OEH dat ga ik ook proberen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb 0 onvoldoendes gehaald op mijn opleiding.
Ja, ik ook, anders kan ik het toch afgerond hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb 0 onvoldoendes gehaald op mijn opleiding.
Niets opnieuw geprobeerd?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik ook, anders kan ik het toch afgerond hebben?
Alleen statistiek.quote:
Toe nou zeg, er is hier herhaaldelijk sarcasme, van schaamhaarsnorretjes tot geschoren voetjes, nemen jullie plots iets voor waar aan wat ik schrijf...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh, dat stuk tekst is toch makkelijk te begrijpen?
Ok.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Alleen statistiek.Heb een heleboel dingen gedaan die niet met vakken halen te maken hadden.
Mensen die alles op sarcasme gooien als ze een domme opmerking makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Toe nou zeg, er is hier herhaaldelijk sarcasme, van schaamhaarsnorretjes tot geschoren voetjes, nemen jullie plots iets voor waar aan wat ik schrijf...
Iets met smileys gebruiken enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Toe nou zeg, er is hier herhaaldelijk sarcasme, van schaamhaarsnorretjes tot geschoren voetjes, nemen jullie plots iets voor waar aan wat ik schrijf...
Bitch pleasequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mensen die alles op sarcasme gooien als ze een domme opmerking maken
Ik geloof je bro.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik gebruikte ook een smiley, ------->quote:
Wil je ff je "kenkerbek" houden please?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wil je ff je "kenkerbek" houden please?
quote:
Een accent aigu gebruiken om je opleidingsniveau te bevestigenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef Skv het volgende:
Héhé, hóhó, we gaan hier geen zwakstroomtaalgebruik bezigen.
Ovenschotel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat baardmans een ovenschotel voor me klaarmaken en komt me oppikken .. of 1 van beide of geen van beide .. RAADSEL!!
Een wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een accent aigu gebruiken om je opleidingsniveau te bevestigen
Je zou m'n tobo moeten zien. Vol met hippe tekens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een accent aigu gebruiken om je opleidingsniveau te bevestigen
Baardmans? Is dat je nieuwe Leidenboy?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat baardmans een ovenschotel voor me klaarmaken en komt me oppikken .. of 1 van beide of geen van beide .. RAADSEL!!
¿quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Je zou m'n tobo moeten zien. Vol met hippe tekens.
Nieuwe wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Baardmans? Is dat je nieuwe Leidenboy?
Ik merk dat niet zo op. Tussen wie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef Geester het volgende:
Er gaat wat bloeien hierzoover een tijdje zien we dat er een relatie is gekomen
Een relatie? GTFOquote:
Met peen en ui. [14.gif]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Hoooooooooo wat, neequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
A wild Crutch appears.Een wilde loopstok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
We hoeven ook niet bij elkaar te passen. Op of in will do.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoooooooooo wat, neeSkv en ik passen totaal niet bij elkaar, ik wil gewoon aan zijn haar zitten
Ze hadden het over een relatie, gekkie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
We hoeven ook niet bij elkaar te passen. Op of in will do..
Ja en dan IRL alle lijntjes doorknippen 'omdat je zo gezellig kan chatten'.quote:
Die weinig evidente randvoorwaarde acht ik niet nodig voor onze vorm van contact.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hadden het over een relatie, gekkie.
fuckbuddys is ook een relatie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hadden het over een relatie, gekkie.
In welk universum?quote:
relatiequote:
Joh, tof, een woordenboekuitdraai. Het gaat toch om een specifiek soort van relatie waar we het hier over hebben? Met je uit-verband-geruk. Zonder opleiding.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
relatie
Uitspraak: rəˈla(t)si de -woord (vrouwelijk) relaties Zelfst. Naamw. 1 verhouding tussen mensen, dingen en begrippen:aanwijsbaar verband tussen twee of meer entiteiten
Gewoon hier.![]()
Met je dure opleiding.
En de nijd komt om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
relatie
Uitspraak: rəˈla(t)si de -woord (vrouwelijk) relaties Zelfst. Naamw. 1 verhouding tussen mensen, dingen en begrippen:aanwijsbaar verband tussen twee of meer entiteiten
Gewoon hier.![]()
Met je dure opleiding.
Can't fault me.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Joh, tof, een woordenboekuitdraai. Het gaat toch om een specifiek soort van relatie waar we het hier over hebben? Met je uit-verband-geruk. Zonder opleiding.
Je bedoelt 'fool'?quote:
Das toch geen algemeen beschaafd engels. Doe dan blame of prove wrong.quote:
Het is een correcte engelse uitspraak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Das toch geen algemeen beschaafd engels. Doe dan blame of prove wrong.
Als je 'gedichts' of 'songteksts' spreekt wel, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een correcte engelse uitspraak.
Bol.comquote:
Niet nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je 'gedichts' of 'songteksts' spreekt wel, ja.
blindfold?quote:
cant fold me? cant fault me?quote:
Ik vraag alleen of ie dat bedoeldequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:59 schreef Skv het volgende:
[..]
cant fold me? cant fault me?
Zeg het gewoon in het Nederlands, dit slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
A wild Crutch appears.Copuleren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Je kan me geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:59 schreef Skv het volgende:
[..]
cant fold me? cant fault me?
Zeg het gewoon in het Nederlands, dit slaat nergens op.
Het is géén relatie in de zin van het gespreksonderwerp.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan me geen ongelijk geven.
Het is EEN relatie, zoals ik zei.
Ik eet een banaanquote:
Goed gesproken, mijn waarde.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hou ff je bek wil je, we zijn ons best aan het doen om een beetje plezier te maken.
Jonge t is nuttige info... ik schets een beeld van mezelf hier ik open mn hartquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hou ff je bek wil je, we zijn ons best aan het doen om een beetje plezier te maken.
quote:
Je bedoelt dat ze Crutch staat warm te pijpen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel lief van Hara dat ze gelijk achter je staat trouwens.
Nee man ik heb geen uitstraling oid ik ben echt ..als ik een doos zou zijn.. zou er niks inzittenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 13:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Somebody got fucked last night
De kans daarop is erg aannemelijk ja.
[..]
datingsites ftw
Euh, tjah. Maar wel achter je!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze Crutch staat warm te pijpen?
lol.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee man ik heb geen uitstraling oid ik ben echt ..als ik een doos zou zijn.. zou er niks inzitten
Dat was je nog niet eerder opgevallen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel lief van Hara dat ze gelijk achter je staat trouwens.
Don't judge me.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze Crutch staat warm te pijpen?
Wat schattig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was je nog niet eerder opgevallen?
IK BREEK JE BENEN ALS JE BITCHT TEGEN SKV OF CRUTCH OMG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft er eindelijk een vrouw aan mij gezeten.. dus kom maarquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh., come onquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Dan heeft er eindelijk een vrouw aan mij gezeten.. dus kom maar
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat schattig.SHIT IS ONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik observeer en beoordeel, niet veroordeel.quote:
Nog meer waarde woorden. Ik vraag me ook af hoe een bepaald figuur hier een relatie heeft volgehouden. Ik ga geen namen noemen omdat blauw.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:07 schreef Crutch het volgende:
Zitten er hier n00bs in een 'loslaten van je ex'-topic? Er zijn toch vast wel maagd-SC's ergens.
We hebben een nieuwe richard/MLIGquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee man ik heb geen uitstraling oid ik ben echt ..als ik een doos zou zijn.. zou er niks inzitten
Wat is dezequote:Op dinsdag 10 april 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Nog meer waarde woorden. Ik vraag me ook af hoe een bepaald figuur hier een relatie heeft volgehouden. Ik ga geen namen noemen omdat blauw.
janee die andere natuurlijkquote:
pff je mag heus wel zeggen dat ik t ben hoor?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Nog meer waarde woorden. Ik vraag me ook af hoe een bepaald figuur hier een relatie heeft volgehouden. Ik ga geen namen noemen omdat blauw.
DMen mag altijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen omdat blauw.
??? Nee manquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef Geester het volgende:
[..]
pff je mag heus wel zeggen dat ik t ben hoor?
Je wílt het wel graag he?quote:
Ik ben het ik ben een grote teringlijer volgens iedereen hier, wat hun betreft mag ik sterven aan de ergste ziekte met mijn familie erbij.. ze willen t niet zeggen ..snap ikquote:
Niemand had het daar it topic nog overquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben het ik ben een grote teringlijer volgens iedereen hier
Net zei je dat je inhoudsloos was en nu ben je een teringlijer?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat gemeen van zequote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
[..]
!?!?!?!?!??!?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben het ik ben een grote teringlijer volgens iedereen hier, wat hun betreft mag ik sterven aan de ergste ziekte met mijn familie erbij.. ze willen t niet zeggen ..snap ik
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben het ik ben een grote teringlijer volgens iedereen hier, wat hun betreft mag ik sterven aan de ergste ziekte met mijn familie erbij.. ze willen t niet zeggen ..snap ik
Wat wil je nou in Godsnaam, vent. Alleen maar depressieve zeuropmerkingen maken in de hoop op aandacht? Ga anders gewoon terug naar PUB.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Ach, zo lang je geen orale neoplasma's hebt kan het erger.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
[..]
dude ik was normaal bezig tot jij net poste van jaa ik mag geen namen noemen omdat blauwquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat wil je nou in Godsnaam, vent. Alleen maar depressieve zeuropmerkingen maken in de hoop op aandacht? Ga anders gewoon terug naar PUB.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef Geester het volgende:
[..]
dude ik was normaal bezig tot jij net poste van jaa ik mag geen namen noemen omdat blauw
Ruzie maken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niets mis met emo zijn...quote:
Ik zou hem aannemen als ik jou was, krachttraining liek a bossquote:
Dan is er minder ruzie voor mij over.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou hem aannemen als ik jou was, krachttraining liek a boss
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is er minder ruzie voor mij over.![]()
En alsof ik hulp nodig heb.
Hahahha, jij voelt je aangesproken door borsthaarsnorren.quote:
grappige tt welquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahha, jij voelt je aangesproken door borsthaarsnorren.
Vertel ons meer, jij duistere schimmigenaar.. Over de materie, hoe duister ook, en het gebrek aan terugweg. Vanaf hier is er slechts een pad vooruit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:20 schreef Geester het volgende:
Shit is on.. ik ben dieper op de materie ingegaan met die chick.. er is nu geen weg terug meer
Ja, mijn borsthaar laat zich niet zo makkelijk vormen tot een mooie Salvador Dali achtige snorquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahha, jij voelt je aangesproken door borsthaarsnorren.
Wat heb ik hier toe te voegen dan?quote:
Eens.. Nja gewoon ik weet nu dat ze niet bezet is en of we een keer samen zouden gaan lunchen..vond ze primaquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Vertel ons meer, jij duistere schimmigenaar.. Over de materie, hoe duister ook, en het gebrek aan terugweg. Vanaf hier is er slechts een pad vooruit.
* Skv siddert.
Hara, doe iets.quote:
Dan laat je mij er godverredomme mooi mee zitten, meisje.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:28 schreef Geester het volgende:
Zeg maar tegen haar dat die voor altijd aan mag blijven![]()
Ik doe toch normaal tegen jou..?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan laat je mij er godverredomme mooi mee zitten, meisje.
quote:
Owkeeequote:
Laat ons maar alleen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OwkeeeAls je het niet erg vind, ga ik zo in de zon een biertje drinken, mag dat ook?
Met mijn abo kan het ook niet, ik negeer het gewoonquote:
quote:
Gewoon overheen lezen, goedkoop en effectief.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met mijn abo kan het ook niet, ik negeer het gewoon![]()
Kan ik niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom ook!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat ons maar alleen.![]()
Ook al valt het niet zo mee
De eenzaamheid is erger met z'n twee
Laat mij maar alleen
Ook al valt het niet zo mee
De eenzaamheid
Scheld je nou tegen Hara? MOET IK GVD JE BENEN BREKEN OF ZO?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan laat je mij er godverredomme mooi mee zitten, meisje.
care.. ik doe niks wat tegen de regels is tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf houd je bakkes tegen Skv omgquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Scheld je nou tegen Hara? MOET IK GVD JE BENEN BREKEN OF ZO?
Haaaraaaaaaahh! Hij doet het wéér.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ah, dus dit is het Fok!-knokploeg SC-topicquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Thanks chick.quote:
Nee, dit een inside joke waar je de info van mistquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, dus dit is het Fok!-knokploeg SC-topic
WAT? Godverredomme zeg....quote:
Helaaschquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent een beetje ver wegdat red ik niet op mijn stalen ros.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HelaaschDan ga ik wel met andere mensen van de zon genieten.
Ik maak er gewoon een andere digitale waarheid van. Ik mag dat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit een inside joke waar je de info van mist
Het regent hier al de hele dag perfecte kantoor settingquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HelaaschDan ga ik wel met andere mensen van de zon genieten.
Niet voor mijquote:
Euh. wat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit een inside joke waar je de info van mist
Je mag met je denigrerende toon opbokken met je bier.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon een andere digitale waarheid van. Ik mag dat.
25 graden en zon hier. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Geester het volgende:
[..]
Het regent hier al de hele dag perfecte kantoor setting
Pff tot zover het negerenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Maar waarom is Geester de Hans Kraay Jr. van dit topic geworden?
Nee hoor, ik meende het welquote:
waar zit jij?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
25 graden en zon hier. Zoals het hoort.
Dat zal ik zo ook doen, maak je geen zorgen. I'm a lover, not a fighter en andere Kumbajaa-shitquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag met je denigrerende toon opbokken met je bier.
Malta.quote:
Och ik zag jou de vorige pagina hier verschijnen; ik dacht nog: hoe lang zou het duren voordat hij over fucking Malta begint. Nou niet lang dus.quote:
Men vraagt ernaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Och ik zag jou de vorige pagina hier verschijnen; ik dacht nog: hoe lang zou het duren voordat hij over fucking Malta begint. Nou niet lang dus.
Nee gekkie, ik deej nie omdat je deej maar omdat ik het zelf wauwquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik meende het welMaar hij deed zo van zo van dat omdat ik dat zei en dan is dat dus een nou hou
Hij had moeten liegen of niet moeten antwoorden op die vraag?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Och ik zag jou de vorige pagina hier verschijnen; ik dacht nog: hoe lang zou het duren voordat hij over fucking Malta begint. Nou niet lang dus.
Waar maak jij je nou druk over?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat doet 80% van FOK toch ook? Ze hebben allemaal ofwel een lul van 30 cm ofwel D-cup en soms zelfs beide.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij had moeten liegen of niet moeten antwoorden op die vraag?
Ik heb maar 15cmquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat doet 80% van FOK toch ook? Ze hebben allemaal ofwel een lul van 30 cm ofwel D-cup en soms zelfs beide.
Ik faal. Ik heb geen van beidequote:Op dinsdag 10 april 2012 14:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat doet 80% van FOK toch ook? Ze hebben allemaal ofwel een lul van 30 cm ofwel D-cup en soms zelfs beide.
Dat heb ik al 100 jaar niet meer gehad, laatst ineens zin maar niet gedaan!quote:
Ik met hun vrouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Crutch het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die een lul van 30 cm hebben.
Ghehe, druk maken ook. Maar ik ben pleite, moet door die kutregen nu tussen die gare huisvrouwen op het schoolplein staanquote:
Huisvrouwtjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ghehe, druk maken ook. Maar ik ben pleite, moet door die kutregen nu tussen die gare huisvrouwen op het schoolplein staan
Calorieën zuigen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heb ik al 100 jaar niet meer gehad, laatst ineens zin maar niet gedaan!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
HAHA! Letter en figuurlijk! LOLOLOLOLOLOLO
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Huisvrouwtjes![]()
Leuke gesprekken kun je daarmee voeren!
Om je eigen grap LOL-en...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
HAHA! Letter en figuurlijk! LOLOLOLOLOLOLO
Doe maar vrouwelijk danquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Geester het volgende:
[..]
wat voor soort type homo ben je .. ben je erg vrouwelijk of mannelijk mijn neef is gay en is wat vrouwelijk
Ga dan ook naar Nederlands, alsjeblieftquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik had om 12:30 al op school moeten zijn,
school wat me werkgever betaald
maar ik heb echt geen zin
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga dan ook naar Nederlands, alsjeblieft
Taalnatiesquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga dan ook naar Nederlands, alsjeblieft
IK BREEK JE BENEN ALS JE BLIJFT LACHEN JA1!?!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
LAAT MIJ JA! IK VIND MEZELF GRUWELIJK!
KOM DAN!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
IK BREEK JE BENEN ALS JE BLIJFT LACHEN JA1!?!!
WAAROM WIL JE DAT IK JE AANVLIEG, HOUD EENS OPquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
IK BREEK JE BENEN ALS JE BLIJFT LACHEN JA1!?!!
Hara! Hij begint weer!!quote:
Het leukste gesprek wat ik met een huisvrouw had was toen ik mijn moeder vertelde dat ik het huis uit gingquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Huisvrouwtjes![]()
Leuke gesprekken kun je daarmee voeren!
"Dan zal eindelijk een vrouw mij aanraken of zo. Dus kom maar op...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAAROM WIL JE DAT IK JE AANVLIEG, HOUD EENS OP
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naar een topic komen om te kankeren
dat is dan 15 euro, vooruit betalen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Goed plan.
Zwart zonder suiker, want baas.
Een baas heeft niet kleiner dan briefjes van 50.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat is dan 15 euro, vooruit betalen.
koffie voor een baas = betalen als een baas
dat is ook goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een baas heeft niet kleiner dan briefjes van 50.
*brofistquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het leukste gesprek wat ik met een huisvrouw had was toen ik mijn moeder vertelde dat ik het huis uit ging
Echte bazen halen hun eigen koffie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat is dan 15 euro, vooruit betalen.
koffie voor een baas = betalen als een baas
Vuige plebejer ben je dan, als je niet eens het vertrouwen van je loonslaven kunt kopen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Echte bazen halen hun eigen koffie.
Die loonslaven van tegenwoordig zijn niet te vertrouwen.
Mij mag je in natura betalen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Echte bazen halen hun eigen koffie.
Die loonslaven van tegenwoordig zijn niet te vertrouwen.
Ik zou voorzichtig zijn met die bewering met alle inflatiecorrecties de laatste tijd.quote:
Die stuitertieten filmpje in je sig van 10 seconden of zo wat uitgerekt is naar 1.53 sec, ik waande me 1.53 sec lang godsgruwelijk gelukkig. Bedankt voor het delen van die URL. Jammer dat ik nu weer depri benquote:
Voor dat bedrag loop ik liever naar de koffie-automaat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vuige plebejer ben je dan, als je niet eens het vertrouwen van je loonslaven kunt kopen.
Wat ben jij vandaag goedkoop, zeg.quote:
quote:
zichzelf een baas noemen en dan automaat koffie slurpenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor dat bedrag loop ik liever naar de koffie-automaat.
quote:
Beter dan een inflatable, huh.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou voorzichtig zijn met die bewering met alle inflatiecorrecties de laatste tijd.
quote:
Wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zichzelf een baas noemen en dan automaat koffie slurpen..
Kom maar Skv, ik kroel nog wel door je haar.quote:
quote:
geheugensteuntjequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor dat bedrag loop ik liever naar de koffie-automaat.
Nee het hoeft niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom maar Skv, ik kroel nog wel door je haar.
Ben je ongie of sow?quote:
Nee gefrustreerd dat ik nog geen flikker heb gedaan vandaag.quote:
Moet ik Sneezee even roepen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee gefrustreerd dat ik nog geen flikker heb gedaan vandaag.
Oke, kus* kroel*quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee gefrustreerd dat ik nog geen flikker heb gedaan vandaag.
Echinaforce en een woordenboek.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik zit al 4 dagen met een pijnlijke strot, trachitol en shit niets helpt... suggesties?
Bier drinken, kut roepen, op de grond spugen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik zit al 4 dagen met een pijnlijke strot, trachitol en shit niets helpt... suggesties?
ken ik dat in de AH kopen?quote:
Ja, LIFquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
thnx!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |