Hallo mede-FOK!-kers,
Mijn dochter heeft vorig jaar een cadeaukaart gekregen. Een "bioscoop cadeau-compleet". Afgelopen weekend stond ze vrolijk met haar kaartje bij de bioscoop. Helaas bleek deze daar niet inwisselbaar te zijn.
Na wat leeswerk blijkt nu dat deze kaart eigenlijk vooral bij Pathe inwisselbaar is. Fijn: die zitten vanuit mijn locatie op minimaal 1 uur rijden

.
Daarom heb ik maar besloten om iemand anders er blij mee te maken.

. Het is 1 ticket voor een film, frisdrank en popcorn
Houd rekening met het volgende:
-alleen mensen die binnen de doelgroep vallen van FHF: dat kan eenieder zelf bepalen of die daar tot behoort
-inwisselbaar tm 13 april
-check voor deelnemende bioscopen:
Hier-speciale arrangementen uitgesloten,voor IMAX en 3D kan een toeslag gelden
-alleen reageren als je daadwerkelijk in de gelegenheid bent om het ticket uiterlijk 13 april as te verzilveren
-geen discussies achteraf als je belangstelling hebt getoond, maar het niet bent geworden
Reageer in dit topic.
Om 15.00 kijk ik naar de reacties en beslis ik naar wie ik hem stuur. Dan ligt hij morgen op de mat. De postzegel krijg je van mij ook cadeau. Degene die ik hem stuur moet dus wel in de gelegenheid zijn om kort na 15.00 even zijn gegevens te PM-en.
Ik hoef geen uitgebreide motivaties. Ik vertrouw even op de oprechtheid en eerlijkheid van mijn mede-FOK!-kers.
Wie kan ik blij maken met een compleet avondje bioscoop
[ Bericht 0% gewijzigd door Housekeeper op 10-04-2012 13:42:52 ]
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.