Mwah, het mag op zich wel wat kosten in de zin van dat het een bruiloft is en ik liever de enige ben die in de jurk loopt als dat ik anderen met dezelfde zie lopen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort jurkjes kan je overal wel vinden, eigenlijk, Zara bijvoorbeeld, of Bon Prix, die hebben ook wel leuke dingen voor een klein prijsje.
Ben je naar een specifiek model op zoek?
Die is wel erg mooiquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, het mag op zich wel wat kosten in de zin van dat het een bruiloft is en ik liever de enige ben die in de jurk loopt als dat ik anderen met dezelfde zie lopen.
Zat een beetje in deze trant te denken.
http://topvintage.nl/nl/v(...)plum-stretch-taffeta
Maar weet niet of die jurk wel gepast is op een bruiloft.
Maak niet de fout met een mooiere/duurdere jurk aan te komen dan de bruid. Dat heeft voor een jarenlange ruzie gezorgd in de familie aan m'n moeders zijdequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, het mag op zich wel wat kosten in de zin van dat het een bruiloft is en ik liever de enige ben die in de jurk loopt als dat ik anderen met dezelfde zie lopen.
Ja, daar was ik ook ff bang voor, maar daarom zitten er bepaalde naden in, denk dat het wel goed komt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is wel erg mooiVoor mij zou ie te tekenen op de buik ben ik bang...
Geen witte jurk is de regel. En ik ga ervanuit dat de bruid in kwestie meer dan 120 euro heeft uitgetrokken voor haar jurk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maak niet de fout met een mooiere/duurdere jurk aan te komen dan de bruid. Dat heeft voor een jarenlange ruzie gezorgd in de familie aan m'n moeders zijde
Als je 'm neemt, moet je me even laten weten hoe dat daar zitquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook ff bang voor, maar daarom zitten er bepaalde naden in, denk dat het wel goed komt.
Vind 'm wel erg tof, alleen dat het one-shoulder is, is dat niet te bloot ofzo?
De laatste keer dat ik een bruiloft had was ik bruidsmeisje, dat was makkelijker.
Mooie jurk. Lijkt mij prima voor een bruiloftquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij staat er op die site ook een zelfde soort model maar dan met kleine pofmouwtjes, die is ook erg leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook ff bang voor, maar daarom zitten er bepaalde naden in, denk dat het wel goed komt.
Vind 'm wel erg tof, alleen dat het one-shoulder is, is dat niet te bloot ofzo?
De laatste keer dat ik een bruiloft had was ik bruidsmeisje, dat was makkelijker.
Wat is er gewaagd aan dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:11 schreef freshy98 het volgende:
Misschien dat ik wat ouderwets ben in de dingen, maar is zo'n jurk niet te gewaagd voor een bruiloft?
En dan bedoel ik voor een bruiloft. Niet de rest ;-)
Ik denk dat dat het meer is ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef freshy98 het volgende:
Hmm, misschien door de pose van de dame in de foto, maar te uitdagend ofzo.
Dat is meer de foto dan de jurk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef freshy98 het volgende:
Hmm, misschien door de pose van de dame in de foto, maar te uitdagend ofzo.
goed bezig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
Boooh, m'n schoenennwinkel heeft een nieuwe collectie! Knalroze
. Volgende week ophalen, denk ik.
Knalroze peeptoe pumps met 12 cm hakquote:
Nice! Pics?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knalroze peeptoe pumps met 12 cm hak! En ook turqoise, maar met dichte neus... Die wil ik ook
.
Heb ik niet. Als ik ze ophaal zal ik wel foto's makenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knalroze peeptoe pumps met 12 cm hak! En ook turqoise, maar met dichte neus... Die wil ik ook
.
Vraag je dat aan mij of aan m'n schoenen?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij of aan m'n schoenen?
Oeh klinkt goed! Die winkel zit bij jou ergens neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Als ik ze ophaal zal ik wel foto's maken.
Ze zijn echt goedkoop ook, maar wel echt goede kwaliteit en ze lopen super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |