Hoezo? Ik heb al direct contact met haar...quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:59 schreef Waaghals het volgende:
neem contact op met haar stagebegeleider
Nee maar ze zei tijdens het gesprek voeg me maar toe want ze moest weer aan de slag... + we chatten via facebook at this momentquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:01 schreef Graver511 het volgende:
''Ik mocht haar op FB toevoegen.'' Je ziet jezelf nu al als mindere?
Hmm bruikbare tipquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:05 schreef Maharbal het volgende:
Vraag of ze 's wat wil drinken, eventueel in een lunchpauze ofzo. Kijk of je dan een klik hebt en bouw het verder uit. Lukt het niet? Dan zeg je toch gewoon dat je even gezellig koffie ging drinken met een collega in de lunchpauze
Waarom wachten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:07 schreef Geester het volgende:
Hmm bruikbare tipik wacht er wel ff mee ..
Dat is dus waar ik echt bang voor benquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:09 schreef Hallmark het volgende:
Lijkt me niks mis mee, maar je neemt natuurlijk het risico op een fucked-up werksfeer als het fout gaat.
zij tot midden mei en ik begin juliquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:19 schreef Silenus het volgende:
Tot hoe lang duren jullie stages dan? Bouw het rustig op zolang jullie (of een van jullie) er nog zitten en sla toe in de slotfase.
Nou da's helemaal mooi. Dan heb je nu -as we speak- een maand om het contact zo te finetunen dat de opborrelende spanning op de laatste week helemaal tot uiting komt.quote:
Inderdaad maar wat ook kut is ze heeft haar FB zo afgeschermd ( ook voor vrienden dus ) dat je niet ziet of ze een relatie heeft of niet en ze heeft geen foto's waarop je kan zien of ze t wel of niet heeftquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou da's helemaal mooi. Dan heb je nu -as we speak- een maand om het contact zo te finetunen dat de opborrelende spanning op de laatste week helemaal tot uiting komt.
Als er nog een bedrijfsfeest is voor die tijd (of een vrijmibo) wordt het dan tijd om toe te slaan, anders kun je best in de laatste week vragen om wat te gaan drinken. (En dan bedoel ik geen fristi in de pauze)
Misschien dat ze nu nog afschrikt, vooral omdat je een collega bent, maar als ze een paar dagen later toch al weggaat zal ze daar schijt aan hebben.
Daar kun je toch zo achterkomen, hoef je het niet eens expliciet naar te vragen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Inderdaad maar wat ook kut is ze heeft haar FB zo afgeschermd ( ook voor vrienden dus ) dat je niet ziet of ze een relatie heeft of niet en ze heeft geen foto's waarop je kan zien of ze t wel of niet heeft
Maar wat als ze zegt 'weet ik nog niet' !!!?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar kun je toch zo achterkomen, hoef je het niet eens expliciet naar te vragen.
Vraag binnenkort (altijd wat vroeg op dinsdag) wat ze gaat doen in het weekend. Waarschijnlijk gaat ze uberhaupt iets doen. Anders is het sowieso wel een saaie muts natuurlijk.
Dan zegt ze bijv. "ik ga lekker chillen" of "ik ga naar het park!"
En dan zeg je: Oh wat gezellig! Met wie?
Of: "Wat leuk, lekker met je vriendje op pad!"
Dan zegt ze: Ja idd.(*kak*
)
Of ze zegt: Haha nee, ik heb geen vriendje(*check!*)
Dan zwijg je gewoonquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar wat als ze zegt 'weet ik nog niet' !!!?
Dan zeg je 'ik heb ook nog geen plannen a.s. zaterdag' *winkwink*quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar wat als ze zegt 'weet ik nog niet' !!!?
Dit dus, goed advies 14.gifquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou da's helemaal mooi. Dan heb je nu -as we speak- een maand om het contact zo te finetunen dat de opborrelende spanning op de laatste week helemaal tot uiting komt.
Als er nog een bedrijfsfeest is voor die tijd (of een vrijmibo) wordt het dan tijd om toe te slaan, anders kun je best in de laatste week vragen om wat te gaan drinken. (En dan bedoel ik geen fristi in de pauze)
Misschien dat ze nu nog afschrikt, vooral omdat je een collega bent, maar als ze een paar dagen later toch al weggaat zal ze daar schijt aan hebben.
Dit is slecht advies, kom op man btje uitvogelen of ze vriendje heeft, je zit niet meer in groep 8quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar kun je toch zo achterkomen, hoef je het niet eens expliciet naar te vragen.
Vraag binnenkort (altijd wat vroeg op dinsdag) wat ze gaat doen in het weekend. Waarschijnlijk gaat ze uberhaupt iets doen. Anders is het sowieso wel een saaie muts natuurlijk.
Dan zegt ze bijv. "ik ga lekker chillen" of "ik ga naar het park!"
En dan zeg je: Oh wat gezellig! Met wie?
Of: "Wat leuk, lekker met je vriendje op pad!"
Dan zegt ze: Ja idd.(*kak*
)
Of ze zegt: Haha nee, ik heb geen vriendje(*check!*)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |