You dont say!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef Skv het volgende:
Ik ben aan het chatten met die galadate waar ik het gisteren over had. Ze komt normaler over dan afgelopen weekend iig.
Maar ze blijft lelijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef Skv het volgende:
Ik ben aan het chatten met die galadate waar ik het gisteren over had. Ze komt normaler over dan afgelopen weekend iig.
Huh??? Die date van je of heb je het over iemand anders?quote:
Nee dat niet, wel een mooi meisje. Lang, dun, donker haar, diepblauwe ogen. Paar sproetjes.quote:
Pics or it didnt happen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel een mooi meisje. Lang, dun, donker haar, diepblauwe ogen. Paar sproetjes.
Nee een anderquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Huh??? Die date van je of heb je het over iemand anders?
Welnee, hij zoekt een excuus om weg te blijvenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef ovoxo het volgende:
Jullie hebben Geester weggejaagd, arme kerel.
IK. En niet gejaagd, gevraagd. Ere wie ere toekomt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef ovoxo het volgende:
Jullie hebben Geester weggejaagd, arme kerel.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef Geester het volgende:
Hoi ik ben de broer van geester
wat jullie deden is erg flauw... Ik wil niet dat jullie dit nog eens doen of ik stuur t kamp op dit topic af begrepen?
Mvg,
Sjonnie van 't kamp
Gast.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef Geester het volgende:
wat jullie deden is erg flauw... Ik wil niet dat jullie dit nog eens doen of ik stuur t kamp op dit topic af begrepen?
Mvg,
Sjonnie van 't kamp
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef Geester het volgende:
Mvg,
Sjonnie van 't kamp
Kom maarquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef Geester het volgende:
Mvg,
Sjonnie van 't kamp
Zie daar de nieuwe koning van de flauwe grappen...quote:
Heb ik je gestuurd. Wel oke toch?quote:
Jij staat je troon ook snel af zegquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zie daar de nieuwe koning van de flauwe grappen...
Jou account post zelfstandig? Tong80, ben jij het??quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:25 schreef Geester het volgende:
Heb wel gezworen op t graf dat ik er niet meer door mij of mijn account hier gepost zou worden
Hij is zijn broer, doh.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou account post zelfstandig? Tong80, ben jij het??
Tijd om te sterven dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:25 schreef Geester het volgende:
Heb wel gezworen op t graf dat ik er niet meer door mij of mijn account hier gepost zou worden
Ik blijf wel thuis dan,quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:27 schreef Geester het volgende:
welke op is deze![]()
ik dacht dat er ook meets zouden komen..?
Nee, een simpele conclusie van de door jou gemaakte post.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing?
Ga jij dan ook naar de meet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:27 schreef Geester het volgende:
welke op is deze![]()
ik dacht dat er ook meets zouden komen..?
quote:
Ligt eraan ik denk niet dat jullie mij dr bij willen hebben.. Ik zie jullie als een groepje samen en ik ben t buitenbeentje enzoquote:
Die was kut, zo is ie perfect.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:28 schreef Skv het volgende:
JA GODVERDOMME DAT IS WEL EEN WAAR PUNT.
WAAR IS MIJN ORIGINELE TT GEBLEVEN
Kunnen we er niet 'huichelaars, leugenaars en overige ellende' ofzo van maken?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Kunnen we er niet 'huichelaars, leugenaars en overige ellende' ofzo van maken?
Nee, dan je LV-tasje!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:30 schreef ovoxo het volgende:
Die buddha to buddha armbanden kosten rond de 300 voor zoiets lelijks, nouja zeg,.
ja? hoezo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:31 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Misschien hoort hij daar wel thuis, ja..
Hoe duur is dat LV tasje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:31 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee maar dit is gewoon lelijkheid ten top en dan nog zoveel vragen.
*proest*quote:
Geen idee, maar aan je laatste posts zo te zienquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:33 schreef Skv het volgende:
[..]
*proest*
Sorry, ik verslikte me in mn schoen.!
Nee anders zou ik het niet vragen? Komop verklaar je nader?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Denk dat je wel slim genoeg bent om het uit te zoeken.
Omg, look who's talkingquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:33 schreef Skv het volgende:
[..]
*proest*
Sorry, ik verslikte me in mn schoen.!
Waarom loop jij nou weer te bitchen?quote:
Met stopwatch zelfs.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Horloges
Je hebt toch gewoon een telefoon?
1/13e spaceinvaders horlogequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je wat je daar allemaal voor kan kopen..
1/3e horloge.
Ik heb ook een horloge, die dingen zijn baas.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Horloges
Onpraktisch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Horloges
Gaan we weer opnieuw?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Zeg dan als je me weg wilt hebben hier? wat houdt je tegen dat te zeggen?
Niet heul mooi, wel tof omdat er zo weinig zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die niet eens echt mooi is.
Voor mijn volgende factuur heb ik al een op het oog.
Nee maar ze zegt dat ik word uitgekotst en wilt geen namen noemen nadat ik had gevraagd wie dat zouden zijnquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Plaatje?
Is het beter dan de Pong-klok?
quote:
Helpt niet echtquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Zeg dan als je me weg wilt hebben hier? wat houdt je tegen dat te zeggen?
Jij bent wel leuk, Hara.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
Houd eens op huilie te doen Geester, het was na twee posts al niet leuk meer..
nogmaals, carequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
Houd eens op huilie te doen Geester, het was na twee posts al niet leuk meer..
We starten wel een petitie. Dan heb je ze allemaal onder elkaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee maar ze zegt dat ik word uitgekotst en wilt geen namen noemen nadat ik had gevraagd wie dat zouden zijn
Oke doe maar dan ik ben benieuwd. maak maar een petitiequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We starten wel een petitie. Dan heb je ze allemaal onder elkaar.
srsly?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke doe maar dan ik ben benieuwd. maak maar een petitie
Ik sinds mijn jeugd niet meerquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:37 schreef shifto het volgende:
Ik kijk net zo makkelijk op mijn phone (waar ik toch al 1000x per dag naar kijk) dan op een horloge. Altijd horloges gehad hoor, maar nu al jaren niet meer en mis niks.
IK KEN JE NIET, JE INTERESSEERT ME VERDER NIET, LAAT ME MET RUSTquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:40 schreef Geester het volgende:
[..]
nogmaals, careals ik word uitgekotst hier zoals ze zegt mag ik dr ook wel op reageren toch
jij bent er zeker een van he?
Alleen als je mijn rug kriebeltquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij bent wel leuk, Hara.Wil je alsjeblieft blijven?
Kusjekroel,
Skv.
Oke IDEM DITOquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IK KEN JE NIET, JE INTERESSEERT ME VERDER NIET, LAAT ME MET RUST
Rug kriebelen? Wat is dit nou weer afstandelijk gemuit?quote:
Vanwaar?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik vraag me af, wie kent wie irl hier. Heb het idee dat er nogal wat loopt
Ja take it or leave itquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Rug kriebelen? Wat is dit nou weer afstandelijk gemuit?
Nu ben ik onzeker en trillerig.
Okequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik hou de poll wel.
Geester
Gewilt 0
Niet gewilt 1
Nu the cat out of the bag is, Geester en ik hebben een kind samen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Vanwaar?
Volgens mij kennen Hara en Geester elkaar heel goed.
De wereld is kleinquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:45 schreef shifto het volgende:
Ik ken alleen MohMi IRL van de mensen die hier gepost heeftDat terwijl muahahaha 3 straten verderop woont
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu the cat out of the bag is, Geester en ik hebben een kind samen.
Je zit er echt mee, he?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Mijn vraag niet beantwoorden over wie mij zou uitkotsen is wel normaal zeker?
Als we toch eerlijk zijn. Hara en Geester zijn mijn oudersquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ik van jou vind zal denk ik een perma ban opleverenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Woedend.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat ik van jou vind zal denk ik een perma ban opleveren
Zeg dan, blufkikkerquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:47 schreef Geester het volgende:
[..]
En wat we van elkaar vinden zal me een gore rotzorg zijn. Doe normaal of ga weg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Je keeeeeeeeent me niet eens, en nu al zo'n haat. Oioioioi.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Okè ik reageer alleen op t feit dat ik uit word gekotst hierquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:47 schreef Skv het volgende:
[..]
En wat we van elkaar vinden zal me een gore rotzorg zijn. Doe normaal of ga weg.
Een kleine kroel en een rugkriebel. Als ontbijt.quote:
Je kan geen 'oké' antwoorden op een vraag waarbij je dient te kiezen uit twee opties.quote:
Kenker een end op man, jezus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Okè ik reageer alleen op t feit dat ik uit word gekotst hier
En stel dat iedereen je zou uitkotsen, wat wil je dan nog met zulke mensenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Okè ik reageer alleen op t feit dat ik uit word gekotst hier
Dat is wel weinigquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Een kleine kroel en een rugkriebel. Als ontbijt.
Homo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij, ik, zonsondergang, drankje, topless![]()
![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En stel dat iedereen je zou uitkotsen, wat wil je dan nog met zulke mensen
Je zit zelf hard to get te spelen. Wie het laag speelt, kan het laag verwachten. Zet dan hoog in.quote:
Maak zelf die poll en zet bij Skv maar dat ie je uitkotst.quote:
okequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Maak zelf die poll en zet bij Skv maar dat ie je uitkotst.
Als jij mij in slaap kriebelt kroel ik jou wakker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Je zit zelf hard to get te spelen. Wie het laag speelt, kan het laag verwachten. Zet dan hoog in.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij, ik, zonsondergang, drankje, topless![]()
![]()
![]()
Ja, ik neig ook steeds meer naar die kant.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Maak zelf die poll en zet bij Skv maar dat ie je uitkotst.
Jij denkt dat er geslapen kan worden? Naïef.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij mij in slaap kriebelt kroel ik jou wakker.
Neenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:52 schreef Geester het volgende:
Ik zal weggaanik post niet meer in jullie topics en jullie niet meer in de mijne enzo dan hebben we een treaty ..
Jij hebt geen topics, newbie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:52 schreef Geester het volgende:
Ik zal weggaanik post niet meer in jullie topics en jullie niet meer in de mijne enzo dan hebben we een treaty ..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Aap? Je beledigt hiermee een deel van mijn familie welke donker gekleurd zijn
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je tieten dan, om specifieker te zijn.
quote:
Nee ik word toch al uitgekotst dus valt er hier dus kan ik wel mooi serieus gaan doen dat heeft toch geen zin meer..dus ik post hier niet meer jullie niet in mijn topics dan hebben we niks met elkaar te maken meerquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je ophoudt met trollen en normaal gaat doen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik word toch al uitgekotst dus valt er hier dus kan ik wel mooi serieus gaan doen dat heeft toch geen zin meer..
Risk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geslapen kan worden? Naïef.
trolololololquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik word toch al uitgekotst dus valt er hier dus kan ik wel mooi serieus gaan doen dat heeft toch geen zin meer..dus ik post hier niet meer jullie niet in mijn topics dan hebben we niks met elkaar te maken meer
Nee, baby. Chess. De erotiek spat er af.quote:
Ik ook niet, dus voor nu beeld ik me maar een of andere Limburgse babe inquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's van haar gezien
Ik kan niet schakenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, baby. Chess. De erotiek spat er af.
quote:
Arm popje. Wil je ook een poll?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]ALS JE ZO GAAT KOTSEN O PMIJ GA IK WEL WEG HOOR NADAT IK EEN HALVE DAG BLIJF POSTEN DAT IK DAN WEL WEGGA ENZO
Emo zeg, schaken kun je leren of ben je meer van het Bridgenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]ALS JE ZO GAAT KOTSEN O PMIJ GA IK WEL WEG HOOR NADAT IK EEN HALVE DAG BLIJF POSTEN DAT IK DAN WEL WEGGA ENZO
Nieuwe HIMYM al gezien?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Is de lijst al lang?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
* STING voegt de vraag toe aan de lijst met levensvragen
je caps lock staat nog aan of gebruik je shiftquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Klopt welquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef muhahaha het volgende:
Als ik aan Joysa denk zie ik een clown voor me
Gaahaaaast, heb je de uitslag van de poll niet gezien?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef Geester het volgende:
[..]
je caps lock staat nog aan of gebruik je shift
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
*Le gasp* D: Neen, wtf, sshtt, omg.
Nope ik kan em niet zien omdat deze pc dat script niet wilt openen ofzo..quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaahaaaast, heb je de uitslag van de poll niet gezien?
5 mensen kotsen op jequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:02 schreef Geester het volgende:
[..]
Nope ik kan em niet zien omdat deze pc dat script niet wilt openen ofzo..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:02 schreef Skv het volgende:
Poll: MAG HARAR NOG WEL BLIJVEN DAN OF NIET
• JA HOOR DAT MAG WELHOORHARA
• NEE WANT JE RUIKT NAAR GEESTER
• IK HEB VERDOMME ZIN IN HARA
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is hem op het moment:quote:
Okequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
5 mensen kotsen op je
0 mensen vinden je lief
42quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is hem op het moment:
Wie ben ik?
Waarom zijn we hier op aarde?
Is er leven na de dood?
Bestaat God?
Bestaan hemel en hel?
Hoe is de wereld ontstaan?
Hoe is de mens ontstaan?
Ligt de toekomst vast?
Bestaat de wereld uit meer dan alleen materie?
Wat is de betekenis van helderziendheid?
Leert de mens uit de geschiedenis?
Kan de wetenschap antwoord geven op alle vragen?
Wat is de betekenis van dromen?
Wat gebeurde er met de eerste 6 "Up's"?
Is Joysa een lekker ding?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is hem op het moment:
Wie ben ik?
Waarom zijn we hier op aarde?
Is er leven na de dood?
Bestaat God?
Bestaan hemel en hel?
Hoe is de wereld ontstaan?
Hoe is de mens ontstaan?
Ligt de toekomst vast?
Bestaat de wereld uit meer dan alleen materie?
Wat is de betekenis van helderziendheid?
Leert de mens uit de geschiedenis?
Kan de wetenschap antwoord geven op alle vragen?
Wat is de betekenis van dromen?
Wat gebeurde er met de eerste 6 "Up's"?
Is Joysa een lekker ding?
het antwoord op al je vragen.quote:
Kan je de conclusie zelf verzinnen of moeten we dat ook nog voor je doen?quote:
NEEEHEEEEE.quote:
Ik weet het wel en nu?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan je de conclusie zelf verzinnen of moeten we dat ook nog voor je doen?
Ja!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik Hitchhiker's Guide niet heb gelezen
Wie is Joyca?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in mijn hoofd is Joyca gewoon kei mooi
Nu ga je naar 'mijn actieve topics' en klik je op het rode kruisje naast dit topic.quote:
Ik wil blijvunquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Nu ga je naar 'mijn actieve topics' en klik je op het rode kruisje naast dit topic.
Uit onderzoek blijkt dat er 5 users zijn die zich niet in je postgedrag kunnen vinden. Er hebben zich geen andere users gemeldt die je posts wel leuk vonden.quote:
Nee, dat hadden we niet afgesproken.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg chickies in Den Bosch olleeeeee
Hoax.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat er 5 users zijn die zich niet in je postgedrag kunnen vinden. Er hebben zich geen andere users gemeldt die je posts wel leuk vonden.
Yes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat er 5 users zijn die zich niet in je postgedrag kunnen vinden. Er hebben zich geen andere users gemeldt die je posts wel leuk vonden.
4 want ik heb dr zelf ook op gestemdquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar treuriger.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:11 schreef Geester het volgende:
[..]
4 want ik heb dr zelf ook op gestemd
Ik miste mijn 10k mark door dit kut topicquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef Skv het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEGODVERDOMME![]()
![]()
aantal posts: 33396 (gemiddeld 11 per dag)
Ik heb de 33333 gemist
Ik doe helemaal niks verkeerds hoor, ik slowchat alleeen maar mee en ik scheld niemand uit oidquote:
Nie zo janken joh, het komt omdat je er telkens op hapt. Dan lok je het uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks verkeerds hoor, ik slowchat alleeen maar mee en ik scheld niemand uit oid
Niet alleen dat happen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Nie zo janken joh, het komt omdat je er telkens op hapt. Dan lok je het uit
Meevaren met de stroom is iets anders dan als captain fucking america bepalen welke kant de stroom opflowt. En of het überhaupt een stroom is. En met wie. En waarom. En hoe lang.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks verkeerds hoor, ik slowchat alleeen maar mee en ik scheld niemand uit oid
Dat wil(de) ik helemaal niet ik vroeg alleen wie mij uit zou moeten kotsen namelijk en ik vroeg t een paar keer dat welquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Meevaren met de stroom is iets anders dan als captain fucking america bepalen welke kant de stroom opflowt. En of het überhaupt een stroom is. En met wie. En waarom. En hoe lang.
kkquote:
En maar blijven janken. Maar goed, jij bent een grap toch? Dus moving onquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat wil(de) ik helemaal niet ik vroeg alleen wie mij uit zou moeten kotsen namelijk en ik vroeg t een paar keer dat wel
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:16 schreef Skv het volgende:
Geester, als ik je mn paypalaccount geef, kan je dan genoeg geld overmaken zodat ik een halfjaar een abo kan nemen waarbij ik je kan muten?
quote:
Nee dat ga ik niet doen ik beloof hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:18 schreef Skv het volgende:
Ik geef 'm 5 minuten voor er weer iets stoms staat hier.
Zal je er ooit nog bovenop komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You just did.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen ik beloof het
Naah ik was wel irritant bezigquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, kunnen we ff stoppen met het Geester gebash.
Nu wel mooi geweest.
I know, maar dat rechtvaardigt niet het door blijven gaan met 'terug'bashen.quote:
Die zat naast me.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou niet zo gaan doen he
Of heb je helemaal geen leuke mannen gezien die avond
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal je er ooit nog bovenop komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Daarom zei ik ik ga niks stoms zeggen meerquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
I know, maar dat rechtvaardigt niet het door blijven gaan met 'terug'bashen.
Verpest ook een beetje de sfeer.
Matig, ik vond het toch vrij diversquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
1 leuke man gezien en die zat naast me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Matig, ik vond het toch vrij diversIk heb ook niet zo goed opgeletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was je ook bij de pre-meet?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nee daar was ik niet bijquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo goed opgelet![]()
Was je ook bij de pre-meet?
Wie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee daar was ik niet bij
We moesten lang wachten en het oog wil ook wat. Ik heb wel wat mensen gezien die ik herkende
.
Eeeh ik weet haar naam niet meer. Die post hier ook nietquote:
Oh dat zijn er niet veel danquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeeh ik weet haar naam niet meer. Die post hier ook niet
Breuls had ik dan weer niet herkent. Ik dacht ook trollscience te herkennen, bleek het stefanhaan te zijn
(laat hem dit maar niet horen hahaha).
Arme trollsciencequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeeh ik weet haar naam niet meer. Die post hier ook niet
Breuls had ik dan weer niet herkent. Ik dacht ook trollscience te herkennen, bleek het stefanhaan te zijn
(laat hem dit maar niet horen hahaha).
Nee, geen ellenlange waslijstquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat zijn er niet veel danIk dacht nu komt er een hele lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |