Joah moet ik ook gewoon doen.. kweet..quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
wat een gedoe zeg Priem. Ik zou me er zoveel mogelijk van afzijdig proberen te houden.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
het was al een kutdag, en nu komt de rooie vlag ook nog eens buiten hangen![]()
![]()
rib uit m'n lijf manquote:Zelfs in de schaduw en onder lamplicht is dit lakje gewoonweg prachtig. De lakjes van Teeez! zijn niet goedkoop (¤4,50) maar dit lakje is het zeker weten waard!
Ja da's geen optie hier, het komt echt zoals het komtquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Ik heb al 3 maanden geen rooie vlag meer gezien, pil doorslikken FTW!
Hihiquote:
Naja als je dochter echt gaat scheiden lijkt het me niet tof om naar een bruiloft te gaan. Maar goed moeten die mensen lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus omdat hun dochter gaat scheiden ofzo kunnen ze niet komen.
Priem
Ik doe normaal altijd braaf stopweek. Alleen word ik de laatste maanden zo ziek in die week, flink koppijn en meh en bah en dat had ik voorheen altijd minder. Dus toen was het karnaval en kwam de stopweek niet uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's geen optie hier, het komt echt zoals het komt
Achja, verklaart wel mijn kudtgevoel
Denk niet dat mijn pa ervoor thuis zou blijven hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je dochter echt gaat scheiden lijkt het me niet tof om naar een bruiloft te gaan. Maar goed moeten die mensen lekker zelf weten
Sorry hoor het duurt nog 18 dagen... zo volwassen ben je toch wel lijkt me?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je dochter echt gaat scheiden lijkt het me niet tof om naar een bruiloft te gaan. Maar goed moeten die mensen lekker zelf weten
Grappig, wij zijn altijd tegelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
het was al een kutdag, en nu komt de rooie vlag ook nog eens buiten hangen![]()
![]()
Nah, je gaat toch voor het bruidspaar?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De een trekt het zich aan en de ander niet, misschien is het voor die mensen wel heel zwaar weet jij hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sorry hoor het duurt nog 18 dagen... zo volwassen ben je toch wel lijkt me?
Ehm, jawel, wel heel toevallig dit hequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Vampy Varnish, de cruelty free blogger, heeft d'r policy aangepast. Want er is bekend geworden dat MAC en Estee Lauder in andere landen wel op dieren testen.
De theorie er achter is dat "er anders geen merken meer over blijven om over te bloggen"
Ik denk dat het komt omdat ze vrijwel altijd alle complete collecties van MAC en Estee Lauder ontvangt voor revieuws. Of mag ik dat niet denken?
Dat sowieso, en als ze alleen onbekende merken gaat revieuwen krijgt ze vast minder bezoekers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Vampy Varnish, de cruelty free blogger, heeft d'r policy aangepast. Want er is bekend geworden dat MAC en Estee Lauder in andere landen wel op dieren testen.
De theorie er achter is dat "er anders geen merken meer over blijven om over te bloggen"
Ik denk dat het komt omdat ze vrijwel altijd alle complete collecties van MAC en Estee Lauder ontvangt voor revieuws. Of mag ik dat niet denken?
Paar weken terug zijn ze uit elkaar gegaan (zijn niet getrouwd; dus geen scheiding) en het zijn cif's peetoom en peettante.. Altijd veel contact mee... Doet ie alles voor.. Dus ja ik neem het hun eigenlijk wel kwalijk..quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sorry hoor het duurt nog 18 dagen... zo volwassen ben je toch wel lijkt me?
stopweek heeft geen added value toch? Zolang dat een optie is, gewoon doen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe normaal altijd braaf stopweek. Alleen word ik de laatste maanden zo ziek in die week, flink koppijn en meh en bah en dat had ik voorheen altijd minder. Dus toen was het karnaval en kwam de stopweek niet uit.En bij mijn verjaardag ook niet.
![]()
En op congres eigenlijk ook niet.
![]()
![]()
![]()
Binnenkort maar wel even eentje inlassen
Zekers logischquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem het je niet kwalijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga maar nooit trouwen, al dat gezever en gejank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |