Nonsens, ik vlieg wel een keer of tien per jaar en ik ga het alleen maar minder leuk vindenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef okiokinl het volgende:
kwestie van vaak doen, dan wordt je minder bang.
na een paar keer weet je wel dat wat turbuletie niet betekend dat je neerstort. en ook dat als je maag omhoog komt bij het dalen, dat er niks aan de hand is. en dat je bij het opstijgen af en toe denkt dat het vliegtuig naar beneden valt.
en dan is het nog steeds eng maar dan wordt het meer spannend. ik ben nu eigenlijk alleen nog maar bang bij het landen en opstijgen, tijdens de vlucht ben ik best wel relaxed.
oh.. waarom dan? steeds banger om neer te storten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nonsens, ik vlieg wel een keer of tien per jaar en ik ga het alleen maar minder leuk vinden
Ik heb ook het tegengestelde..hoe vaker ik vlieg, hoe erger het wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef okiokinl het volgende:
kwestie van vaak doen, dan wordt je minder bang.
na een paar keer weet je wel dat wat turbuletie niet betekend dat je neerstort. en ook dat als je maag omhoog komt bij het dalen, dat er niks aan de hand is. en dat je bij het opstijgen af en toe denkt dat het vliegtuig naar beneden valt.
en dan is het nog steeds eng maar dan wordt het meer spannend. ik ben nu eigenlijk alleen nog maar bang bij het landen en opstijgen, tijdens de vlucht ben ik best wel relaxed.
Ik heb dat niet gelukkig. Kan me nog goed de eerste keer herinneren dat ik ging vliegen. Ik had het zowat niet meer, ik dacht echt dat ik van mijn stokje zou gaan. Maar ik ben wel nog steeds zenuwachtig als ik bij de gate sta te wachten en als ik een voet over de drempel van het vliegtuig zet slaak ik wel een zuchtje en heel ik extra diep adem, met in mijn achterhoofd dat dit wel eens de laatste vlucht van mijn leven zou kunnen zijn. Bizar eigenlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 03:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb ook het tegengestelde..hoe vaker ik vlieg, hoe erger het wordt.
Haha herkenbaar!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gelukkig. Kan me nog goed de eerste keer herinneren dat ik ging vliegen. Ik had het zowat niet meer, ik dacht echt dat ik van mijn stokje zou gaan. Maar ik ben wel nog steeds zenuwachtig als ik bij de gate sta te wachten en als ik een voet over de drempel van het vliegtuig zet slaak ik wel een zuchtje en heel ik extra diep adem, met in mijn achterhoofd dat dit wel eens de laatste vlucht van mijn leven zou kunnen zijn. Bizar eigenlijk.
Ik kijk nu al op tegen de vlucht van 10 uur die ik moet vliegen in augustusquote:
Jawel johhh, ik zet mezelf er gewoon overheen, als je wat van de wereld wil zien zul je wel moeten toch?quote:
Er valt gelukkig veel te zien, ook dicht bij huis.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jawel johhh, ik zet mezelf er gewoon overheen, als je wat van de wereld wil zien zul je wel moeten toch?
Er is veel te zien dichtbij huis ja, maar ik neem hier geen genoegen meequote:Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Er valt gelukkig veel te zien, ook dicht bij huis.
En ik vlieg ook wel, alleen steeds minder. Het vliegen an sich gaat op zich wel. De nachtmerries die ik er voor heb, daar zit ik meer mee.
Ja, heel erge nachtmerriesquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Er is veel te zien dichtbij huis ja, maar ik neem hier geen genoegen meeIk wil zoveel mogelijk zien, zo ver mogelijk! Ik kom opeens tot de realisatie dat mijn vliegangst een stuk minder is dan bij jou.
Heb je echt nachtmerries ja? Ik ben wel zenuwachtig en zie een heel scenario voor me.
Ok, lijkt me wel vervelend. Gelukkig zie ik wel de meerwaardes in van welke locatie dan ook, ik vind Nederland toch zo ontzettend saai. En eromheen dat komt wel, als ik kinderen heb kan ik toch niet meer op korte termijn super ver reizen. Dus ik ga nu zover mogelijk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja, heel erge nachtmerriesDe vliegreis zelf gaat op zich wel, al ben ik wel zenuwachtig en heb ik gewoon een schijthekel aan vliegtuigen, vliegvelden en al die vervelende mensen waar ik dan mee te maken krijg.
Ik vind het ook wel leuk om dingen te zien, maar ik moet toegeven dat het praktisch zien me niet zo bijster veel doet. Ben meer een ervaring-zoeker dan een lokatie-ganger. Ofzo
Maar als ik ergens graag heen wil, dan is het zeker niet zo dat vliegen uitgesloten is. Maar dan moet de exotische lokatie wel een duidelijke meerwaarde hebben.
Ik vind bijna alles saai, dat is mijn geluk dan weer. Al hou ik wel van grote diepten en vergezichten. Mooi bergachtig gebied en mooi groen... Dat is in Nederland wel lastig inderdaad. Evengoed kan ik hier ook wel genieten van wat ik zie op een mooie dag.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok, lijkt me wel vervelend. Gelukkig zie ik wel de meerwaardes in van welke locatie dan ook, ik vind Nederland toch zo ontzettend saai. En eromheen dat komt wel, als ik kinderen heb kan ik toch niet meer op korte termijn super ver reizen. Dus ik ga nu zover mogelijk!Hoe bang ik ook ben.
Ja, daar houd ik ook wel van en dat is idd in NL vergezocht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:01 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles saai, dat is mijn geluk dan weer. Al hou ik wel van grote diepten en vergezichten. Mooi bergachtig gebied en mooi groen... Dat is in Nederland wel lastig inderdaad. Evengoed kan ik hier ook wel genieten van wat ik zie op een mooie dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |