abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2012 @ 04:42:22 #1
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_110124473
Hier verder
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_110124492
Vliegen/varen zolang het echt niet hoeft, blijf ik lekker op vaste grond bbqen!!!
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 10 april 2012 @ 06:53:58 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_110124650
Valium en bier
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 10 april 2012 @ 11:34:41 #4
286575 Roces18
Chef de party
pi_110129732
vliegangst bestaat toch niet? Het is toch angst om neer te storten?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_110130122
Toen ik nog niet zo vaak gevlogen had was ik echt doodsbang. Vooral als er turbulentie kwam, zat ik als de dood in de stoel en wist ik 100% zeker dat we neer zouden gaan storten. Ik moest ook huilen als we gingen opstijgen, waarom dat precies was weet ik ook niet.

Ik vind het nog steeds geen pretje om te vliegen, maar ik doe het wel gewoon. Ik wil zoveel mogelijk van de wereld zien en dit is de enige manier, denk ik dan. Ik doe ook nooit mijn riem af, tenzij ik moet plassen of heel even heen en weer wil lopen om de benen te strekken (dit doe ik alleen bij lange vluchten, bij korte vluchten kom ik alleen van de stoel als ik moet plassen).

Gelukkig ben ik niet meer zo heel bang als dat ik voorheen was. Maar de angst is nog lang niet verdwenen.. bij turbulentie krijg ik een naar gevoel in m'n lichaam, een soort alarmbellen die gaan rinkelen ofzo.. echt raar.
Gewoon normaal doen ja.
pi_110130837
half uur na het opstijgen lig ik al in slaap, en wordt wakker gemaakt vlak voor het landen. dit geldt dan alleen voor de reis van hier naar turkije, andere landen nooit geweest met vliegtuig
Just when I thought I was out... they pull me back in.
pi_110135432
Nou ik kan dus never nooit slapen, na een vlucht van 13 uur ben ik dus volledig uitgeput. ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_110135779
Ik vind alleen het opstijgen echt verschrikkelijk. Verder vind ik het als ik bij het raampje zit echt fantastisch, en als ik niets kan zien vind ik het ronduit saai. Maar dat opstijgen oh my gooosh. Ik moet echt denken aan m'n ademhaling omdat ik anders flip. :')
pi_110136009
Same story :') ik ben helemaal para, al laat ik dat natuurlijk niet merken. Maar van binnen flip ik dus al hehe.
Gewoon normaal doen ja.
pi_110137743
kwestie van vaak doen, dan wordt je minder bang.
na een paar keer weet je wel dat wat turbuletie niet betekend dat je neerstort. en ook dat als je maag omhoog komt bij het dalen, dat er niks aan de hand is. en dat je bij het opstijgen af en toe denkt dat het vliegtuig naar beneden valt.
en dan is het nog steeds eng maar dan wordt het meer spannend. ik ben nu eigenlijk alleen nog maar bang bij het landen en opstijgen, tijdens de vlucht ben ik best wel relaxed. :)
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:16:40 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_110138079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef okiokinl het volgende:
na een paar keer weet je wel dat wat turbuletie niet betekend dat je neerstort. en ook dat als je maag omhoog komt bij het dalen, dat er niks aan de hand is. en dat je bij het opstijgen af en toe denkt dat het vliegtuig naar beneden valt.
en dan is het nog steeds eng maar dan wordt het meer spannend. ik ben nu eigenlijk alleen nog maar bang bij het landen en opstijgen, tijdens de vlucht ben ik best wel relaxed. :)
Nonsens, ik vlieg wel een keer of tien per jaar en ik ga het alleen maar minder leuk vinden :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_110138171
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Nonsens, ik vlieg wel een keer of tien per jaar en ik ga het alleen maar minder leuk vinden :')
oh.. waarom dan? steeds banger om neer te storten?
  woensdag 11 april 2012 @ 03:45:19 #13
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_110168847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef okiokinl het volgende:
Ik heb ook het tegengestelde..hoe vaker ik vlieg, hoe erger het wordt.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_110173257
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 03:45 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ik heb ook het tegengestelde..hoe vaker ik vlieg, hoe erger het wordt.
Ik heb dat niet gelukkig. Kan me nog goed de eerste keer herinneren dat ik ging vliegen. Ik had het zowat niet meer, ik dacht echt dat ik van mijn stokje zou gaan. Maar ik ben wel nog steeds zenuwachtig als ik bij de gate sta te wachten en als ik een voet over de drempel van het vliegtuig zet slaak ik wel een zuchtje en heel ik extra diep adem, met in mijn achterhoofd dat dit wel eens de laatste vlucht van mijn leven zou kunnen zijn. Bizar eigenlijk.
Gewoon normaal doen ja.
pi_110238926
Bier en Xanax en dan nog zit ik niet lekker.
pi_110238947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb dat niet gelukkig. Kan me nog goed de eerste keer herinneren dat ik ging vliegen. Ik had het zowat niet meer, ik dacht echt dat ik van mijn stokje zou gaan. Maar ik ben wel nog steeds zenuwachtig als ik bij de gate sta te wachten en als ik een voet over de drempel van het vliegtuig zet slaak ik wel een zuchtje en heel ik extra diep adem, met in mijn achterhoofd dat dit wel eens de laatste vlucht van mijn leven zou kunnen zijn. Bizar eigenlijk.
Haha herkenbaar!
pi_110265177
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Haha herkenbaar!
Ik kijk nu al op tegen de vlucht van 10 uur die ik moet vliegen in augustus 8)7
Gewoon normaal doen ja.
pi_110265187
Niet vliegen :)
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110265389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:21 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Niet vliegen :)
Jawel johhh, ik zet mezelf er gewoon overheen, als je wat van de wereld wil zien zul je wel moeten toch?
Gewoon normaal doen ja.
pi_110265556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jawel johhh, ik zet mezelf er gewoon overheen, als je wat van de wereld wil zien zul je wel moeten toch?
Er valt gelukkig veel te zien, ook dicht bij huis.

En ik vlieg ook wel, alleen steeds minder. Het vliegen an sich gaat op zich wel. De nachtmerries die ik er voor heb, daar zit ik meer mee.
pi_110265809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Er valt gelukkig veel te zien, ook dicht bij huis.

En ik vlieg ook wel, alleen steeds minder. Het vliegen an sich gaat op zich wel. De nachtmerries die ik er voor heb, daar zit ik meer mee.
Er is veel te zien dichtbij huis ja, maar ik neem hier geen genoegen mee :) Ik wil zoveel mogelijk zien, zo ver mogelijk! Ik kom opeens tot de realisatie dat mijn vliegangst een stuk minder is dan bij jou.

Heb je echt nachtmerries ja? Ik ben wel zenuwachtig en zie een heel scenario voor me.
Gewoon normaal doen ja.
pi_110265932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Er is veel te zien dichtbij huis ja, maar ik neem hier geen genoegen mee :) Ik wil zoveel mogelijk zien, zo ver mogelijk! Ik kom opeens tot de realisatie dat mijn vliegangst een stuk minder is dan bij jou.

Heb je echt nachtmerries ja? Ik ben wel zenuwachtig en zie een heel scenario voor me.
Ja, heel erge nachtmerries :D De vliegreis zelf gaat op zich wel, al ben ik wel zenuwachtig en heb ik gewoon een schijthekel aan vliegtuigen, vliegvelden en al die vervelende mensen waar ik dan mee te maken krijg.

Ik vind het ook wel leuk om dingen te zien, maar ik moet toegeven dat het praktisch zien me niet zo bijster veel doet. Ben meer een ervaring-zoeker dan een lokatie-ganger. Ofzo :')

Maar als ik ergens graag heen wil, dan is het zeker niet zo dat vliegen uitgesloten is. Maar dan moet de exotische lokatie wel een duidelijke meerwaarde hebben.
pi_110266267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ja, heel erge nachtmerries :D De vliegreis zelf gaat op zich wel, al ben ik wel zenuwachtig en heb ik gewoon een schijthekel aan vliegtuigen, vliegvelden en al die vervelende mensen waar ik dan mee te maken krijg.

Ik vind het ook wel leuk om dingen te zien, maar ik moet toegeven dat het praktisch zien me niet zo bijster veel doet. Ben meer een ervaring-zoeker dan een lokatie-ganger. Ofzo :')

Maar als ik ergens graag heen wil, dan is het zeker niet zo dat vliegen uitgesloten is. Maar dan moet de exotische lokatie wel een duidelijke meerwaarde hebben.
Ok, lijkt me wel vervelend. Gelukkig zie ik wel de meerwaardes in van welke locatie dan ook, ik vind Nederland toch zo ontzettend saai. En eromheen dat komt wel, als ik kinderen heb kan ik toch niet meer op korte termijn super ver reizen. Dus ik ga nu zover mogelijk! :D Hoe bang ik ook ben.
Gewoon normaal doen ja.
pi_110266362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ok, lijkt me wel vervelend. Gelukkig zie ik wel de meerwaardes in van welke locatie dan ook, ik vind Nederland toch zo ontzettend saai. En eromheen dat komt wel, als ik kinderen heb kan ik toch niet meer op korte termijn super ver reizen. Dus ik ga nu zover mogelijk! :D Hoe bang ik ook ben.
Ik vind bijna alles saai, dat is mijn geluk dan weer. Al hou ik wel van grote diepten en vergezichten. Mooi bergachtig gebied en mooi groen... Dat is in Nederland wel lastig inderdaad. Evengoed kan ik hier ook wel genieten van wat ik zie op een mooie dag.
pi_110266495
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:01 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ik vind bijna alles saai, dat is mijn geluk dan weer. Al hou ik wel van grote diepten en vergezichten. Mooi bergachtig gebied en mooi groen... Dat is in Nederland wel lastig inderdaad. Evengoed kan ik hier ook wel genieten van wat ik zie op een mooie dag.
Ja, daar houd ik ook wel van en dat is idd in NL vergezocht.
LOL, ik heb op de terugvlucht van Kaapstad - Amsterdam een Oxazepam genomen met rode wijn. Dat viel niet helemaal lekker, ik was geloof ik meer in paniek dan voorheen :') Bang om fout te gaan van die combinatie, dat doe ik dus ook nooit meer!!! 8)7
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')