SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Moet je maar sneller zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:08 schreef Julis het volgende:
Welterusten Weissman. En doen we tegenwoordig niet meer aan: wie de lapo post moet een nieuw topic openen?
uhhh.... Weiss slaapt..quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:08 schreef Julis het volgende:
Welterusten Weissman. En doen we tegenwoordig niet meer aan: wie de lapo post moet een nieuw topic openen?
Open jij ook gewoon een nieuw topic!quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:08 schreef Julis het volgende:
Nee El_Presidente niet wil je zeggen..quote:
Yavuzquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Open jij ook gewoon een nieuw topic!.
Nietus. Ik ik ik ik ..quote:
Ultimate Birheid, ik lees Nederlands als Turks..quote:
quote:
Net thuis. Blijf nog even wakker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Yavuz. Nee, dat kan niet
. Tenminste, ik wilde het net posten, maar dat lukte niet.
Die reacties.quote:
Wel gek!quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:31 schreef Bilge het volgende:
Misschien is 4 wel een ongeluksgetal in dat land/ gebouw. Ik weet het ook niet.
Wil je daar iets studeren?quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:31 schreef Arcadia het volgende:
Er zijn 2 islamitische universiteiten in Nederland.
Studeren niet, ben verbaasd over wat we eigenlijk hebben in dit land.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wil je daar iets studeren?
Jij ging toch naar die beurs in Amsterdam? Was het wat? Er schijnt ook een debat te zijn geweest. Mijn collega ging er ook heen als vrijwillige medewerker.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:50 schreef Bilge het volgende:
Je hebt er 1 in Rotterdam, waar ligt de andere uni dan?
Voor een geslaagd debat heb je natuurlijk botsende ideeën nodig. Misschien hadden ze iemand uit dit topic moeten uitnodigen...![]()
Omdat de zaalhuur zo duur is (mijn vriend had het over iets van 60 ~ 80 duizend euro), zijn de ingangsprijzen (20 euro?) en blijkbaar ook de broodjes zo duur.
Tof dat de sprekers bevielen. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit op zo'n congres geweest. Ik ben ook wel een beetje bang dat je dan op een zwarte lijst van de AIVD ofzo komt te staan.Maar ik vraag me ook af of het wel anders is dan de imam van de plaatselijke moskee die de vrijdagpreek houdt?
Stel nou dat jij bij de AIVD werkt. Hoe zou je extremistische moslims opsporen? Dit soort evenementen trekken vooral de zeer gelovige én ondernemende jongeren aan. Het zou mij niet verbazen als sommige AIVD'ers zich als (bekeerde) moslim voordoen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Volgende keer kom je ook? Ja kaartjes waren 20 euro, maar ik zag het in feite niet als een probleem. Kwaliteit van het eten was echt ondermaats en belachelijk duur, daarnaast kon je ook niet al de consumptiemuntjes opmaken die je had waaraan je wilde, omdat het eten schaars was.![]()
De directeur van Moslim Vandaag (had eerder gesolliciteerd naar redacteur, maar toen bleek dat ze uiteindelijk mij toch niet konden betalen, dus heb toen afgehaakt) had me verteld dat er 2 universiteiten zijn. Die man kent zijn feiten wel goed.
Ik beloof liever niets meer, na eerdere debacles.quote:Volgende keer kom je ook?
Maar dat zijn toch geen echte universiteiten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 02:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Stel nou dat jij bij de AIVD werkt. Hoe zou je extremistische moslims opsporen? Dit soort evenementen trekken vooral de zeer gelovige én ondernemende jongeren aan. Het zou mij niet verbazen als sommige AIVD'ers zich als (bekeerde) moslim voordoen.
Nederland blijkt inderdaad twee Islamitische uni's te tellen:
Islamitische Universiteit van Europa (IUE), Rotterdam en Utrecht
Islamitische Universiteit Rotterdam (IUR), Rotterdam
Bovendien hebben beide universiteiten een zeer sterke Turkse inslag, ik snap niet waarom ze niet samenwerken.
Wel tof dat je bijna aangenomen was. Dat bedoelde je dus toen je zei dagelijks veel schrijfarbeid te verrichten.Houd je een online blog bij ofzo voor publicatie van je stukjes? Ik zou het wel willen lezen. Lekker de taalnazi uithangen enzo.
[..]
Ik beloof liever niets meer, na eerdere debacles.
Ze bestaan, dat is toch redelijk echt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 02:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch geen echte universiteiten?
Maar ze geven geen academische graden, dus het zijn geen universiteiten. Zo iets heb jij volgens mij ook bij inHolland, Islamitisch geestelijk werker of zo ietsquote:
Ja, ik heb wel eens gehoord dat je met de diploma's die je daar kan halen, niet als officiële Imam wordt erkend in Arabische landen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 02:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar ze geven geen academische graden, dus het is geen universiteit. Zo iets heb jij volgens mij ook bij inHolland, Islamitisch geestelijk werker of zo iets
Als hij Fatih Sultan Mehmet tijdens de bijdehante nachtaanval op diens kamp had kunnen doden, zou Vlad te boek staan als briljant strateeg en Mehmet niet meer Fatih genoemd worden. Maar Vladje viel de verkeerde tent aan...quote:Op dinsdag 10 april 2012 02:12 schreef NeoRetro het volgende:
Vlad, zoon van Dracul (Draak/Duivel) was een echte tiran. Hij liet idd niet alleen Turken vermoorden, ook duizenden protestantse Duitse en Hongaarse boeren en handelaren liet hij aan palen rijgen omdat zij samenwerkten met de Turken.
Hoewel er elf programma's en cursussen worden aangeboden, is slechts één - Islamitische Geestelijke Verzorging - geaccrediteerd als hbo-master[1] door de Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 02:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik faal ongv 12 keer om 1 topique te openenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee El_Presidente niet wil je zeggen..
Hij faalt 5x om 1 topic te openen..
ik bn ook mobiel,.dus wats je punt..? Moet je maar niet proberen om met een 3210 te fokkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik faal ongv 12 keer om 1 topique te openen![]()
Omdat ik altijd mobiel ben.
Die breekt als je hem in je zak stoptquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik bn ook mobiel,.dus wats je punt..? Moet je maar niet proberen om met een 3210 te fokken![]()
hahahahahahaha
Garpje man, ik zelf heb een Dell Streak 5 dus een tablet-phone waardoor zo iets wat sneller gaat dan een iPhone of Galaxy'tje dankzij zijn omvang..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:Op dinsdag 10 april 2012 02:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:38 schreef Bilge het volgende:
Erdogan is op een vierdaags staatsbezoek in China, waar hij wordt begroet door het leger, met op de achtergrond een mega-schilderij van de Chinese muur. Het zit die Chinezen wel diep zeg. [ afbeelding ]
Wow Ayca heel mooi.quote:Op maandag 9 april 2012 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm lastig.. smaakt niet echt naar kofte ofzo, wat ik wel had verwacht.
Was vooral in Sarajevo, en nog wat kleinere plekken. Heb niet echt veel foto's op deze laptop, maar zal er wel een aantal posten.
Uberlekkere borek gehad de eerste dag
[ afbeelding ]
aparte oven? eten wat eruit kwam was heerlijk in ieder geval
[ afbeelding ]
Dit was in Mostar:
[ afbeelding ]
vanaf de brug
[ afbeelding ]
Hele klim
[ afbeelding ]
uitzicht op een dorpje (was indrukwekkender dan mijn foto doet denken)
[ afbeelding ]
Nog een dorpje ergens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ook in srebrenica geweest:
[ afbeelding ]
Nu niet meerquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:20 schreef Che_ het volgende:
Volgens Wiki is Erdogan Georgisch. Lijkt me sterk?
In de war denk ik?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Even serieus, ja toch? Of ben ik in de war met iemand?
Waarom lijkt dat jou sterk? Er wonen aardig wat (moslim) Georgiërs in Turkije, hoor. Ik heb er een in de familie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:20 schreef Che_ het volgende:
Volgens Wiki is Erdogan Georgisch. Lijkt me sterk?
Was met moeder, nicht, tante en nog een paar mensenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Trouwens:
[..]
Wow Ayca heel mooi.Was je met school geweest of had je de trip gewoon zelf geplanned?
Er staan nergens anders stukken dat hij Georgiër zou zijn en eerste keer dat ik het lees.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom lijkt dat jou sterk? Er wonen aardig wat (moslim) Georgiërs in Turkije, hoor. Ik heb er een in de familie.
Mensen die mensen in hun fb hebben die memes vertalen in het Turks op fb..quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Ayca het volgende:
Mensen die memes gaan vertalen in het Turks op fb..
Tieten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:24 schreef Ayca het volgende:
Mensen die memes gaan vertalen in het Turks op fb..
Hij heeft het ooit zelf gezegd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er staan nergens anders stukken dat hij Georgiër zou zijn en eerste keer dat ik het lees.
Onwaarschijnlijk? Je weet niks over Turkije. Georgiërs hebben geen slechte reputatie in Turkije en zijn in het algemeen toch geassimileerd en loyaal aan Turkije. Verder hebben de meeste mensen geen idee over Erdogan zijn etnische achtergrond of boeit het ze niet. Zoveel waarde hechten wij niet aan het 'puur Turks' zijn. Zolang je laat zien dat je om je land geeft maakt het niet uit of je een Koerd, Turk, Georgier, Laz of whatever bent.quote:Ook zeer onwaarschijnlijk dat hij zoveel stemmen krijgt in Turkije als die daadwerkelijk Georgiër is.
Hoezo denk je dat? Denk je dat alle Turken racistisch zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er staan nergens anders stukken dat hij Georgiër zou zijn en eerste keer dat ik het lees.
Ook zeer onwaarschijnlijk dat hij zoveel stemmen krijgt in Turkije als die daadwerkelijk Georgiër is.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je obsessie met mij is echt ziekelijk.
Uit nieuwsgierigheid: heb je een bron of iets dergelijks?quote:
Hoe weet jij dat? Waarom kan je niet gewoon op een normale manier discussiëren?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
Onwaarschijnlijk? Je weet niks over Turkije.
Hij heeft het gezegd tijdens een staatsbezoek in Georgië.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: heb je een bron of iets dergelijks?
Dit is niet de eerste keer dat ik discussieer met jou. Jouw kennis over Turkije en Turken in het algemeen is belachelijk maar tegelijkertijd doe je wel alsof je Turkologie hebt gestudeerd en meer over Turkije weet dan de Turken in dit forum. Ik erger mij ontzettend aan jou. Het is dan ook weer typisch dat ondanks het feit dat Georgiërs in Turkije geen slechte reputatie hebben, jij beweert dat het onwaarschijnlijk is voor een Turk van Georgische afkomst om zoveel stemmen te krijgen.quote:Hoe weet jij dat? Waarom kan je niet gewoon op een normale manier discussiëren?
Kijk zo denkt de meerderheid nou ook over jouquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is niet de eerste keer dat ik discussieer met jou. Jouw kennis over Turkije en Turken in het algemeen is belachelijk maar tegelijkertijd doe je wel alsof je Turkologie hebt gestudeerd en meer over Turkije weet dan de Turken in dit forum.
Ik erger me ook aan jou, en waarschijnlijk ben ik de niet de enige.quote:Ik erger mij ontzettend aan jou.
Dit klopt niet. Ik beweer niet dat het niet kan dat hij Georgiër is, maar ik zeg enkel dat het mij persoonlijk onwaarschijnlijk lijkt. Verder weet jij helemaal niet wat ik wel of niet weet, maar wat ik van jou weet is dat je niet normaal kan discussiëren. In elke discussie kan je het niet laten om iemand te beledigen of wat dan ook. Ik heb duidelijk gezegd dat het mij onwaarschijnlijk leek.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft het gezegd tijdens een staatsbezoek in Georgië.
http://www.ekspresgazete.com/?/yazi/oku/1786
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ik discussieer met jou. Jouw kennis over Turkije en Turken in het algemeen is belachelijk maar tegelijkertijd doe je wel alsof je Turkologie hebt gestudeerd en meer over Turkije weet dan de Turken in dit forum. Ik erger mij ontzettend aan jou. Het is dan ook weer typisch dat ondanks het feit dat Georgiërs in Turkije geen slechte reputatie hebben, jij beweert dat het onwaarschijnlijk is voor een Turk van Georgische afkomst om zoveel stemmen te krijgen.
En dat is het dus, Che. Het enige wat er toe doet is jouw mening. Dat is ook waarom het simpelweg onmogelijk is om een discussie met jou aan te gaan. Herinner je onze Turkmenen zijn Turken discussie? Meestal blaat je maar zonder ook maar enige kennis van zaken. Verder heb ik in het verleden heel erg veel geduld getoond tijdens discussies met jou maar nu kan het mij echt niks meer schelen. Trouwens, ik ga verder ook geen moeite meer doen om op jou te reageren maar ga gerust door met het verspreiden van je diarree.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Ik beweer niet dat het niet kan dat hij Georgiër is, maar ik zeg enkel dat het mij persoonlijk onwaarschijnlijk lijkt.
Wie is de meerderheid? Jij? Che? Wie nog meer? Noem eens namen, Weissman? Wie nog meer in dit topic denkt dat mijn kennis over Turkije en Turken in het algemeen belachelijk is?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk zo denkt de meerderheid nou ook over jou
[..]
Ik erger me ook aan jou, en waarschijnlijk ben ik de niet de enige.
Jij leest gewoon wat je wilt lezen. Dus als ik twijfel over de afkomst van een persoon waarvan de bron Wikipedia is, verspreid ik valse informatie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dat is het dus, Che. Het enige wat er toe doet is jouw mening. Dat is ook waarom het simpelweg onmogelijk is om een discussie met jou aan te gaan. Herinner je onze Turkmenen zijn Turken discussie? Meestal blaat je maar zonder ook maar enige kennis van zaken. Verder heb ik in het verleden heel erg veel geduld getoond tijdens discussies met jou maar nu kan het mij echt niks meer schelen. Trouwens, ik ga verder ook geen moeite meer doen om op jou te reageren maar ga gerust door met het verspreiden van je diarree.
Jij wilt geen discussie !quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wil ook een discussie, wie begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Ja? Irriteert het je dat iemand anders ergens een mening over heeft en dat dat misschien niet klopt? Kan je dan zelf niet gewoon uitleggen hoe jij denkt dat het wel zit ipv zo te reageren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:15 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk dat bedoel ik nou. Je hebt mijn reactie niet eens begrepen. Dat jij Erdogan zijn afkomst betwijfelt kan mij geen bal schelen, dat je zegt dat het onwaarschijnlijk is voor hem om zoveel stemmen te krijgen vanwege zijn afkomst daarentegen irriteert mij enorm. Want daarmee geef jij weer blijk van jouw kennis over Turkije.
Nee, dat doe je niet. Als een mug jou probeert te steken waneer je slaapt, wint hij omdat het hem gelukt is jouw bloed te stelen, ALS jij het wou vermijden om gestoken te worden, en je bloed onteigendquote:
En zo komt ze niet over, hoe hard ze haar best ook doet. Ze pakt gewoon wat iedereen kan vinden op het internet en weergeeft het als een feit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja? Irriteert het je dat iemand anders ergens een mening over heeft en dat dat misschien niet klopt? Kan je dan zelf niet gewoon uitleggen hoe jij denkt dat het wel zit ipv zo te reageren.
Ik begrijp dat je hier als een soort docent/deskundige wilt optreden zodra het over deze zaken gaat, omdat je je er veel in verdiept, maar zodra iemand een andere mening heeft wordt je helemaal gek. En dat heb je ook wel eens gedaan in discussies met andere Turken van hier.
Wanneer jij die persoon bent irriteert het mij heeeeeeeeel erg ja. Want ik erger mij heel erg aan jou.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja? Irriteert het je dat iemand anders ergens een mening over heeft en dat dat misschien niet klopt? Kan je dan zelf niet gewoon uitleggen hoe jij denkt dat het wel zit ipv zo te reageren.
Ik wist niet eens dat dat wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gegaan naar islamcongres.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gegaan naar islamcongres.
Geef eens een voorbeeld dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
En zo komt ze niet over, hoe hard ze haar best ook doet. Ze pakt gewoon wat iedereen kan vinden op het internet en weergeeft het als een feit.
De mug heeft hier niets mee te maken! Ik ben met hem geen discussie aangegaan!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Als een mug jou probeert te steken waneer je slaapt, wint hij omdat het hem gelukt is jouw bloed te stelen, ALS jij het wou vermijden om gestoken te worden, en je bloed onteigend
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer jij die persoon bent irriteert het mij heeeeeeeeel erg ja. Want ik erger mij heel erg aan jou.
Wat hoezo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef xminator het volgende:
Bazen cok terbiyesiz birisin Arcadia. Yakistiramadim.
Jawel, ik wist wel van het bestaan, maar niet dat dat afgelopen week wasquote:
Wees beleefd, dat is grootste evenement voor moslims en in zekere zin ben je verplicht om er naartoe te gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:23 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]![]()
Is dat niet een saai congres van een verkapte imam die niet goed genoeg was om in de cami te blijven ?
Ik lees een tijd al mee en heb dit meerdere malen gezien (vaag brongebruik, onjuiste referenties). Voorbeelden zoek ik niet op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
De mug heeft hier niets mee te maken! Ik ben met hem geen discussie aangegaan!
Je zei ik win altijd. Je hebt niet vermeld dat het om een discussie ging.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
De mug heeft hier niets mee te maken! Ik ben met hem geen discussie aangegaan!
Juist ja. Ik dacht dat het om zoiets als ik genoemd heb ging. Ik bied mijn excuses aanquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wees beleefd, dat is grootste evenement voor moslims en in zekere zin ben je verplicht om er naartoe te gaan.
Wrm dat nou weer ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent echt een van de weinigen die fouten niet mag verbeteren
Ik doelde wel op discussies, dat kon je uit mijn post daarvoor opmakenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je zei ik win altijd. Je hebt niet vermeld dat het om een discussie ging.
Je leest een tijdje mee? Ik ben net weer een week actief in dit topic.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ik lees een tijd al mee en heb dit meerdere malen gezien (vaag brongebruik, onjuiste referenties). Voorbeelden zoek ik niet op.
"In zekere zin", je steunt daarbij dit soort evenementen. Het causaal verband toont aan dat er dus meer evenementen zullen plaatsvinden omdat de mensen die het entree-kaartje betalen de volgende evenement al sponsoren. Je moet trouwens geen harde conclusies proberen te trekken waarbij je mij in diskrediet probeert te brengen, ik verplicht niemand iets, maar als moslim ben je gedwongen om te leren. Een moslim die langdurig op hetzelfde niveau blijft qua educatie is geen goede moslim. Met dit soort evenementen verrijk je je kennis en ben je bezig met de ummah te versterken en je imaan te vergroten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef Weissman het volgende:
Moslimsmenschen die andere iets verplichten
En o wee als je twijfelt aan de bronquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
En zo komt ze niet over, hoe hard ze haar best ook doet. Ze pakt gewoon wat iedereen kan vinden op het internet en weergeeft het als een feit.
Ik heb een zeer betrouwbare bron die uiterst geheim isquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ik lees een tijd al mee en heb dit meerdere malen gezien (vaag brongebruik, onjuiste referenties). Voorbeelden zoek ik niet op.
Echter ben je al een langere tijd aan het posten, hetzij niet actief. Prima, maar ik ben op mijn mobiel en dat zal moeilijk gaan. Ik hoopte dat je het zelf al een beetje snapte.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je leest een tijdje mee? Ik ben net weer een week actief in dit topic.En wanneer je over mensen gaat beweren dat zij onjuiste referenties geven etc. dan mag je wel verwachten dat diegene een voorbeeld heeft, niet?
Maar je moet er altijd vanuitgaan dat de persoon tegen wie je praat superdom isquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik doelde wel op discussies, dat kon je uit mijn post daarvoor opmaken
Posthistory is voor ieder toegankelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een zeer betrouwbare bron die uiterst geheim isdeze mag ik helaas niet bekendmaken
Iddquote:
Waar doel je opquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Posthistory is voor ieder toegankelijk.
Het is iets vlezigs en zachts. Iets dat in je schedel ligt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een zeer betrouwbare bron die uiterst geheim isdeze mag ik helaas niet bekendmaken
Ik heb al in geen maanden een discussie gevoerd op fok. Daarvoor wel vaak. Maar als jij vindt dat ik vaak vage bronnen en verkeerde referenties geef, dan verwacht ik tenminste een paar voorbeelden. Dat is wel zo logisch, niet? Dat hoeft overigens niet meteen, maar ik verwacht ze wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Echter ben je al een langere tijd aan het posten, hetzij niet actief. Prima, maar ik ben op mijn mobiel en dat zal moeilijk gaan. Ik hoopte dat je het zelf al een beetje snapte.
Verder geen aanval hoor, ik merk het alleen op.
Dus ik mag er bij deze vanuit gaan dat je superdom bent?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Maar je moet er altijd vanuitgaan dat de persoon tegen wie je praat superdom is
Als je geen idee hebt waar het over gaat adviseer ik je om er niet mee te bemoeien want je maakt jezelf belachelijk op een nieuw niveau.quote:
Ik gebruik afkortingen. Ik maak niet zo vaak fouten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook heel veel fouten maakt
Heh verdorie, wie heeft het verraden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het is iets vlezigs en zachts. Iets dat in je schedel ligt.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb al in geen maanden een discussie gevoerd op fok. Daarvoor wel vaak. Maar als jij vindt dat ik vaak vage bronnen en verkeerde referenties geef, dan verwacht ik tenminste een paar voorbeelden. Dat is wel zo logisch, niet?
Vertel mij eens wat mijn posthistorie te maken heeft met discussies voeren?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:31 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Als je geen idee hebt waar het over gaat adviseer ik je om er niet mee te bemoeien want je maakt jezelf belachelijk op een nieuw niveau.
Ok. Stuur maar een DM wanneer je ze wel hebt. Ik zal er zeker op reageren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:31 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Excuus dat ik die niet kan leveren op dit moment.
Nee, dat moet je bij iedereen doen. En-dan-hoef-je-niet-in-stukjes-praten. Nee ik ben niet dom, ik doe VWOquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dus ik mag er bij deze vanuit gaan dat je superdom bent?
Genoeg domme mensen op het vwo hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, dat moet je bij iedereen doen. En-dan-hoef-je-niet-in-stukjes-praten. Nee ik ben niet dom, ik doe VWO
Wiequote:
Waar heb jij het over? Nogmaals: nieuw terrein waar ik niet in ga.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat mijn posthistorie te maken heeft met discussies voeren?
Ik doe mbo, ben ik nu dom ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, dat moet je bij iedereen doen. En-dan-hoef-je-niet-in-stukjes-praten. Nee ik ben niet dom, ik doe VWO
Waarom begin je er dan over als je er niet over door wilt gaan...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Nogmaals: nieuw terrein waar ik niet in ga.
Dit zijn wel grote woorden voor een persoon die zelf amper discussies voert maar wanneer anderen dat wel doen niks anders doet dan huilen en janken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iddze heeft een stoornis waardoor ze denkt dat alles wat ze zelf zegt ook feitelijk gezien klopt
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Weissman is een jankerd. Die mist het intellect om over dit soort zaken te praten. Die praat het liefst over allerlei futiliteiten en andere nonsens.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, daar kan het niet zonder. Ik begrijp dat je iedereen te vriend wilt houden, maar die Jood is gewoon een jankerd. Ik heb hem iets van 10 huilreacties zien plaatsen in het vorige topic. Het heeft niets met toetsenbordhelden te maken, maar met mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in zaken de grotendeels ons leven bepalen. Daar kan je wel praten over make-up en ander van dat soort nonsens, maar ga niet huilen wanneer de discussie voor de verandering weer eens ergens anders over gaat.
Maar goed, ga je gang, ik ben hier weg.
Jij reageert op mij, vaag wezen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over als je er niet over door wilt gaan...
Ik zeg niet dat er wat mis is met haar beweringen (niet altijd tenminstequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom valt iedereen eigenlijk over Bortecinem heen? Ik heb haar niet of nauwelijks beweringen of uitspraken zien doen die ze niet wist te onderbouwen met bronnen. En mensen die bij voorbaat al Wikipedia afschrijven als legitieme bron, hebben er niets van begrepen. Wikipedia is niet minder betrouwbaar dan, pak 'm beet, een Encyclopaedia Britannica. Het gaat er om dat er in het betreffende artikel referenties aanwezig zijn naar bronnen die een uitspraak ondersteunen. Zelfs op universiteiten worden referenties naar Wikipedia geaccepteerd, mits in het artikel referenties naar andere bronnen aanwezig zijn. We werken geen van allen in het nationaal archief waar we de primaire bronnen direct kunnen raadplegen, neem ik aan, dus we moeten het met internetbronnen doen.
Link?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij mag nog altijd even aangeven waarom mijn post m.b.t. die slavernij niet klopt.
Dit dus. Het valt mij trouwens ook op dat het altijd dezelfde soort mensen zijn die over mij vallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom valt iedereen eigenlijk over Bortecinem heen? Ik heb haar niet of nauwelijks beweringen of uitspraken zien doen die ze niet wist te onderbouwen met bronnen. En mensen die bij voorbaat al Wikipedia afschrijven als legitieme bron, hebben er niets van begrepen. Wikipedia is niet minder betrouwbaar dan, pak 'm beet, een Encyclopaedia Britannica. Het gaat er om dat er in het betreffende artikel referenties aanwezig zijn naar bronnen die een uitspraak ondersteunen. Zelfs op universiteiten worden referenties naar Wikipedia geaccepteerd, mits in het artikel referenties naar andere bronnen aanwezig zijn. We werken geen van allen in het nationaal archief waar we de primaire bronnen direct kunnen raadplegen, neem ik aan, dus we moeten het met internetbronnen doen.
Ik hoop nog een keer over je heen te komen, maar de kans daarop is klein. Erg klein.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit dus. Het valt mij trouwens ook op dat het altijd dezelfde soort mensen zijn die over mij vallen.
Trolls welke niet waard zijn om op te reageren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom valt iedereen eigenlijk over Bortecinem heen? Ik heb haar niet of nauwelijks beweringen of uitspraken zien doen die ze niet wist te onderbouwen met bronnen. De mensen die zo fel op haar reageren komen niet verder dan louter persoonlijke sneren.
En mensen die bij voorbaat al Wikipedia afschrijven als legitieme bron, hebben er niets van begrepen. Wikipedia is niet minder betrouwbaar dan, pak 'm beet, een Encyclopaedia Britannica. Het gaat er om dat er in het betreffende artikel referenties aanwezig zijn naar bronnen die een uitspraak ondersteunen. Zelfs op universiteiten worden referenties naar Wikipedia geaccepteerd, mits in het artikel referenties naar andere bronnen aanwezig zijn. We werken geen van allen in het nationaal archief waar we de primaire bronnen direct kunnen raadplegen, neem ik aan, dus we moeten het met internetbronnen doen.
Wat loop je me dan te quoten over bronvermeldingen als je geen discussie aangaat, purnoquote:
Vertel jij mij dan hoe jij op VWO kan komen als je dom bent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kan het weten, zit er zelf ook op heur.
Je had die quotes van AryaMehr niet op een betere manier kunnen bevestigen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoop nog een keer over je heen te komen, maar de kans daarop is klein. Erg klein.
Mijn vermogen om het op te zoeken is beperkt op dit momentquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt toch geen last van alzheimer, of wel?
Kom op, haat me nóg meer. Je kan het.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je had die quotes van AryaMehr niet op een betere manier kunnen bevestigen.
Dit mag in elk topic wel sticky staan voor alle mensen die met 'Wikipediaquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef TheMagnificent het volgende:
En mensen die bij voorbaat al Wikipedia afschrijven als legitieme bron, hebben er niets van begrepen. Wikipedia is niet minder betrouwbaar dan, pak 'm beet, een Encyclopaedia Britannica. Het gaat er om dat er in het betreffende artikel referenties aanwezig zijn naar bronnen die een uitspraak ondersteunen. Zelfs op universiteiten worden referenties naar Wikipedia geaccepteerd, mits in het artikel referenties naar andere bronnen aanwezig zijn. We werken geen van allen in het nationaal archief waar we de primaire bronnen direct kunnen raadplegen, neem ik aan, dus we moeten het met internetbronnen doen.
Zonder (meer) te schelden, wat ben jij dom zegquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat loop je me dan te quoten over bronvermeldingen als je geen discussie aangaat, purno
Dit dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit mag in elk topic wel sticky staan voor alle mensen die met 'Wikipedia' aankomen zetten.
Erkennen van problematiek is al de halve oplossing. Nu er nog aan werken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn bijdrage is gering en van een niet zo'n grote waarde.
Dat iemand goed dingen kan onthouden betekent niet dat diegene slim is. Ze missen iedere vorm van algemene kennis en daarvan ken ik er meer dan genoeg van op het vwo, helaas.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Vertel jij mij dan hoe jij op VWO kan komen als je dom bent.
Jouw bijdrage in 30 seconde is meer dan Weissman in 30 jaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn bijdrage is gering en van een niet zo'n grote waarde.
Ik zie anders geen probleem.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Erkennen van problematiek is al de halve oplossing. Nu er nog aan werken.
Neee, ik heb liefde voor Weissjequote:
Pijp hem nou maar gewoon, we weten dat je dat wil.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Jouw bijdrage in 30 seconde is meer dan Weissman in 30 jaar
Onzin, meestal begin jij meestal met aanval als ik wat zeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit dus. Het valt mij trouwens ook op dat het altijd dezelfde soort mensen zijn die over mij vallen.
Argument + onderbouwing aub!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:40 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Zonder (meer) te schelden, wat ben jij dom zeg
Je verward Kennis en Intelligentie. Kennis is wat je leert. Intelligentie waar je mee geboren bent. Bij VWO heb je van beide nodig. Maar je heb wel gelijk, het gaat tegenwoordig meer om kennis, niet intelligentie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat iemand goed dingen kan onthouden betekent niet dat diegene slim is. Ze missen iedere vorm van algemene kennis en daarvan ken ik er meer dan genoeg van op het vwo, helaas.
Pijp je ma.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Andre3000 het volgende:
[..]
Pijp hem nou maar gewoon, we weten dat je dat wil.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Neee, ik heb liefde voor Weissje
Hij zou eerst in de rij moeten staanquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Andre3000 het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel even bukken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Andre3000 het volgende:
[..]
Gadverquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel even bukken.
Hij betaalt zwervers om hem te pijpenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij zou eerst in de rij moeten staan
Seriously?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hij betaalt zwervers om hem te pijpen
Doe je het dit keer goed?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel even bukken.
Garpjequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bah. Daar wil ik helemaal niets mee te maken hebben.
Ik weet het, toegeven is soms moeilijk..quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Beter dan zeggen dat ik Weissman wil pijpen
Cutequote:
Ik zou liever mishandeld en vermoord worden dan Weissman pijpenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik weet het, toegeven is soms moeilijk..
Je kan er maar het beste voor uitkomen, de waarheid duurt altijd het langst...
Heb je nou werkelijk niks opgestoken van mijn wijze woorden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik zo liever mishandeld en vermoord worden dan Weissman pijpen
Iemand anders pijp je wel met liefde?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Protest komt na de ontkenning(sfase)quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Beste Weissman,quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Protest komt na de ontkenning(sfase)
Mooi inderdaad. Moet je anders even dit luisteren. Een traditionele Iraanse muziekband die alle talen van Iran behandelt:quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:51 schreef Bortecinem het volgende:
Mooi liedje. Ik vind Iraanse volksmuziek in het algemeen heel anders klinken dan Turkse volksmuziek maar dit had zo Turks kunnen zijn.
Guut zo jij eten lekkir döner kun jij türkse cultuur help virspreid, dan word nog beruumdquote:
Jij schreef die letters zelluf!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heeft mijn post lekker zitten editen
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Beste Weissman,
Zou je alsjeblieft op willen houden met bashen, flamen en baggeren ?
Anders kun je altijd nog gewoon vertrekken.
Met vriendelijke groet,
Spikey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees het stukje ervoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij schreef die letters zelluf!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee.Lijkt net een jood die SpikedPsych.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hem suçlu hem güçlü![]()
Weissman is hier de joodquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef Blocko het volgende:
[..]
Lijkt net een jood die SpikedPsych.
Hem suçlu hem güçlü
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wrm nie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Ben je weer eens geil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tisjeboiquote:
Het zijn jouw letters dus dat jij zielig bent? nou, om nou medelijden te moeten hebben met iemand die Weissman pijpt... dat gaat wat ver maar ik kan je positie niet benijden nee.quote:
dag en nachtquote:
naaktfotos van mij.. kijk maarquote:
ben ik niet gezelligquote:
Ik heb jou gequote. Trouwens, ik ga niet meer op zulke reacties inquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het zijn jouw letters dus dat jij zielig bent? nou, om nou medelijden te moeten hebben met iemand die Weissman pijpt... dat gaat wat ver maar ik kan je positie niet benijden nee.
ha ha.. grappigquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Probeer er goed mee om te gaan dit keer.
Afgezien van het feit dat ik het vaak totaal niet eens ben met Weissman en zijn reacties vaak het bloed onder mijn nagels vandaan halen heb ik toch meer respect voor hem dan voor jou.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Probeer er goed mee om te gaan dit keer.
Liegen is niet netjes, voor straf twee weken een Armeense vlag om je bomberjack.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik heb jou gequote. Trouwens, ik ga niet meer op zulke reacties in
je hebt een verschil tussen fokken en beledigen, en deze was echt onnodig.quote:
goeijen liedjequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef SpikedPsych het volgende:
So who do you trust, and who do you not ?
No motherfucker around to trust, it's driving me nuts,
All you fake ass motherfuckers,
Bitch please, i'll smash and bash you, you will never be seen again, you'll be shoved in the locker.
ah mooi, ik ga er vanuit dat dat positief isquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De Gilmore Girls zijn gezellig, jij bent prettig aanwezig
Voortaan dus twee keer nadenken wat je privé houdt en openbaar maakt op een forumquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
je hebt een verschil tussen fokken en beledigen, en deze was echt onnodig.
boem lauw.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef SpikedPsych het volgende:
Bitch please, i'll smash and bash you, you will never be seen again, you'll be shoved in the locker.
Zonder banden met de overheid te hebben? het zou natuurlijk kunnen maar die kans is relatief klein zou ik zo denken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, hoe waarschijnlijk is het wanneer iemand zegt geen Koerd te zijn maar uit Diyarbakir of Erzincan komt?
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
ik maak er geen geheim vanquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Voortaan dus twee keer nadenken wat je privé houdt en openbaar maakt op een forum.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik heb weleens Turken ontmoet die aangeven uit die steden te komen maar waarbij ik het gevoel dat ze niet durven te zeggen dat ze Koerdisch zijn. Als ik het vraag zeggen ze gewoon 'nee, Turks'.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zonder banden met de overheid te hebben? het zou natuurlijk kunnen maar die kans is relatief klein zou ik zo denken.
Gekwetst zal je worden dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik maak er geen geheim van
maar best wel freaky dat je heel mn posthistory blijkbaar zit uit te kammen, gadverdamme
je bent anders de eerste die zo'n fucked up reactie plaatst..quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:19 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Gekwetst zal je worden dan.
Huh wat? Denk je dat ik jouw posthistory zit te lezen! Wat dacht je er van dat ik deze reeks lees?
Deze clipjes had ik al eerder gezien maar erg mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mooi inderdaad. Moet je anders even dit luisteren. Een traditionele Iraanse muziekband die alle talen van Iran behandelt:
Azeri:
Gilaki (Noord Iran):
Koerdisch:
Diyarbakir is voor 80-90% Koerdisch maar Erzincan is meer gemixt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, hoe waarschijnlijk is het wanneer iemand zegt geen Koerd te zijn maar uit Diyarbakir of Erzincan komt?
Maar niet die het denkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
je bent anders de eerste die zo'n fucked up reactie plaatst..
Well, u gave a big shit. Ja prima, jouw mening.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
whatever, i dont give a shit.. gewoon zwakjes om zoiets te posten, klaar.
Tof.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef Bortecinem het volgende:
Deze clipjes had ik al eerder gezien maar erg mooi inderdaad.
Aha, kan dus wel, maar kans is klein. Kende iemand uit Diyarbakir die half Koerdisch en half Turkmeens was. Gedeelte van zijn Turkmeense familie woonde dan ook nog in Irak.quote:Diyarbakir is voor 80-90% Koerdisch maar Erzincan is meer gemixt.
Tip: hou deze 'teksten' voor jezelf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:21 schreef SpikedPsych het volgende:
So let me kick some ass,
Show you what means to mess,
Show me your best moves, just know that this isn't a game of chess,
It's not school class
Gvd, wrm haten op mij ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet zo haten.
Deze jongen heeft skillz.
Nu heb je zojuist gezegd dat ik boven jullie uitsteek.quote:
Hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef Che_ het volgende:
Bestaat er een site waar je gezamenlijk kan surfen, ieder vanaf eigen pc?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of het internet surfen, dus niet zoals met computer en al het water in.
Ja, samen surfen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:38 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat wil je zegmaar bereiken met het samen surfen ? Wat zijn je punten ? Snap je ?
Nee? Waarom zou ik je willen beledingen? Je bent gewoon stiekem de man. En daarom moet je om kunnen gaan met haters zoals ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:31 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nu heb je zojuist gezegd dat ik boven jullie uitsteek.
Falende actie om mij te beledigen ofzo ?
Als je op SM zit ga je minder om met je vrienden in het echt, je kan immers altijd nog op internet met elkaar praten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik moet voor school een discussie voorbereiden..
de stelling is: Sociale netwerken zoals Facebook, Hyves of Twitter zijn slecht voor je vriendschappen in het echte leven.
ik ben dus VOOR deze stelling en mijn klasgenoot TEGEN.
nu moet ik zoveel mogelijk argumenten VOOR deze stelling bedenken, maar ik kom niet echt ver.. iemand een idee voor een goed argument ?
Is genoeg over te vinden als je op google zoekt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik moet voor school een discussie voorbereiden..
de stelling is: Sociale netwerken zoals Facebook, Hyves of Twitter zijn slecht voor je vriendschappen in het echte leven.
ik ben dus VOOR deze stelling en mijn klasgenoot TEGEN.
nu moet ik zoveel mogelijk argumenten VOOR deze stelling bedenken, maar ik kom niet echt ver.. iemand een idee voor een goed argument ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |