Joa boas.quote:
We hebben het over sommige mensen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:11 schreef Id_do_her het volgende:
Hebben we het nu over de buurvrouw of de buurman?
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
Niet echt geil gekreun. Niet laag genoeg en geen gegrom. 3/10 zou m'n strapon in de kast laten liggen.
Gelukkig dan weer niet, weet in ieder geval dat je niet naast me woontquote:Op woensdag 11 april 2012 12:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar iets weet over mijn seksleven
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gelukkig dan weer niet, weet in ieder geval dat je niet naast me woont
Ik kan de buren horen sex0ren op een manier die jij waarschijnlijk een 0/10 geeft, hooguit de bedrand die af en toe de muur raakt gedurende een sessie van 10 minuten. Vroeger had de buurman nog een chickje dat alles bij elkaar schreeuwde, maar deze huidige chick maakt nog minder geluid dan een zak aardappelen.quote:
Ik heb helemaal niks gezegd over mijn eigen kreungedrag. Maar als die vent helemaal stil is is het inderdaad een 0/10 ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kan de buren horen sex0ren op een manier die jij waarschijnlijk een 0/10 geeft, hooguit de bedrand die af en toe de muur raakt gedurende een sessie van 10 minuten. Vroeger had de buurman nog een chickje dat alles bij elkaar schreeuwde, maar deze huidige chick maakt nog minder geluid dan een zak aardappelen.
Doe eens wel dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb helemaal niks gezegd over mijn eigen kreungedrag.
Ik vind het wel lekker rustig zo. En gekreun van een vent vind ik minder prettig om te horen dan van een dame.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gezegd over mijn eigen kreungedrag. Maar als die vent helemaal stil is is het inderdaad een 0/10 ja.
Neequote:
Ja stille burenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker rustig zo. En gekreun van een vent vind ik minder prettig om te horen dan van een dame.
Of helemaal geen buren.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja stille burenNog beter: buren die gewoon niet neuken
Ja, ik snap het echt niet. Deed het wel eens tussendoor als ik een scheetje moest laten maar meer niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Extravert type dat zelf bijna doof is.
Goeie vraag. Ik heb daar geen antwoord op. Toch lijkt het voor mij persoonlijk natuurlijker als een vrouw wat meer lawaai maakt dan een man. Weet echt niet waarom.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen mannen en vrouwen daarin?
Dan kreun jij? En verder ben je doodstil?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, ik snap het echt niet. Deed het wel eens tussendoor als ik een scheetje moest laten maar meer niet.
Scheten laten tijdens de seks?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik snap het echt niet. Deed het wel eens tussendoor als ik een scheetje moest laten maar meer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |