Bedankt voor je medelevenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Of je koopt op hun kosten op maat gemaakte oordoppen, of ze maken minder lawaai, ik vind het echt niet kunnen als je dat gewoon zo hard in je slaapkamer hoort...
Raar dat ze in zo'n dicht bevolkt land geen dikke muren hebben in appartementen. Ik hoor ook de buurvrouw op hakken lopen boven me.. ik weet dus precies wanneer ze naar de keuken bv loopt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Lol ik woon hier niet met mn familie maar op een kamer van een paar vriendinnen (lesbiennes helaas)
Ik hoef dus niet veel te betalen maar ik had kunnen weten dat er wat achter zat, want het zijn echt een stelletje grinnikende lolbroeken altijd
we wonen niet allemaal in een jaren 50 pauper flatquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Raar dat ze in zo'n dicht bevolkt land geen dikke muren hebben in appartementen. Ik hoor ook de buurvrouw op hakken lopen boven me.. ik weet dus precies wanneer ze naar de keuken bv loopt.
Liep er 1 ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Bedankt voor je medelevenik heb net kennis gemaakt met die buren en even gezegd dat ik net pas hier ben komen wonen lol, dus we zien hoe het vannacht gaat
Ik kreun kkhard. Is niet nep.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik probeer me altijd in te houden. Sowieso heb ik een hekel aan dat neppe gekreun. En jij, 2nutz?
Als ik kreun is t ook niet nepquote:
Lukt mij. Swsquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Als ik kreun is t ook niet nep
Mja, probeer mij maar eens te laten kreunen![]()
Zeldzaam (true story).
Ik maak een mad broodje pindakaas yo.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zeldzaam (true story).
Wat een stelletje geilerds op dit forum zegquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zeldzaam (true story).
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:22 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Wat een stelletje geilerds op dit forum zeg
hé Cher afspreken?![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik ga zoiets echt niet op YT uploaden hoor![]()
Jullie doen alsof jullie nooit seks gehoord hebben. Hoe dan ook! Ik heb iets minder dan een minuut kunnen bemachtigen, de rest is niet echt hoorbaar (opgenomen met iPhone oortelefoons en een heleboel achtergrondgeluid)
http://www.toofiles.com/e(...)q-w63b7m-l9m2vi.html
password is "modderfokkers"
Beetje jammer van die boeing 747 naast je huis. Wel baas dat je dit op internet zet.quote:
Kan niet anders.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:41 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een fag die gast. Die krijgt echt wel wat in zn bips. Zo schreeuwen om wat stimulatie?
Je moet mij eens horen bij het fappenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:41 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een fag die gast. Die krijgt echt wel wat in zn bips. Zo schreeuwen om wat stimulatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |