Had je zoveel mogelijk details gewild dan?quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef Pharkus het volgende:
Zoveel tijd om een klacht neer te pennen tussen je solosekssessies, kom je met 1 regel aan.
Iets meer zou fijn zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 21:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Had je zoveel mogelijk details gewild dan?
Gefixtquote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef Pharkus het volgende:
Zoveel tijd om een klacht neer te pennen tussen je solosekssessies, kom je met 1 regel aan.
Ja ik heb ook geen opname apparaat of zo. Ik heb mijn iPod en dan kan ik even die oortelefoon met microfoon gaan zoeken.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef PH-KCD het volgende:
Tvp voor eventuele legendarisch topic wending mits hier een geluidsopname wordt gepost.
Dan is het een held.quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef PH-KCD het volgende:
Tvp voor eventuele legendarisch topic wending mits hier een geluidsopname wordt gepost.
Wie o wie?quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef PH-KCD het volgende:
Kijk, goed werk met dat mayo detail!quote:
Dat was helaas niet verzonnen trouwensquote:
Goed bezig mang.quote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Dat was helaas niet verzonnen trouwens![]()
heb die iPod neergelegd ik wacht effe tot ze klaar zijn
dat is nou de reden waarom de vorige bewoners zijn verhuisd.quote:Op maandag 9 april 2012 21:20 schreef NickGrouwen het volgende:
Kunnen die mensen zich potverdomme niet beheersen?
Ben trouwens vorige week hier komen wonen![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |