Zeg Henk ik ga zo'n viva vibo bestellen of moet ik voortaan na je ejaculatie de buurman opbellen?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij was te snel klaar waarna ze moesten doorgaan met vibrator.
Lijkt me geweldig als je met oordoppen in kan slapenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee. Ik heb altijd oordoppen in. En hun kamers zijn op een andere verdieping.
Zo met doppen in je oor, inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig als je met oordoppen in kan slapen
oppassen daarmee. Ik luister in bed vaak muziek via een mp3 speler. Vaak genoeg wakker geworden met al die draadjes om mijn nekquote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:33 schreef wise het volgende:
[..]
oppassen daarmee. Ik luister in bed vaak muziek via een mp3 speler. Vaak genoeg wakker geworden met al die draadjes om mijn nek
Kan je dat niet? Je hoort dan je eigen hartslag heel goed, da's juist rustgevend.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, kan niet op mijn rug slapen. En op je zij is ongemakkelijk met oorplugjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan je dat niet? Je hoort dan je eigen hartslag heel goed, da's juist rustgevend.
Ik vind het ook maar niks als ik niks kan horen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, kan niet op mijn rug slapen. En op je zij is ongemakkelijk met oorplugjes.
Plus ik ben bang dat ik verbrand omdat ik niks hoor
You whát now?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Oh dat er brand ofso uitbreekt en ik door pitquote:
Je moet ook geen oorplugjes nemen maar van die waxdingen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, kan niet op mijn rug slapen. En op je zij is ongemakkelijk met oorplugjes.
Oh beter ja? ik maak wel ff vocaroo voor je.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je moet ook geen oorplugjes nemen maar van die waxdingen.
En je hoort je eigen hartslag ja. Bij gebrek aan andermans hartslag /foreveralone
Is dat echt een hang-up van je?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
Oh dat er brand ofso uitbreekt en ik door pit
hang-up?quote:
Met die waxdingen in hoor je andermans hartslag net zo goed niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:56 schreef Sinosappel het volgende:
En je hoort je eigen hartslag ja. Bij gebrek aan andermans hartslag /foreveralone
Iets waar je over in zit, sterk bij nadenkt, weleens echt bang voor bent?quote:
Oh, ja ben ik bang voor idd. Of dat er iemand inbreekt en ik niks hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Met die waxdingen in hoor je andermans hartslag net zo goed niet.
[..]
Iets waar je over in zit, sterk bij nadenkt, weleens echt bang voor bent?
Ok. Slaap je ook met je hand om je Smith & Wesson onder het kussen?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Oh, ja ben ik bang voor idd. Of dat er iemand inbreekt en ik niks hoor.
traumas denk ik.
.455, five beans in the wheel.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok. Slaap je ook met je hand om je Smith & Wesson onder het kussen?
dubbele desert eagles. en roestige shotgun in de kast.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok. Slaap je ook met je hand om je Smith & Wesson onder het kussen?
Toch maar niet voor dat rek aan je bed gegaan?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dubbele desert eagles. en roestige shotgun in de kast.
Was alleen in mahony, niet mijn ding.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch maar niet voor dat rek aan je bed gegaan?
Dat moet ook wel een beetje in je aard liggen, inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was alleen in mahony, niet mijn ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |