Welkom bij de Grootse Manifestatie van de Nobele Leider!Tijdens deze Manifestatie onthult de Dappere Kameraad zijn nieuwe plannen om een positie te claimen en om de steun van zijn aanhang te meten.
Voordat u verder leest, beluister dit machtige lied:
Proletariërs aller landen,
VERENIGT U!!De Nobele Leider heeft een nieuw voorstel voor de Leiders van het FOK! Forum.
In de nacht zijn er meestal geen moderators aanwezig. Moderators mogen niet ontbreken op dit forum, dat zou voor te veel chaos zorgen. Wel zijn er een aantal users die 's nachts bijna altijd tot in de vroege uren aanwezig zijn op het Forum. Een van deze users is computerprobleem. Computerprobleem, ook wel bekend als De Nobele Leider, De Macht Wacht of De Grote Kameraad, is geliefd bij bijna iedereen van het FOK! Forum en heeft in zijn tijd op dit forum een grote aanhang opgebouwd d.m.v. zijn vriendelijkheid, briljantiteit, persoonlijkheid en uiteraard zijn machtige en veel besproken partijen de FGD en de RCD.
Hierbij presenteert de Nobele Leider zijn nieuwste idee:
- Maak mij nacht-moderator van ONZ en ik beloof u dat ONZ zal herleven!
Mijn aanhang is bereid mij te steunen en dit topic is bedoeld ter manifestatie en meting van de steun die de Nobele Leider geniet, of zal genieten, in zijn glorieuze strijd om gelijkheid en veiligheid te brengen.
________________________________________________________________________________
Allemaal. GEREED!De Bondgenoten in het verre, Beste-Korea, zijn enthousiast en juichen en huilen omdat dit zo'n prachtige idee is:
![images?q=tbn:ANd9GcRw4AeF7Cy_JzL0VPFoXkvIAnItpAAwpOFWvkpDMKONCU9anqvL]()
![images?q=tbn:ANd9GcQbPim9ZTzvtTRSRSvaw3ZSz_ziq7FwMTqNabQF7PBGJKS7HRNZ]()
![images?q=tbn:ANd9GcQwb-yPVkvhs5A91KKF2FyCpeGLNMunk4eC8Ov9az45UqoO3XVSbA]()
![images?q=tbn:ANd9GcTFqgLJOVzqRyGK62H2NSAAYJrFSbAIflel_YD6yGqquLzvmP0gYw]()
________________________________________________________________________________
De Nobele Leider vraagt JULLIE:
- Waar zouden jullie zijn zonder de genialiteit, vriendelijkheid en de Nobele persoonlijkheid van de Nobele Leider? ... Juist ja, gevallen van een klif!
De Nobele Leider heeft nu een moment voor zichzelf nodig en buigt voor zijn eigen grootsheid:
[ Bericht 0% gewijzigd door computerprobleem op 09-04-2012 20:46:42 ]