Ik was laatst in de Golden Times in Duitsland. Dat is een saunaclub. Dat betekent dat daar een sauna is en je kunt er wat hangen in een whirlpool, eten en drinken, ouwehoeren en het belangrijkste: je kunt er hoeren neuken.
Iedereen zit gewoon bij elkaar in een ruimte, dus zowel hoeren als hoerenlopers. Zodoende raak je ook weleens aan de praat met andere mensen. Met hoeren, maar ook met hoerenlopers.
Zo raakte ik aan de praat met een meneer die daar wekelijks komt en hij vertelde me dat hij allerlei verhalen over zijn bezoekjes schreef en deze publiceerde op internet. Verhalen over de dames met wie hij ging liggen ketsen. Hij liet me wat lezen. Het was een soort van soap met zichzelf in de hoofdrol. Hij waande zich echt een of andere filmster kreeg ik het idee.
Verder vertelde hij dat hij regelmatig geld opstuurt naar hoeren. Ze zijn dan op vakantie en dan is er een noodgeval en dan stuurt hij een paar honderd euro op. Die ziet hij dan vervolgens nooit meer terug, maar toch trapt hij er elke keer weer in.
Ook liet hij filmpjes zien van hoeren. Die neemt hij dan op en die gaat hij dan thuis nog eens op zijn gemak bekijken op zijn eigen TV.
Wat vinden jullie nu van deze toestand? Is deze meneer rijp voor een gedwongen opname?
[ Bericht 18% gewijzigd door Johnny_Tzunami op 09-04-2012 20:47:12 ]
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"