Ik hoop mee voor je.quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
Kipke, a.s. donderdag mag ik weer
Maar ik heb eigenlijk vrij weinig te klagen deze keerIk heb een week (wat mijn dip-week zou zijn normaal) heeeeeeeeel naar gedroomd, maar overdag was het wel best allemaal.
Dus ik hoop dat dit zo door blijft zetten
da's fijn zegquote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
Maar ik heb eigenlijk vrij weinig te klagen deze keerIk heb een week (wat mijn dip-week zou zijn normaal) heeeeeeeeel naar gedroomd, maar overdag was het wel best allemaal.
Ja, is ook echt heeeeeeeel gaaf!!!quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeien TT![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaal hyper, heb er zo'n zin in
quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeien TT![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaal hyper, heb er zo'n zin in
Fijn! Ik hoop voor je dat het zo blijftquote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
quote:
Ja, dat is wel beter bericht inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's fijn zeg
En ook leuk voor je behandelaar om te horen
Met Barry Stevens stem: voorwal doorwgwaan!
Ik bedacht me gisteravond ineens dat als we in Lapland zijn, de zon gewoon HELEMAAL niet ondergaatquote:
en datquote:
dat is zo naar.....quote:Op maandag 9 april 2012 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Fijn! Ik hoop voor je dat het zo blijft
Ik heb er zelf weer een depressie opzitten. Het suddert nog wat na maar ik geloof dat het wel aardig klaar is nu
Da's echt gaaf.quote:Op maandag 9 april 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteravond ineens dat als we in Lapland zijn, de zon gewoon HELEMAAL niet ondergaat
En we kunnen nachtelijke kanotochten of wandelingen gaan doen, als excursies of gewoon op eigen houtje, zo extreem gaaf!
Om 1 uur 's nachts ofzo lekker in een bootje met die weirde schemer en gekke geluiden omdat het toch 's nachts is
Dat lijkt me echt zooooooooo tofquote:Op maandag 9 april 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteravond ineens dat als we in Lapland zijn, de zon gewoon HELEMAAL niet ondergaat
En we kunnen nachtelijke kanotochten of wandelingen gaan doen, als excursies of gewoon op eigen houtje, zo extreem gaaf!
Om 1 uur 's nachts ofzo lekker in een bootje met die weirde schemer en gekke geluiden omdat het toch 's nachts is
Omdat het kan.quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO GAAT MILO ER MET MIJN UI VANDOOR!!!!!!!
Fijn dat het weer beter gaat.quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja de bewolking lijkt weggetrokken. Heb nu weer zo'n 'oh ja zo hoorde ik me te voelen' gevoel
Kip dat klinkt gaaaaf!
quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Omdat hij speciaal wil zijn?quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Blij zijn met goeie dingen Lin, wat er komen gaat weet je toch niet en heeft geen zin om je zorgen om te maken
En als je iets leest is het vaak de gemiddelde "patient" en jij bent zoberzo verre van gemiddeld als persoon
En kus voor taart, hoop dat de zon snel gaat schijnen voor jou
(en voor mij ook natuurlijk he, voor iedereen gewoon ook)
Ik hou ook wel van de nacht, zou denk ik best kunnen wonen in zulks een oordquote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's echt gaaf.
Andersom is het wat minder, overigens.
Truequote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja tsi tijd dst de zon weer gaat schijnen. Is sowieso voor iedereen beter
nee staat wel op de lijst om te kijken, maar ik ga 'm snel bovenaan zettenquote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zooooooooo tof![]()
Heb je trouwens die film insomnia gezien?? Was ook in lapland ofzo gevloof ik, waar het 's nachts niet donker werd. Die man werd helemaal gek
Vooral killing voor je eetpatroon.quote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van de nacht, zou denk ik best kunnen wonen in zulks een oord
Maar goed, ik spoor dan ook niet![]()
Meneer hier is toen hij daar woonde een keer dronken uit de laatste trein gezet midden in de winter ergens in noord-midden Finland en moest toen buiten wachten op de eerste trein![]()
Dat zit nog wel diep ergens, heeft indruk gemaakt wel
quote:
ik ben blij dat je nu goed voeltquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is waarIk ben niet heel gemiddeld
Hoeveel stoornissen kun je bij elkaar in 1 mens gooien man?? :
Maar..... ik ben nu blij, dus dat is mooi![]()
nee, is niet waar, vampiers zijn er meestal niet zo blij meequote:
Doe maar jaquote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee staat wel op de lijst om te kijken, maar ik ga 'm snel bovenaan zetten
hahahahaha, ik zie het nu al voor mequote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral killing voor je eetpatroon.
"Oh, het is donker, het moet al bijna etenstijd zijn!"
Kijk je op de klok, is het net half 4.
Thanks for the reminder!quote:
Wij zijn eckten eckten hoardersquote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
ik ben blij dat je nu goed voelten boeiend hoeveel stoornissen je hebt, jij verzamelt stoornissen, ik ziektes. Zolang je nu maar goed gaat is alles prima
Wel lekkerder uitgaan, het duurt even voordat het licht is.quote:
Sla-zequote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga nog even een saladetje maken hiero, om half 2 voor het laatst wat gegeten (maar veel wel hoor, paarbrunch) dus beetje honger
Oh, jij moet ons weer overtroevenquote:Op maandag 9 april 2012 19:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik verzamel stoornissen én ziektes, ook mooi
Heerlijkquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heerlijk
Over derp gesproken... er hing zo'n briefje bij de supermarkt dat er puppy's te koop waren (Ik schreef lama's?? dafuq? Why???) en het waren van die mopshondjes, en eentje jongen, die kon zowat zijn reet zien zo'n derp-kop had ie![]()
![]()
Hahahaha serieus, lama's. Doosquote:Op maandag 9 april 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heerlijk
Over derp gesproken... er hing zo'n briefje bij de supermarkt dat er puppy's te koop waren (Ik schreef lama's?? dafuq? Why???) en het waren van die mopshondjes, en eentje jongen, die kon zowat zijn reet zien zo'n derp-kop had ie![]()
![]()
Ja, ik moest ineens denken aan hoe leuk alpaca's zijn en toen schreef ik lama'squote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha serieus, lama's. Doos. Maar puppieeeesssss
![]()
![]()
Goeden ideequote:Op maandag 9 april 2012 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zullen wij ze bij elkaar gooien? Dan rulen we de hele SC!!!
*schopt*quote:Op maandag 9 april 2012 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik moet echt nog een stukje van een regel of vijf in m'n essay en dan is het klaar om in te leveren, wie schopt me?
quote:Op maandag 9 april 2012 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*schopt*
Mama en stiefpapa zijn naar Amsterdam aan het rijden om kast + bureau voor mij op te halen.Zo lief van ze! En hij rijdt op brandstof van de baas, dus die kosten komen er niet bij en dan is het maar 35 euro voor die combi, ipv 85.
Yay voor marktplaats!
In delen dan wel want als ik alles onder elkaar zie moet ik huilen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja hoor, lijstje graag
Ik heb de hele avond
Ja.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In delen dan wel want als ik alles onder elkaar zie moet ik huilen.
Derp
Doe maar in 3 posts danquote:Op maandag 9 april 2012 20:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In delen dan wel want als ik alles onder elkaar zie moet ik huilen.
Derp
Oh noquote:Op maandag 9 april 2012 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kat is trouwens al een week zoek..dat vind ik erger.
Ik mis hem
Zo afschuwelijk is dat.quote:Op maandag 9 april 2012 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mis hem
Chipsquote:Op maandag 9 april 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
Thehehe... cif en ik hebben zin in chips; maar niks meer in huis... Dus... hij rijdt nu naar het tankstation want wil toch eckt gwoon graag chips
En awwwww kneusjes![]()
![]()
Noes!!!quote:Op maandag 9 april 2012 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mis hem
Wat lief van zequote:Op maandag 9 april 2012 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*schopt*
Mama en stiefpapa zijn naar Amsterdam aan het rijden om kast + bureau voor mij op te halen.Zo lief van ze! En hij rijdt op brandstof van de baas, dus die kosten komen er niet bij en dan is het maar 35 euro voor die combi, ipv 85.
Yay voor marktplaats!
Nee normaal was hij altijd binnen 2 uurtjes weer terug.quote:
Kutlakjons?quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat lief van ze
Meisje dat ik ken heeft nagellak stash op FB gepost, zo van 'dit is nog maar een deel van m'n verzameling'
19 lakkies in totaal, ik moest hardop lachen in de bus toen ik ze zag
Ja.quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat lief van ze
Meisje dat ik ken heeft nagellak stash op FB gepost, zo van 'dit is nog maar een deel van m'n verzameling'
19 lakkies in totaal, ik moest hardop lachen in de bus toen ik ze zag
Kneuuuuuuuuuusje met big bamboozlesquote:Op maandag 9 april 2012 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Chips![]()
En nee, je zegt het verkeerd: Kneusjes![]()
![]()
Ah nee toch... Hopelijk hoor je gauw ietsquote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee ik woon in het buitengebied dus flyeren heeft niet zoveel zin. Ga morgen bij het asiel langs om te zien of hij daar zit. Bij amivedi is hij niet bekend helaas..
Ik hoop dat hij er snel weer is...quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee ik woon in het buitengebied dus flyeren heeft niet zoveel zin. Ga morgen bij het asiel langs om te zien of hij daar zit. Bij amivedi is hij niet bekend helaas..
Shitzooi....quote:Op maandag 9 april 2012 20:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee normaal was hij altijd binnen 2 uurtjes weer terug.
Ik hoop dat hij gewoon uit batsen is en weer thuiskomt als hij honger krijgt.
Die wil ik dan ja.quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef Lindytje het volgende:
Bambi:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70189022/
ideaal
Ohai derpquote:
Yeah!! Wie unnen eckten baasquote:Op maandag 9 april 2012 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kneuuuuuuuuuusje met big bamboozles![]()
![]()
[..]
Ah nee toch... Hopelijk hoor je gauw iets![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn familie zei dat ze hun nagels; met onze bruiloft; hier zullen lakken want... "Jij hebt 200 lakjes; daar zal vást een lakje tussen zitten die bij onze outfit past"
Waarheid maar toch
Als een tornado door je stash en al je valuables weghalenquote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat doen mijn vriendinnen ook ja. En dan ben ik altijd bang dat het toevallig net DV8 is ofzo die er perfect bij past.
Het lijkt alsof er aan de linkerkant een deuk in je hoofd zitquote:
Wij hebben er ook eentje staan. Hendig dingquote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die wil ik dan ja.Kan ik mooi m'n handdoeken enzo in dumpen!
Thanks!
Waarheid wie unnen koeiquote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn familie zei dat ze hun nagels; met onze bruiloft; hier zullen lakken want... "Jij hebt 200 lakjes; daar zal vást een lakje tussen zitten die bij onze outfit past"
Waarheid maar toch
Laterquote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik ga toch echt nu boeken in dozen mikken enzo. Is wel het minste wat ik kan doen terwijl zij m'n kast en bureau aan het ophalen zijn. Tot later!
Neuh, ik pak gewoon zelf alle kleurtjes die erbij passen, want sorteer ze op merk. Die laat ik dan gewoon staan.quote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als een tornado door je stash en al je valueables weghalen
Optimaal gebruik maken van je ruimte ja.quote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben er ook eentje staan. Hendig dingOnze 'badkamer' is zo groot als 2x een douchbak, dus zo'n compact ding is ideaal
Paar Koh, 3 OPI, 1 Butter Londen, 2 Mavala, 1 Chanel. Rest Etos, Hema, Maybelline & Rimmel. Samsam dusquote:
Nah, vooruit....quote:Op maandag 9 april 2012 20:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Paar Koh, 3 OPI, 1 Butter Londen, 2 Mavala, 1 Chanel. Rest Etos, Hema, Maybelline & Rimmel. Samsam dus
Whahaha zoiets jaquote:Op maandag 9 april 2012 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, vooruit....
Zou ze er nog 4 in de badkamer hebben ofzo??![]()
Hij kan er maar beter aan wennen!quote:Op maandag 9 april 2012 20:23 schreef Diconnected het volgende:
Zo, ook een leuke foto gestuurd naar leuke meneer, en die moest lachenI haz no shameee
Omomnomnomnomquote:Op maandag 9 april 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
cif is terug met mama mia's voor mij omnomnom
Als mijn vriendinnen hier willen lakken trek ik alleen de lade open waar dat soort lakjes niet in zittenquote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat doen mijn vriendinnen ook ja. En dan ben ik altijd bang dat het toevallig net DV8 is ofzo die er perfect bij past.
quote:
Ik mag heul niet meer rijden jonguhquote:Op maandag 9 april 2012 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Kom naar hiero
![]()
![]()
En whaoooo misschien een mogelijke reis gevonden voor huwelijksreisLuxe hotel in kreta
Wel duuro; maar incl. huurauto en veel te zien daar
Incl. privé zwembad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarrrrrr we kijken nog even verder want duur... kuch![]()
Wij zijn vooral van de natuur en stedentripjesquote:Op maandag 9 april 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
Oh, alleen uh... op kreta is niet heel veel te zien
Ook zeer goeien 'stedentrip' iddquote:Op maandag 9 april 2012 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind kreta ook niet zo boeiend, maar de platajes zien er wel vet uit!
En je komt natuurlijk de slaapkamer niet uit
Yay!!!!quote:Op maandag 9 april 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij zijn vooral van de natuur en stedentripjesDus op zich wel leuk wat dat betreft
En we zijn daar nog nooit geweest; duussssss........
Maar we zijn nog niet zeker dus.
En jij mag uiteraard in mijn handbagagePast hendig
Anissaras. 13km van cherso (quote:
Oh oh Chersoquote:Op maandag 9 april 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Anissaras. 13km van cherso (); schijnt erg klein plaatsje te zijn. Maar dus wel ideaal voor ons dan.. Want we hebben dan toch auto dus kunnen overal naartoe crossen
![]()
Dat begon ik meteen te zingen toen cif et zeiquote:
Ah, wij zaten daar 34 km vandaan in het binnenlandquote:Op maandag 9 april 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Anissaras. 13km van cherso (); schijnt erg klein plaatsje te zijn. Maar dus wel ideaal voor ons dan.. Want we hebben dan toch auto dus kunnen overal naartoe crossen
![]()
Ik heb ook meteen die intro in mijn hoofdquote:Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat begon ik meteen te zingen toen cif et zei
Oeh thxquote:Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah, wij zaten daar 34 km vandaan in het binnenland. Knossos is leuk voor een dagtripje dan in ieder geval!
D'uhquote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Lindytje het volgende:
Priem, neem je dan wel je ligtrozen lippenstift mee?
gelukkig, ik voelde me al wat 'incompleet' met de paasdagen, nu is dat gevoel helemaal wegquote:Vrolijk pasen.
Wij wensen iedereen een vrolijk pasen.
Met al het lekkers wat er bij komt.
Liefs
Jurre en Klaudia
En als je 's avonds ergens iets wil eten, rijd dan nog een stukje verder naar Archanes (als je daar dan nog zin in hebt uiteraardquote:
En dus ook vrij weinig toeristenquote:Op maandag 9 april 2012 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En als je 's avonds ergens iets wil eten, rijd dan nog een stukje verder naar Archanes (als je daar dan nog zin in hebt uiteraard) want daar zit een superlekker restaurant wat voor de Grieken een luxe locatie is, Kritamon
.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
gelukkig, ik voelde me al wat 'incompleet' met de paasdagen, nu is dat gevoel helemaal weg
Oooo klinkt tofquote:Op maandag 9 april 2012 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En als je 's avonds ergens iets wil eten, rijd dan nog een stukje verder naar Archanes (als je daar dan nog zin in hebt uiteraard) want daar zit een superlekker restaurant wat voor de Grieken een luxe locatie is, Kritamon
.
Ik zal m'n best doen voor jequote:Op maandag 9 april 2012 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]
Oooo klinkt tofAls je nog meer tips hebt; GRAAG
![]()
Jaaaaa ik had hem nog gezien lolquote:Op maandag 9 april 2012 20:46 schreef princess-a het volgende:
Priem had je het boobie plaatje wel gezien wat ik een paar dagen geleden voor je postte? Ik wachtte op je boob-rss maar heb niet meer meegekregen of die nog af is gegaan
quote:
LINquote:Op maandag 9 april 2012 20:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
gelukkig, ik voelde me al wat 'incompleet' met de paasdagen, nu is dat gevoel helemaal weg
Owjah !! Ze dachten lyme??quote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Sien d'r koorts zakt langzaam
Eergisteren nog 40 graden, nu 39,6
quote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik gok dat ik er dan ook niet tegen kanquote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Heeft er hier iemand wat aan een tube gezichtsmakser van clinique die warm wordt? Want mijn huid kan er niet tegne, wordt rood en doet pijn ... dus als ik er iemand anders blij mee kan maken
Wat ik vooral de leuke dagen vond was het rondtouren, dan ergens een verlaten kapel/begraafplaats tegen komen, beetje rondwandelen, en binnen de dorpjes die bij ons hotel in de buurt waren gewoon rondslenteren. Druiven krijgen van oude niet Engels sprekende Griekse mannetjes enzoquote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaaa ik had hem nog gezien lol
Nee ik sliep toen al hahaha maar zeker goeien Boob uitleg![]()
[..]Super lief !! Nu hoop ik dat cif binnenkort zegt "ok ok we doen het gewoon"
Lijkt me echt heel gaaf als huwelijksreis15 daagjes lekker genieten van alle rust en omgeving en....
![]()
Ja, dat is best gevaarlijk.. kan ook blijvende nierschade aanrichten enzoquote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah !! Ze dachten lyme??Maar is toch best gevaarlijke ziekte; of niet?
Hoop echt dat ze er gauw weer bovenop komt
Ghehequote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaaa ik had hem nog gezien lol
Nee ik sliep toen al hahaha maar zeker goeien Boob uitleg![]()
Jeej voor Sienquote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Vanavond??? Op dinsdagavond toch?? Of kijk ik juist altijd op dinsdag? Ik weet het niet meer...quote:
Maandagnacht worden ze uitgezondenquote:Op maandag 9 april 2012 21:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vanavond??? Op dinsdagavond toch?? Of kijk ik juist altijd op dinsdag? Ik weet het niet meer...
morgen te downenquote:Op maandag 9 april 2012 21:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vanavond??? Op dinsdagavond toch?? Of kijk ik juist altijd op dinsdag? Ik weet het niet meer...
quote:Is het werk van Den Hertog 'wetenschappelijk' te noemen ? In hoeverre is een dergelijke vraagstelling eigenlijk relevant ?
Antwoord:quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, serieus. Ik moest nog een paar vraagjes maken voor morgen (ik was ze eigenlijk alweer vergeten.), maar dan krijg je dit als vraag:
[..]
Komt het wel op neer ja.quote:
Goood busy!!quote:Op maandag 9 april 2012 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Vraagjes af.
Mitsjes doe ik morgen in m'n pauze wel afmaken.
quote:Op maandag 9 april 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
Ohnee, volgende week vrijdag.
Damn, ik kan echt niks onthouden
nice!!quote:Op maandag 9 april 2012 21:12 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, a.s. vrijdag stationsfeest in de HMH
Gratisch treinkaartje, gratisch vreten en gratisch zuipen van 18.00-22.00
Omdat het een etter is.quote:
Die zijn extreem kut om te shoppen.quote:
Uhm, volgens mij wel ja.quote:Op maandag 9 april 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
IJs, kun je boeken op de VU ook onbeperkt verlengen indien er geen andere reserveringen zijn?
Welke moet je hebben? Ik moet er toch heen morgen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef Mss het volgende:
De VU heeft het boek namelijk wel. Dan kan ik het iemand daar laten lenen en altijd nog kijken of ik het zelf aanschaf.
Ja, lief dat je 'm voor me wil halen, maar ik kan morgen niet naar de VU komen, daarom ga ik een vriendin van me vragen, die woomt hier ook en dan kan ik 'm bij haar ophalenquote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke moet je hebben? Ik moet er toch heen morgen.
Oh, ook best.quote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, lief dat je 'm voor me wil halen, maar ik kan morgen niet naar de VU komen, daarom ga ik een vriendin van me vragen, die woomt hier ook en dan kan ik 'm bij haar ophalen.
als het leuke zijn is het wel ok, anders is het ergens wel jammerquote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergens best chill, maar vijf klasgenoten hebben.
Och, tijdens de colleges zijn het prima klasgenoten, daarbuiten zie ik ze toch amper.quote:Op maandag 9 april 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als het leuke zijn is het wel ok, anders is het ergens wel jammer
Expeditie naar een andere verdieping was goeden matigen vermaeck geweest in m'n pauze.quote:
Jillpost.quote:
mooi danquote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, tijdens de colleges zijn het prima klasgenoten, daarbuiten zie ik ze toch amper.
Wat is dat witte?quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een plaatje van mijn avondeten, was eeeeerrrrrrrggggggg lekker![]()
[ afbeelding ]
Salade Lyonnaise
Precies.quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooi dan
(voor buiten colleges heb je ons toch?![]()
)
Vreemd gaanquote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin om te secksen,alleen niet zo volgens mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Salade Lyonnaise
1 mislukt (rechts) en 1 gelukt gepocheerd eiquote:
Nomz.quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Salade Lyonnaise
quote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vreemd gaanNee man, dan moet ik nog helemaal weg enzo... ik wil wel gewoon in mijn eigen bed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ha, toch goed gegokt.quote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 mislukt (rechts) en 1 gelukt gepocheerd ei
Ahaa!!quote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 mislukt (rechts) en 1 gelukt gepocheerd ei
Joahhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Woensdag komt hij onlinePuppyfotos van Jill
Lies stiekem vol drugs pompen dan? GHB-tje in haar cola?quote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik nog helemaal weg enzo... ik wil wel gewoon in mijn eigen bed zo![]()
Escort bellenquote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik nog helemaal weg enzo... ik wil wel gewoon in mijn eigen bed zo![]()
Goeden ideequote:Op maandag 9 april 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lies stiekem vol drugs pompen dan? GHB-tje in haar cola?
Bwhehehehehequote:
Nee....quote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben al een keer bij Lindy in bed beland, alleen toen is er niks gebeurd
quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Nou, komt allen tezamen om te scharen, zou ik zeggen
Nee, scharen is heul niet leuk![]()
Dat denk je alleen maar, Lindy had je vol GHB gepompd en heeft genoten heb ik gehoordquote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben al een keer bij Lindy in bed beland, alleen toen is er niks gebeurd
Kom je bij mij op zolder slapen bij de skjoe-meet??quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet nooit met lin in bed belandenIk kan al niet van haar af blijven in de bios
![]()
Ieuwquote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat denk je alleen maar, Lindy had je vol GHB gepompd en heeft genoten heb ik gehoord
IK WIL ERBIJ!!!!!!quote:Op maandag 9 april 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom je bij mij op zolder slapen bij de skjoe-meet??![]()
![]()
ja, dat bedacht ik me ook toen ik het schreefquote:
Ranzig wijfquote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, dat bedacht ik me ook toen ik het schreef
Vlg mij heb ik een ere-plaats bemachtigd en mag ik naast zzzexeh skjoe zelven liggenquote:Op maandag 9 april 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom je bij mij op zolder slapen bij de skjoe-meet??![]()
![]()
Qua seks-ervarigen?quote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, heb jij andere vrouwelijke "lovers" gehad dan Lies?
Ohja, ik ben weer niet goed genoegquote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij heb ik een ere-plaats bemachtigd en mag ik naast zzzexeh skjoe zelven liggen
Ga ik naast jou liggen.quote:
En ik ben een beetje verrot en viesquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik ben een beetje verrot en vies![]()
[ afbeelding ]
quote:
Joahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joahhhhhhhhhhhhhhhhh
Dat hebben we al eens vaker gedaan
Neem je oordopjes mee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
gezelligen familiequote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Samen met mijn familie![]()
[ afbeelding ]
Ik doe daar ook aan meequote:
quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohnee, een beetje gevoosd met een eerder vriendinnetje, maar eckten seks wasde eerste ja Y
8 tot 10!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhuuquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohnee, een beetje gevoosd met een eerder vriendinnetje, maar eckten seks wasde eerste ja Y
Daarom schreef ik ook vrouwelijke lovers, bovendien was/waren dat niet echt lovers he, die toen je mini Lin wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief dat Lies je enige echte sexy time wijffie is geweest
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Jaaaa,quote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook vrouwelijke lovers, bovendien was/waren dat niet echt lovers he, die toen je mini Lin was
Wat lief dat Lies je enige echte sexy time wijffie is geweest
Lijkt me een goed idee... Blijf je ook slapen?quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, haal maar vast een mega pot (<----- hahahaha, ze zei pot!) vaseline voor die dag!
En lief, en die twee dingen bij elkaar zijn het belangrijkstequote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa,is mijn oude fiets en mijn eerste
![]()
And she's good
Neinz!quote:Op maandag 9 april 2012 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee... Blijf je ook slapen?
Zekerquote:Op maandag 9 april 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En lief, en die twee dingen bij elkaar zijn het belangrijkste
Ohhhh, weet je al hoe jullie dat gaan vieren?quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker
En over 18 dagen is het 10 jaar na onze eerste zoen en nacht samen![]()
Met heul veul secks denk ik!quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhh, weet je al hoe jullie dat gaan vieren?
Nope... niet zo veel vieren waarschijnlijk, ik denk daarna ergens een keer... want ik moet de volgende dag al om half 9 bij Priem zijn voor d'r bruidsmake-upquote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhh, weet je al hoe jullie dat gaan vieren?
quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker
En over 18 dagen is het 10 jaar na onze eerste zoen en nacht samen![]()
Koska olen lomalla nauttia kauniista Suomiquote:
anders keertje danquote:Op maandag 9 april 2012 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope... niet zo veel vieren waarschijnlijk, ik denk daarna ergens een keer... want ik moet de volgende dag al om half 9 bij Priem zijn voor d'r bruidsmake-up![]()
wanna talk about it?quote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
LiesBeste wijffie ever
![]()
Goed; ik ga naar bed. Weer huwelijksgezeik en ik heb het echt gehadLekker slapen
Truste chickies
iets leuks doen, maakt niet eens uit wat, alles is leukquote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef Lindytje het volgende:
Maar we willen nog een keer een weekend londen ofzo gaan doen
En ik ben ergens van plan om stiekem de baas vante mailen of ik haar een keer door de week mee kan nemen wanneer ze het heul niet verwacht...
Ah, is dat dan!! Vooruit danquote:Op maandag 9 april 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koska olen lomalla nauttia kauniista Suomi
Slaap lekker babe!!!quote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
LiesBeste wijffie ever
![]()
Goed; ik ga naar bed. Weer huwelijksgezeik en ik heb het echt gehadLekker slapen
Truste chickies
Neuh heb het wel een beetje gehad met alle familieperikelen atmquote:
Oopsquote:Op maandag 9 april 2012 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope... niet zo veel vieren waarschijnlijk, ik denk daarna ergens een keer... want ik moet de volgende dag al om half 9 bij Priem zijn voor d'r bruidsmake-up![]()
Google translate?quote:Op maandag 9 april 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koska olen lomalla nauttia kauniista Suomi
Het liefst londen, als ik dat geregeld krijgquote:Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
iets leuks doen, maakt niet eens uit wat, alles is leuk
owwww, niet familie, dat zijn de lastigsten ook altijd met trouwenquote:Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh heb het wel een beetje gehad met alle familieperikelen atmZe zoeken het maar uit allemaal.
[..]
Oops![]()
heul niet oeps!! Je bruiloft man!!!!quote:Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh heb het wel een beetje gehad met alle familieperikelen atmZe zoeken het maar uit allemaal.
[..]
Oops![]()
Inca heeft vast nog wel gijzel-tips voor jequote:Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het liefst londen, als ik dat geregeld krijg![]()
Dat ik haar zo ophaal van school met de koffers achterin de auto
Si si, no es bueno?quote:
Balen meisquote:Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Oops![]()
Ja, inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 22:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Inca heeft vast nog wel gijzel-tips voor je
Leuk hoor!quote:Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het liefst londen, als ik dat geregeld krijg![]()
Dat ik haar zo ophaal van school met de koffers achterin de auto
Echt lopen doet 'ie niet nee.quote:
Ik zou dat eerder doen bij iemand anders, bij mij dat flikken loopt niet heel goed af denk ik.quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk hoor!
Mijn man heeft dat 1 keer gedaan en weet dat hij dat niet nog een keer hoeft te doen, autist die ik ben kan ik daar echt niet tegen![]()
Maar 99,5% van de bevolking vindt dat wel geweldig
hehehehequote:
ik wilde eerst de auto niet uit, werd boos en toen hebben we eerst een uur ergens koffie zitten drinken tot ik weer enigszins normaal deedquote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder doen bij iemand anders, bij mij dat flikken loopt niet heel goed af denk ik.
Wat heb je ingevoerd om het te krijgen?quote:
Stond toevallig nog openquote:Op maandag 9 april 2012 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat heb je ingevoerd om het te krijgen?
quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk hoor!
Mijn man heeft dat 1 keer gedaan en weet dat hij dat niet nog een keer hoeft te doen, autist die ik ben kan ik daar echt niet tegen![]()
Maar 99,5% van de bevolking vindt dat wel geweldig
herkenbaarquote:Op maandag 9 april 2012 22:15 schreef Lindytje het volgende:
Ik wilde dat al een keer eerder doen...
Maar toen ging het iets slechter dan nu... en toen raakte ik helemaal in de stress en toen liep het niet helemaal zoals gehoopt en toen kwam ik 's avonds keihard jenkend naar bed dat ik een weekendje had willen regelen, maar dat het niet lukte en dat ik stom was en niks kon en dat ik nu de verrassing had verpest en en en enBoehoehoehoeheoeohoeeeeee
![]()
Google translate.quote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stond toevallig nog open
" Omdat ik dan heerlijk op vakantie ben in het prachtige Finland"
Knuffelen en uithuilenquote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
En toen knuffelen en/of sex?
/scharen?quote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
En toen knuffelen en/of sex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |