wacht maar tot de mascara-opdracht komt, dan zal ze zich bewijzenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:10 schreef tweesterrentent het volgende:
Gister zei ze dat ze ook al geen vis kon schoonmaken en nu ook geen rabarber maar gelukkig heeft ze Mascara als bagage bij zich. Domme trut
"Maak een mascarapone van port aux monee"quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
wacht maar tot de mascara-opdracht komt, dan zal ze zich bewijzen
maar zodra de mascarper gefileerd moet worden gaat ze onderuitquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Maak een mascarapone van port aux monee"
Eens ja. Lang haar, op z'n minst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
WTF is dat toch een 'vrouwelijke' Justin Bieber, die Hannah.Een beetje vrouwelijkheid zou niet misstaan.
Doe maar niet. Wellicht bevalt het teveel, en laat ze de rest weghalenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Een goeie anale afstraffing zal ze van opknappen
Ruzie makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef tweesterrentent het volgende:
Ruzie maken OF meewerken en werken als een team
Dat lijkt me een makkelijke keuze toch
Waar hebben we dat eerder gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef zoem het volgende:
PaprikapoederIk gebruik geen paprikapoeder
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Albertoooo het volgende:
vergeleken je kapsel valt de pittigheid wel mee ja, Hannah
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Inkomen het volgende:
geen grapjes meer maken in de buurt van ingeborg, dan gaat ze lachen
sowiezo is tomaat ranzig...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef syllys het volgende:
Ieder zijn smaeck maar dit lijkt me niet te vreten
Nu wordt het pas leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik haak af hoor met deze groep...wat een niveau
Er is idd niet veul anquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik haak af hoor met deze groep...wat een niveau
Ja maar stronteigenwijs en niks kunnen vind ik ook niet leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu wordt het pas leukeen groep die alleen 8en haalt zonder stomme dingen te doen is saai ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |