Nee joh, deze mag in de lijst legendarische fok!momenten!quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope, wanneer ik weer een nieuwe foto plaats zal ik wel even een bewijs tonen. Overigens laat ik het hierbij. Topic is al genoeg off-topic gegaan. Zal waarschijnlijk wel weer opgeschoond worden.
Schatje, snap nou dat je zelf nog geen enkel argument hebt gegeven in dit topic maar alleen maar ad hominem reacties hebt geplaatst. En snap nou ook eens dat je niet zo hoog van de toren moet blazen en proberen intelligent te klinken als je in zo ongeveer elke post fouten maakt in je grammatica, zinsbouw en spelling.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee kind, de enige reden waarom dat er niet meer staat is om kneusjes zoals jij die geen argumenten hebben en inspiratieloos zijn geen simpele oneliners te voorzien.
Chocolatebearquote:
meneer gaat op de man spelen, hoe triestquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Chocolatebear
Abject en infaam. Goed van je trouwens dat je beperkte vocabulaire en hersens deze woorden hebben opgeslagen. Alhoewel dit een behoorlijk aantal pogingen gekost heeft, voor jou.
Hoeveel posts ga je nog door voor je doorhebt dat je jezelf alleen maar voor lul zet zo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Chocolatebear
Abject en infaam. Goed van je trouwens dat je beperkte vocabulaire en hersens deze woorden hebben opgeslagen. Alhoewel dit een behoorlijk aantal pogingen gekost heeft, voor jou.
Meisje lees in het vervolg je zinsbouw eens door alvorens op enter te drukken. Je faalt namelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:18 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Schatje, snap nou dat je zelf nog geen enkel argument hebt gegeven in dit topic maar alleen maar ad hominem reacties hebt geplaatst. En snap nou ook eens dat je niet zo hoog van de toren moet blazen en proberen intelligent te klinken als je in zo ongeveer elke post fouten maakt in je grammatica, zinsbouw en spelling.
Alleen maar persoonlijke aanvallen. Ik had wel wat meer van je verwacht. Jammer dit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Chocolatebear
Goeie ja. In jou schuilt wel zeker een Brammetje hoor. Succes met je studie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Chocolatebear
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goeie ja. In jou schuilt wel zeker een Brammetje hoor. Succes met je studie.
Wow.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Chocolatebear
Lees mijn post boven de jouwe en realiseer je hoe dom dit klinkt uit jouw mond. This was exactly my point.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Chocolatebear
hij wordt zeker een succesverhaal bij het juridisch loketquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goeie ja. In jou schuilt wel zeker een Brammetje hoor. Succes met je studie.
waterhooooooooooooooooooooooooofdquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Chocolatebear
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
waterhooooooooooooooooooooooooofd
Mag je me vertellen waar. Ik wacht geduldig en met een gezonde dosis scepsis af.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meisje lees in het vervolg je zinsbouw eens door alvorens op enter te drukken. Je faalt namelijk.
Als iemand over zinsbouw en spelling begint is dat meestal die kat in dat hoekje dat rare sprongen maakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meisje lees in het vervolg je zinsbouw eens door alvorens op enter te drukken. Je faalt namelijk.
Van de 3 dingen weet je 1 ding er uit te halen waarin ze (in jou ogen) in faalt maar reageren op de post doe je niet. Reageer nou eens inhoudelijk op haar post.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Betere comback dan MisterJ.Lo tot nu toequote:Op dinsdag 10 april 2012 00:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Pas maar op voor hem, want het is jouw ogen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van de 3 dingen weet je 1 ding er uit te halen waarin ze (in jou ogen) in faalt maar reageren op de post doe je niet. Reageer nou eens inhoudelijk op haar post.
Ik zou er niet op wachten. Heb nog geen enkel fatsoenlijk antwoord gezien van deze meneer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:22 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mag je me vertellen waar. Ik wacht geduldig en met een gezonde dosis scepsis af.
Hij zou het verweer van mijn hond die op de stoep heeft gekakt nog niet mogen voeren. Kan dat beest beter zelf doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:21 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
hij wordt zeker een succesverhaal bij het juridisch loket
CommissarisMissionaris je hebt een waterhoofd. Het lijkt bijna een obsessie voor je te zijn. Vandaar dat je hiermee telkens aankomt. Jammer voor je knul, leer er mee te leven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Wedden dat hij over de missende w in "jouw" begint? 3..2..1..quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van de 3 dingen weet je 1 ding er uit te halen waarin ze (in jou ogen) in faalt maar reageren op de post doe je niet. Reageer nou eens inhoudelijk op haar post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |