als je een pizza of lasagna erin doet, wordt dat kaaslaagje dan wel goudkleurig en hard? (evt. na een iets langere bereidingstijd dan op de verpakking).quote:Op maandag 9 april 2012 23:28 schreef Piger het volgende:
Ik heb ook slechte ervaringen hoor (btw met een samsung). Stokbroden en pizza's gaan wel oke. Hoewel deze vaak langer nodig hebben dan op de verpakking staat. Casi di mama pizza's zijn na een eeuwigheid nog niet gaar.Lasagna produceren gaat dan ook denk ik niet in elke combi-maghnetron werken. Maar er zullen vast wel combi-magnetrons zijn die wel fatsoenlijk functioneren.
Tips bij het gebruik ervan: doe de deur tussentijds niet open. Er gaat zo erg veel warmte verloren, zolang de timer nog loopt slaat de ventilator ook vaak aan, waardoor die kutmagnetrons alle warme lucht naar buiten blazen (geen idee welke malloot dat zo heeft geprogrammeerd).
Zag idd van Sharp ook een paar interessante staan. Zag verder nog wel verschillen qua rekjes e.d. om dingen in de oven te leggen. Sommigen hebben alleen het glazen draaischijfje van de magnetron (met een rekje erbij als verhoging) en anderen echt van die roosters die normale ovens ook hebben. Zo'n normaal rooster lijkt me eigenlijk wel beter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:17 schreef bellabeauti het volgende:
Sharp produceert wel goede combimagnetrons! Ik ben in iedere geval (nog) zeer tevreden met de mijne
Pizzabodem vaak karton.quote:Op zondag 15 april 2012 09:14 schreef Palomar het volgende:
Crisp zie ik idd ook soms staan. Wat houdt dat dan in? (wat doet ie dan precies extra?)
Het is een speciale plaat met anti-aanbaklaag, door gebruik te maken van oven, grill én magnetron wordt die plaat flink heet en zorgt dus voor onderwarmte.quote:Op zondag 15 april 2012 09:14 schreef Palomar het volgende:
Crisp zie ik idd ook soms staan. Wat houdt dat dan in? (wat doet ie dan precies extra?)
Ik snap de uitleg hierboven wat die 'crisp' stand moet doen, maar ik heb nog nooit het idee gehad dat het resultaat wat er uit mijn combi-magnetron (zonder dus) komt te wensen over laat. Zolang ik nog nooit een 'crisp' stand gebruikt heb zeg ik dus: niet nodigquote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef SiGNe het volgende:
Vraag ik me toch af of je de crisp-stand niet "mist"
Had je niet liever iets meer uitgegeven zodat je dat ook had?
Of heb je het idee "waarom? Werkt nu ook prima, toch?"...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |