Ik heb nu een losse magnetron en een oventje (zo'n klein ding van zelfde formaat als magnetron). Op zich bevallen deze goed, maar de oven begint wat aftands te worden en ik wil dan liever 1 apparaat ipv. 2 losse.
Nu zat ik eens te kijken naar een combimagnetron. Over de ovenfunctie van zulke apparaten lees ik uiteenlopende verhalen. Ik ben geen extreme keukenprins oid

Enige wat ik wel eens in de oven maak zijn diepvriespizza's, ovenbroodjes en lasagna. Ik zit te kijken naar bijv. een Samsung combimagnetron van rond de 150 euro. Kan ik met zo'n ding bovenstaande producten nog wel bereiden? Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten? Die apparaten hebben allemaal hetelucht en grillstand en gaan boven de 200-220 graden. Dat moet toch voldoende zijn voor pizza's e.d.? Een oven is imo geen rocket science. Het is warme lucht. Waarom gaan er dan verhalen rond dat diepvriespizza's niet gaar worden in zo'n ding?
Iemand verder nog tips voor een specifiek apparaat, of welke absoluut niet te kopen?