abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 april 2012 @ 16:38:17 #1
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110099209
Ik zag dat ik het vorige topic vol had gemaakt, ik zal een nieuwe voor 2012 beginnen

01: Bedrijfstak:
02: Functie:
03: Opleiding:
04: Leeftijd:
05: Aantal uren per week:
06: Aantal vakantiedagen:
07: 13e maand:
08: Bruto maand salaris:
09: Netto maand salaris:
10: Overuren betaald:
11: Werkervaring:
12: Goodies:

Tevreden?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_110099311
Nee, wat moeten we hiermee?
  maandag 9 april 2012 @ 16:52:55 #3
62913 Blik
The one and Only!
pi_110099690
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:41 schreef Rekkie het volgende:
Nee, wat moeten we hiermee?
:')

het is alleen maar een reeks die bestaat uit verschillende topics
pi_110099781
reiskosten vergoeding bij je netto salaris optellen.. :')
pi_110102275
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:55 schreef jpjedi het volgende:
Ja, dat zeg ik.
  maandag 9 april 2012 @ 18:31:59 #6
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_110103085
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:55 schreef jpjedi het volgende:
dus? als het constant is, is dat je netto inkomen. En voor de belasting moet je ook alles opgeven. Zelfs wat kleine bijverdiensten uit hobbywerk is niet veilig voor de fiscus. Ik zie het probleem niet, afgezien van een formaliteit.
pi_110106831
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef Blik het volgende:

[..]

het is alleen maar een reeks die bestaat uit verschillende topics
Dus het was echt maar een kleine moeite omdat ik de OP op te nemen?
Ok thanks voor de opheldering ;)
  maandag 9 april 2012 @ 21:48:10 #8
62913 Blik
The one and Only!
pi_110112640
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2012 20:06 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus het was echt maar een kleine moeite omdat ik de OP op te nemen?
Ok thanks voor de opheldering ;)
En dat moet ik weten n.a.v. die post?
pi_110118536
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef Frith het volgende:

[..]

dus? als het constant is, is dat je netto inkomen. En voor de belasting moet je ook alles opgeven. Zelfs wat kleine bijverdiensten uit hobbywerk is niet veilig voor de fiscus. Ik zie het probleem niet, afgezien van een formaliteit.
Het is geen inkomen, het is vergoeding! Ga je 20km dichterbij wonen dan vervalt dat deel en je "verdient" er niets mee. Het is geen beloning en niet eens belast.

Get my point?
pi_110126358
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 23:27 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Het is geen inkomen, het is vergoeding! Ga je 20km dichterbij wonen dan vervalt dat deel en je "verdient" er niets mee. Het is geen beloning en niet eens belast.

Get my point?
Alleen in uitzonderlijke situaties kan het nog wel eens gezien worden als 'extra' inkomsten.

Maharbal heeft zelf tijdens zijn werk nog een tijdje een OV-jaarkaart (studenten weekkaart) gehad, waarmee hij gratis door de week kon reizen. Kreeg gewoon netjes een reiskostenvergoeding van de baas :+
pi_110126783
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 09:38 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Alleen in uitzonderlijke situaties kan het nog wel eens gezien worden als 'extra' inkomsten.

Maharbal heeft zelf tijdens zijn werk nog een tijdje een OV-jaarkaart (studenten weekkaart) gehad, waarmee hij gratis door de week kon reizen. Kreeg gewoon netjes een reiskostenvergoeding van de baas :+
Kijk... das slim ! :)
Playing guitar is a religion.
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:38:39 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_110149342
Fietsen helpt ook, ik krijg zo'n ¤50 pm en zo vaak koop ik niet een nieuwe fiets :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_110161332
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 09:38 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Tja er zijn zeker truukjes mee uit te halen. Zo denk ik dat carpoolers ook zeker wel wat opstrijken. Maar dat is met zoveel zaken.
pi_110161798
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:38 schreef APK het volgende:
Fietsen helpt ook, ik krijg zo'n ¤50 pm en zo vaak koop ik niet een nieuwe fiets :+
Hier ook, met de fiets en rond de ¤ 40 per maand km vergoeding. Maar dat zijn de uitzonderingen. De meesten zijn het kwijt voor het reizen zelf.
  woensdag 11 april 2012 @ 22:27:54 #15
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_110208107
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tja er zijn zeker truukjes mee uit te halen. Zo denk ik dat carpoolers ook zeker wel wat opstrijken. Maar dat is met zoveel zaken.
Ik kreeg vorig jaar netto 406 euro reiskostenvergoeding. Een NS-jaarkaart kostte 3600 per jaar dat ik in 10 termijnen maandelijks betaalde. De laatste 2 maanden van dat jaar had je dus geen kosten, maar wel je 406 euro reiskosten. Geen trucje, maar wel lekker. :P
pi_110208870
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Sja totdat ze er achter komen, gewoon fraude.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 11 april 2012 @ 22:49:52 #17
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_110209434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mijn vriendin en ik carpoolen en krijgen beiden reiskostenvergoeding.
Bij dezelfde baas (andere BV) ook nog...geen probleem hoor!
  woensdag 11 april 2012 @ 23:36:47 #18
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_110211703
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mijn vriendin en ik carpoolen en krijgen beiden reiskostenvergoeding.
Bij dezelfde baas (andere BV) ook nog...geen probleem hoor!
Het mag toch ook? Al ga je lopend... :)
pi_110219524
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Want? Bij mijn werkgever mag het ook. Je declareert kilometers. Of je nou fiets, loopt, stept, carpoolt, vliegt, treint of met de auto gaat.
pi_110221248
Bruto 2000 en netto 2100?

Hoe zit die vork in de steel? :?
I feel kinda Locrian today
pi_110222145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:56 schreef starla het volgende:
Bruto 2000 en netto 2100?

Hoe zit die vork in de steel? :?
Als je terug leest, zul je zien dat hij zijn reisvergoeding bij zijn netto salaris op telt...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_110232368
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Als je terug leest, zul je zien dat hij zijn reisvergoeding bij zijn netto salaris op telt...
Wanneer krijgen we jouw salaris te lezen? :)
pi_110232412
Die heeft hij volgens mij al wel eens gepost.
pi_110232831
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef ArnosL het volgende:
Nee hoor!
pi_110234374
quote:
8s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Nee hoor!
Wel onder zijn vorige username :+
pi_110234810
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef ArnosL het volgende:
Nee, hoewel het wel verleidelijk is.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_110234832
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Wel onder zijn vorige username :+
Ook niet, hoewel je niet de enige bent met die veronderstelling.
pi_110240119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:14 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nee, hoewel het wel verleidelijk is.
Wat houdt je tegen? Het is toch wel DE topic waar iedereen anoniem zijn inkomsten kan droppen :) Zie dat maar eens in het echte leven uit iemand te krijgen...
pi_110240432
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:19 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen? Het is toch wel DE topic waar iedereen anoniem zijn inkomsten kan droppen :) Zie dat maar eens in het echte leven uit iemand te krijgen...
In mijn wereld is iedereen daar vrij open over, maar ik begrijp je punt. Verbaasd me sowieso altijd, zodra ik in Nederland ben is iedereen vrij gesloten of een enorme patser. Hier in Londen is men vrij open, alleen maar handig om te weten of je onder/over betaald wordt.
pi_110243819
Bajskorv, komt u maar met uw salaris. Je wil toch niet de topposter in uitgerekend deze topics zijn zonder ooit zelf een salaris gepost te hebben. :D
pi_110243947
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:45 schreef Kaas- het volgende:
Bajskorv, komt u maar met uw salaris. Je wil toch niet de topposter in uitgerekend deze topics zijn zonder ooit zelf een salaris gepost te hebben. :D
Natuurlijk wel, dat is stijlvol :')

Nee, niet voor mij. Daarnaast toch erg ondoorzichtig doordat het bestaat uit verschillende "baantjes" en andere inkomsten.
  donderdag 12 april 2012 @ 19:50:24 #32
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_110244075
Dat probleem heb ik dus ook.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_110255177
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

In mijn wereld is iedereen daar vrij open over, maar ik begrijp je punt. Verbaasd me sowieso altijd, zodra ik in Nederland ben is iedereen vrij gesloten of een enorme patser. Hier in Londen is men vrij open, alleen maar handig om te weten of je onder/over betaald wordt.
Hoe kom je eigenlijk aan zoveel tijd om op Fok te posten als je zo'n druk bezet en succesvolle zakenman bent die de hele wereld overvliegt?
pi_110256270
Even even een ander vraagje tussendoor. Ik ben momenteel aan het afstuderen en ik verwacht daar deze zomer mee klaar te zijn. Nu heb ik deze week een eerste sollicitatiegesprek bij een bedrijf in de sector media en verkoop en ik mag daar op een tweede gesprek komen. Nu vroegen ze bij mijn eerste gesprek al naar een salaris indicatie. Ik ga aan dat ik mezelf daar nog niet in verdiept had. Op de site van het bedrijf waar de vacature stond was er ook geen salaris indicatie opgegeven. Alleen dat de primaire en secundaire arbeidsomstandigheden goed zijn.

Even alles op een rijtje:

- 26 jaar
- HBO MER afstudeerder
- Wel wat ervaring in het vak qua werk maar ik ben niet in die richting afgestudeerd
- Ze willen dat ik nog een Nima A diploma ga halen

Nu was ik net even aan het zoeken naar wat vacatures die op de functie waar ik op gesolliciteerd heb leken. Toen kwam ik toevallig de vacature waar ik op gesolliciteerd heb tegen op een site van een uitzendbureau. Daar stond wel een salaris indicatie op van 2000 euro.

Nu is mijn vraag; als ik dadelijk aan moet gaan geven wat ik zou willen verdienen, op welk salaris zouden jullie dan inzetten? Het gaat om een functie van 38 uur per week en ze werken daar met een salaris om de 4 weken (dus 13 keer per jaar en niet per maand). Op de site van het uitzendbureau staat niet of die 2000 euro per maand of per 4 weken is.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  donderdag 12 april 2012 @ 23:00:45 #35
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_110256281
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Hoe kom je eigenlijk aan zoveel tijd om op Fok te posten als je zo'n druk bezet en succesvolle zakenman bent die de hele wereld overvliegt?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 23:27:05 #36
45833 crew  Fogel
pi_110257339
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef static het volgende:

[..]

Dat.

Niet iedereen staat aan een lopende band...

Als ik op reis ben voor het werk heb ik juist meer tijd om op FOK! te gaan omdat ik (vooral) 's avonds alleen ben. En door tijdzones kan dat ook overdag zijnin Nederland.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_110257558
quote:

[..]

'Druk' is subjectief. Als ik mijn vrienden van 9-5 werktijden mag geloven werken ze ook 'hard' en zijn ze ook elke avond 'te moe' om wat te doen. ;)
pi_110258606
Hij laat zichzelf voorkomen als iemand die 60 uur in de week werkt plus veel vlieguren. Ik heb een tijdje ook zulke uren gemaakt nog zonder het vliegen erbij en zat dan echt niet meer regelmatig te fokken.

Maar laat hem maar zn salaris enz posten kunnen we eens zien wat we daar van vinden
pi_110263936
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, dat is stijlvol :')

Nee, niet voor mij. Daarnaast toch erg ondoorzichtig doordat het bestaat uit verschillende "baantjes" en andere inkomsten.
Wat een smoesjes allemaal, som die "baantjes" op, tel de salarissen bij elkaar, en klaar is Bajskorv.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_110263954
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef Guidetti het volgende:
Even even een ander vraagje tussendoor. Ik ben momenteel aan het afstuderen en ik verwacht daar deze zomer mee klaar te zijn. Nu heb ik deze week een eerste sollicitatiegesprek bij een bedrijf in de sector media en verkoop en ik mag daar op een tweede gesprek komen. Nu vroegen ze bij mijn eerste gesprek al naar een salaris indicatie. Ik ga aan dat ik mezelf daar nog niet in verdiept had. Op de site van het bedrijf waar de vacature stond was er ook geen salaris indicatie opgegeven. Alleen dat de primaire en secundaire arbeidsomstandigheden goed zijn.

- 26 jaar
- HBO MER afstudeerder
- Wel wat ervaring in het vak qua werk maar ik ben niet in die richting afgestudeerd

Nu was ik net even aan het zoeken naar wat vacatures die op de functie waar ik op gesolliciteerd heb leken. Toen kwam ik toevallig de vacature waar ik op gesolliciteerd heb tegen op een site van een uitzendbureau. Daar stond wel een salaris indicatie op van 2000 euro.

Nu is mijn vraag; als ik dadelijk aan moet gaan geven wat ik zou willen verdienen, op welk salaris zouden jullie dan inzetten? Het gaat om een functie van 38 uur per week en ze werken daar met een salaris om de 4 weken (dus 13 keer per jaar en niet per maand). Op de site van het uitzendbureau staat niet of die 2000 euro per maand of per 4 weken is.
Als startende HBO'er mag je je handjes samenknijpen met ¤ 2000,- per 4 weken. Dus waarom niet daarop inzetten?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_110264207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:13 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als startende HBO'er mag je je handjes samenknijpen met ¤ 2000,- per 4 weken. Dus waarom niet daarop inzetten?
Omdat ik het idee heb dat het uitzendbureau ook zijn graantje mee wil pakken in het geval als ik via hun aangenomen wordt. Ik solliciteer nu direct bij ze dus misschien kunnen ze dan iets meer bieden? En om nou meteen toe te happen op wat ze mij bieden... dat is niet echt onderhandelen over het salaris.
Maar dit is mijn eerste keer dus voor mij is het allemaal nieuw en ik weet niet hoe dat in de praktijk gaat.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_110264423
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef Bombshell het volgende:
Hij laat zichzelf voorkomen als iemand die 60 uur in de week werkt plus veel vlieguren. Ik heb een tijdje ook zulke uren gemaakt nog zonder het vliegen erbij en zat dan echt niet meer regelmatig te fokken.

Maar laat hem maar zn salaris enz posten kunnen we eens zien wat we daar van vinden
ik maak de uren nog steeds en heb juist zeeen met tijd om te Fok!en..

zit vandaag lekker thuis, beetje presentaties maken en kan dan wat rondhangen hier als ik even inspiratie nodig heb.. ook op vliegvelden, flink aantal vluchten heeft tegenwoordig wireless (Heathrow new-york voor 5 dollar wireless on board) dus tijd zat om te Fok!en..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_110264508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef Bombshell het volgende:

wat een bullshit.... reistijden e.d. wordt ook gewoon als werktijd gezien...

het wordt anders als je 60 uur per week achter een lopende band staat.. dan kun je het gewoon niet
pi_110265010
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:31 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Omdat ik het idee heb dat het uitzendbureau ook zijn graantje mee wil pakken in het geval als ik via hun aangenomen wordt. Ik solliciteer nu direct bij ze dus misschien kunnen ze dan iets meer bieden? En om nou meteen toe te happen op wat ze mij bieden... dat is niet echt onderhandelen over het salaris.
Maar dit is mijn eerste keer dus voor mij is het allemaal nieuw en ik weet niet hoe dat in de praktijk gaat.
Het tarief wat het uzb doorberekend is inderdaad hoger om hun overhead te dekken, het bedrijf koopt daar echter ook onzekerheid mee af (ze hebben jou bijvoorbeeld niet onder contract en kunnen makkelijker van je af). Reken er dus niet op dat je een hoger salaris krijgt als je direct in dienst gaat i.p.v. via een uzb.
pi_110265633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:14 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het tarief wat het uzb doorberekend is inderdaad hoger om hun overhead te dekken, het bedrijf koopt daar echter ook onzekerheid mee af (ze hebben jou bijvoorbeeld niet onder contract en kunnen makkelijker van je af). Reken er dus niet op dat je een hoger salaris krijgt als je direct in dienst gaat i.p.v. via een uzb.
Daar zit wat in idd. Maar een klein beetje onderhandelen en inzetten op 2250 zou jij niet doen?
pi_110265663
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:38 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Daar zit wat in idd. Maar een klein beetje onderhandelen en inzetten op 2250 zou jij niet doen?
Te hoog inzetten kan ook verkeerd aflopen :P

ik denk dat je met 2000,- blij mag zijn hoor als je net bent afgestudeerd.. niets om je over t schamen ;)
pi_110265775
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:38 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Als het om een maandsalaris zou gaan wel, bij 4 weken is dat net te hoog naar mijn idee. Maar vragen kan altijd natuurlijk.
Wellicht kan je ook de afspraak maken als je niet direct tevreden ben over je start salaris dit na je proeftijd nog eens een keer te evalueren, je werkgever weet dan ook beter wat hij aan je heeft.
pi_110265963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:42 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als het om een maandsalaris zou gaan wel, bij 4 weken is dat net te hoog naar mijn idee. Maar vragen kan altijd natuurlijk.
Wellicht kan je ook de afspraak maken als je niet direct tevreden ben over je start salaris dit na je proeftijd nog eens een keer te evalueren, je werkgever weet dan ook beter wat hij aan je heeft.
Ik weet idd niet of die 2000 euro die op de website van het UZB staat per 4 weken of per maand is. Nog even afwachtend dus.
pi_110266274
quote:

[..]

Ten eerste :')

Ten tweede zit jou blijkbaar iets dwars, want ik beweer nergens een "druk bezet en succesvolle zakenman" te zijn. Sterker nog, dat ben ik ook niet. Succes is doen wat je wilt doen met je leven, en ik ben een van die jammere mensen die nog steeds niet weet wat hij wil met zijn leven. Geld verdienen maakt je niet meer of minder succesvol. De meest succesvolle vrienden die ik heb verdienen geen drol, maar maken hun dromen waar.

Tevreden?

PS: Was ik bijna vergeten. Maar je punt is terecht, ik Fok erg veel tijdens werk. Ik Fok in de taxi 's ochtends, op de plee op kantoor, tussen meetings, op vliegvelden en zelfs tijdens mijn werk achter mijn PCtje. Ik verveel me snel en kan me niet 60 minuten achter elkaar op mijn werk concentreren. Helaas, een van mijn vele tekortkomingen :W
pi_110266361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ten eerste :')

Ten tweede zit jou blijkbaar iets dwars, want ik beweer nergens een "druk bezet en succesvolle zakenman" te zijn. Sterker nog, dat ben ik ook niet. Succes is doen wat je wilt doen met je leven, en ik ben een van die jammere mensen die nog steeds niet weet wat hij wil met zijn leven. Geld verdienen maakt je niet meer of minder succesvol. De meest succesvolle vrienden die ik heb verdienen geen drol, maar maken hun dromen waar.

Tevreden?

PS: Was ik bijna vergeten. Maar je punt is terecht, ik Fok erg veel tijdens werk. Ik Fok in de taxi 's ochtends, op de plee op kantoor, tussen meetings, op vliegvelden en zelfs tijdens mijn werk achter mijn PCtje. Ik verveel me snel en kan me niet 60 minuten achter elkaar op mijn werk concentreren. Helaas, een van mijn vele tekortkomingen :W
Maar ga je je lijstje nou nog posten of wat?
pi_110266537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar ga je je lijstje nou nog posten of wat?
Nee. Ik heb van Static geleerd dat onthouding goed voor je is. :D
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:13:44 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_110266791
Kut, account van vriendin :') .
disclaimer
pi_110266812
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, account van vriendin :') .
_O-

What was seen, can not be forgotten...
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:14:36 #54
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_110266813
En nu mijn eigen account:
Nou. om maar even ontopic te gaan, (stelletje zanikerds ;) ).

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:38 schreef Anonymousz het volgende:
Ik zag dat ik het vorige topic vol had gemaakt, ik zal een nieuwe voor 2012 beginnen

01: Bedrijfstak: Insurance
02: Functie: Technisch Projectmanager
03: Opleiding: Informatica HBO
04: Leeftijd: 29
05: Aantal uren per week: Krijg er 36 uitbetaald, werk er 40 a 50.
06: Aantal vakantiedagen: 27
07: 13e maand: Ja
08: Bruto maand salaris: +/- 3300
09: Netto maand salaris: +/- 2200 (geloof ik)
10: Overuren betaald: Nee, tijd voor tijd, die ik niet op genomen krijg :')
11: Werkervaring: 6 jaar
12: Goodies: Winstuitkering, Treinabo naar standplaats, ruime km-vergoeding naar andere locaties en de usual stuff die stoer schijnt te zijn maar die ik liever inlever (telefoon, laptop, etc :') )

Tevreden?
Jain, overall ben ik blij met waar ik ben als ik dat vergelijk met mijn omgeving qua salaris en baan, en zolang ik nog kan slapen s'nachts moet ik niet zeuren.

Wel wil ik dit jaar een aardige verhoging erbij (+10%) anders wordt ik wat chagrijnig :P .
Dit doordat imho mijn salaris momenteel niet in lijn is met de verantwoordelijkheden (team van 30 man op een erg groot crisisproject).
Dus....
En genoeg tijd om te Fok!ken op de toilet en in de avonduren ;) .
Ben overigens aan het denken om een Master te doen, bedrijfskunde of MBA. Lukt nu ff niet naast mijn klus, maar denk wel dat het mij een hoop kan opleveren in de toekomst. Wat zouden jullie aanraden? Regulier bedrijfskunde of MBA?
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:16:34 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_110266881
dus ik mag deze weer ontvolgen? :')
disclaimer
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:17:10 #56
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_110266897
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Jep! :P
pi_110266938
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg lijfstraffen. Je moet die kerel gewoon manieren leren.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:42:52 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_110267797
Welnee, ik doe gewoon mee :P

01: Bedrijfstak: Consumentenelectronica
02: Functie: IT Project Support Officer
03: Opleiding: HBO Communicatie
04: Leeftijd: 30
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: Neen
08: Bruto maand salaris: 2550 + 625
09: Netto maand salaris: 2200
10: Overuren betaald: Neen
11: Werkervaring: 6,5 jaar in 5 vakgebieden ( :') )
12: Goodies: Jaarlijkse "bonus", kilometervergoeding, laptop en telefoon, met korting kopen in de personeelswinkel, zelf inrichten van secundair arbeidsvoorwaardenpakket (o.a. extra vakantiedagen en vakantiegeld, zie de 625 extra in mijn brutoloon)

Best tevreden, gezien mijn achtergrond en het feit dat ik nog in een aanloopschaal zit. Hopelijk kan ik doorgroeien tot projectmanager binnen drie jaar.
disclaimer
pi_110270531
Nou vooruit dan:

01: Bedrijfstak: Dienstverlening, ICT
02: Functie: Senior Consultant BI / Business Consultant
03: Opleiding: HBO
04: Leeftijd: 33
07: 13e maand: Nee
08: Bruto maand salaris: 5300
10: Overuren betaald: Nee
11: Werkervaring: 12 jaar
12: Goodies: Leaseauto, telefoon, laptop, internet, onkostenvergoeding, bonus

Typo in bruto salaris verwijderd
pi_110272040
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:49 schreef Rekkie het volgende:
Nou vooruit dan:

Wat hou je netto over? ;)
pi_110272608
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:27 schreef starla het volgende:

[..]

Wat hou je netto over? ;)
Bijna 4k mede door wat extra salariscomponenten die ik niet heb verwerkt in het bruto salaris.
pi_110272699
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:41 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bijna 4k mede door wat extra salariscomponenten die ik niet heb verwerkt in het bruto salaris.
Nice :)
pi_110272811
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef Guidetti het volgende:

- 26 jaar
- HBO MER afstudeerder

Zou 2200 obv 40 uur per maand vragen. Waars kom je op 2000 uit.
Eerst denken, dan typen
pi_110275033
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:46 schreef Piger het volgende:
Zou 2200 obv 40 uur per maand vragen.
Zozo. Da's wel een héél gunstige deal dan.
  Moderator vrijdag 13 april 2012 @ 14:48:23 #65
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_110277824
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zou voor dat salaris denk ik 20 uur per week gaan werken :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_110285090
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:46 schreef Piger het volgende:

[..]

Zou 2200 obv 40 uur, per maand vragen. Waars kom je op 2000 uit.
Dit moest t zijn. Wat een komma een verschil maakt.
Eerst denken, dan typen
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:56:17 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_110285206
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Piger het volgende:

[..]

Dit moest t zijn. Wat een komma een verschil maakt.
Met die komma is het nog steeds discutabel.
He leest namelijk alsof je werkweken van 10 uur bedoeld, dus een uurloon van 50 eur per uur.
Kortom, typ gewoon 40 uur per week en niet per maand.
disclaimer
pi_110285421
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Met die komma is het nog steeds discutabel.
He leest namelijk alsof je werkweken van 10 uur bedoeld, dus een uurloon van 50 eur per uur.
Kortom, typ gewoon 40 uur per week en niet per maand.
Dat lees jij. Per maand aangezien t niet per 4 weken is.
Eerst denken, dan typen
pi_110285806
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Soms droom ik ook dat mijn baas mij mijn eigen uren zou laten kiezen. Dan zou ik lekker van 5 naar 2 dagen in de week werk gaan voor 40% van mijn huidige compensatie...
pi_110289385
Omdat de lange uren je echt tegen beginnen te staan of neem ik het te zwaar op en is het meer onder het mom van 'wie wil er niet wat vaker vrij'?
pi_110293026
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:41 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dan ben ik wel benieuwd wat die salariscomponenten zijn. Gezien je ook nog een lease auto hebt, zijn het wel significante componenten.
  Moderator vrijdag 13 april 2012 @ 21:11:08 #72
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_110293086
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:49 schreef Rekkie het volgende:
Nou vooruit dan:

Leuk salaris, Rek!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_110294587
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Dan ben ik wel benieuwd wat die salariscomponenten zijn. Gezien je ook nog een lease auto hebt, zijn het wel significante componenten.
Onder andere onkostenvergoeding en additionele bonus die maandelijks wordt bepaald.
pi_110295654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:06 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nee. Ik heb van Static geleerd dat onthouding goed voor je is. :D
Aaah beetje jammer hoor! Dat is toch bijna niet te verantwoorden... wel vaak posten in dit topic maar geen staatje invullen... :)

Wat maakt t uit? Of je nou 1/m per maand binnen harkt of 15/m.. who cares?
  Moderator vrijdag 13 april 2012 @ 22:05:05 #75
45833 crew  Fogel
pi_110296225
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:55 schreef 02626 het volgende:

[..]

Aaah beetje jammer hoor! Dat is toch bijna niet te verantwoorden... wel vaak posten in dit topic maar geen staatje invullen... :)

Wat maakt t uit? Of je nou 1/m per maand binnen harkt of 15/m.. who cares?
You care...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')