"Oh echt? Hoog tijd om dat even te proberen."quote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef Lidlchips het volgende:
Niet dat het gaat gebeuren, maar de band die ik heb met jou is ongeveer even intiem als seks.
Nee joh, niet zo snel toegeven. Meespelen, kom op.quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef Lidlchips het volgende:
Ik zei ja dat heb je als je close wordt. Zo'n gekke gedachte is dat niet.
quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef Crutch het volgende:
Als je wil lachen dan zeg je: "Hoe zie je er ook alweer uit?"
Weet ik niet; weet niet of ze tegen een geintje kan.quote:Op maandag 9 april 2012 16:31 schreef Lidlchips het volgende:
[..]Dan kan ik het al helemaal vergeten bro.
Tsja ik weet het niet. Ik wil godverdomme uit die friendzone en haar in m'n armen nemen!quote:Op maandag 9 april 2012 16:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Weet ik niet; weet niet of ze tegen een geintje kan.
Maar goed; "Niet dat het gaat gebeuren" hoef je niet zo serieus te nemen.
Dat is moeilijk in te schatten. Er zijn wel dingen die ik opvallend vind. De laatste keer keek ze een hele tijd naar me.quote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef julia22 het volgende:
Ligt vast aan mij hoor, maar als ik het zo lees is het net alsof ze met je aan het spelen is.
Ik zou zoiets in ieder geval niet sturen naar een gewone, goede vriend.
Jonguh, dat kan van alles zijn. Of ze is dronken en heeft aandacht nodig dit dat, weet ik veel.quote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef Lidlchips het volgende:
Hoe? Ik probeer het, ze praat er omheen, en vervolgens komen dit soort vage opmerkingen naar buiten?
Je hebt niets te verliezen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Lidlchips het volgende:
Daar zit weer een risico aan vast. Als ik op dat moment wordt afgewezen ben ik de sjaak. Dan ben ik alles kwijt. Daar moet ik niet aan denken.
Definieer 'alles'quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Lidlchips het volgende:
Daar zit weer een risico aan vast. Als ik op dat moment wordt afgewezen ben ik de sjaak. Dan ben ik alles kwijt. Daar moet ik niet aan denken.
Haar. En ze is me steun.quote:Op maandag 9 april 2012 16:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Definieer 'alles'
Alleen haar of raak je bankroet omdat je een weddenschap verliest waardoor je de rest van je leven schulden aan het afbetalen bent door te hoereren als manhoer in een bos met een ketting om je enkel?
Ten eerste is 'me' geen bezittelijk voornaamwoord.quote:
Nou dan doe je niets, blijf je in de friendzone en zul je altijd bij haar kunnen huilen over hoe slecht je het hebt wat haar echt niet geil zal maken.quote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef Lidlchips het volgende:
Jawel, maar niet iemand waar ik ZO goed mee overweg kan.
Dus? Aanpakken?quote:Op maandag 9 april 2012 16:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou dan doe je niets, blijf je in de friendzone en zul je altijd bij haar kunnen huilen over hoe slecht je het hebt wat haar echt niet geil zal maken.
''Weet niet, ben jij net zo goed als ik?''quote:Hoi TS, hoe gaat het blabla tijd niet gesproken blabla er is veel gebeurt blabla. En er schoot opeens wat te binnen: Hoe zou t zijn als wij sex hadden.
Ik denk het ook. Waarschijnlijk heeft ze TS al vaker geprobeerd te spreken maar lukte dat niet. En ze praat nu over seks en meteen hapt hij weer. Het is haar dus wel gelukt.quote:Op maandag 9 april 2012 17:04 schreef julia22 het volgende:
Ben ik nu echt de enige die het idee heeft dat ze alleen aandacht wil?
Hoi neuken? Zeggen?quote:Op maandag 9 april 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
Ze moet en zal zijn aandacht krijgen, soort van speeltje is TS, awhh![]()
Ja daar zou ik ook niet opgewonden van worden als ik dat meisje was.. Ik begin die friend-zone wel te begrijpen.
Hij is een lief speeltje, had je enig initiatief verwacht? Hij komt in die friend-zone omdat hij niet mannelijk is.quote:Op maandag 9 april 2012 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo graag wil je haar dus niet. Sneu ventje.
Natuurlijk wel man, maar moet mag ik dan geen grap meer maken? Ik doe me best, maar ik durf gewoon te weinig omdat ik bang ben dat ze me de grond in boord.quote:Op maandag 9 april 2012 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo graag wil je haar dus niet. Sneu ventje.
Kweek eens wat ballen jongetje.quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Natuurlijk wel man, maar moet mag ik dan geen grap meer maken? Ik doe me best, maar ik durf gewoon te weinig omdat ik bang ben dat ze me de grond in boord.
JONGENJONGE STUUR TERUG DAT JE GEWOON SEX WIL EN GA LANGSquote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef Lidlchips het volgende:
Ik ben stom geweest. Ik had er nooit op moeten ingaan. Maar ik vind haar zo leuk. Ik vind haar zo lief.
Jullie herinneren misschien nog wel mijn topic van een tijdje terug. Ik zat ik het climaxstadium van de Friendzone. Dieper kon niet. Toen had ik door jullie advies besloten om haar te negeren.
Tijdje later kreeg ik dit bericht:
Hoi TS, hoe gaat het blabla tijd niet gesproken blabla er is veel gebeurt blabla. En er schoot opeens wat te binnen: Hoe zou t zijn als wij sex hadden.
...
Ik was helemaal van m'n stuk gebracht. Heeft ze dan toch een seksuele prikkeling gekregen? Was het allemaal voor iets? Maar nee. Het was te mooi om waard te zijn. Later kreeg ik dit:
Niet dat het gaat gebeuren, maar de band die ik heb met jou is ongeveer even intiem als seks.
... Help me. Wat moet ik nu? Ik kan niet zonder haar! Maar dit kan ook niet!
Ik vond deze best goed van mezelf:quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Natuurlijk wel man, maar moet mag ik dan geen grap meer maken? Ik doe me best, maar ik durf gewoon te weinig omdat ik bang ben dat ze me de grond in boord.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het leuk dat je onze band intiem vind en dat je weer wilt praten. Maar je weet dat ik je leuk vind en ik vind dat seks grapje totaal niet grappig. / andere woorden die beter bij jou passen.
Te serieus denk ikquote:Op maandag 9 april 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vond deze best goed van mezelf:
[..]
Wie ik? Op school krijg ik altijd complimentjes dat ik grappig ben. Dat is geen probleem? Zij? Ze is zo gek als een deur en heeft ook een goed gevoel voor humor.quote:
Maar hij word toch gebruikt als speeltje? Er word nu gewoon misbruik van hem gemaakt, dan is het toch eerlijk dat je je daar over opwind?quote:
Had het over kingtoppie z'n reactiequote:Op maandag 9 april 2012 17:23 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Wie ik? Op school krijg ik altijd complimentjes dat ik grappig ben. Dat is geen probleem? Zij? Ze is zo gek als een deur en heeft ook een goed gevoel voor humor.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef julia22 het volgende:
Ik zou trouwens als jongen (tenzij je al iets hebt met een meisje of je zeker weet dat het wederzijds is) nooit zeggen: je weet dat ik je leuk vind.
Ik herinner me misschien niet helemaal correct, maar volgens mij had TS al een keer eerder ''zijn liefde geuit?''quote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef Lidlchips het volgende:
Jullie herinneren misschien nog wel mijn topic van een tijdje terug. Ik zat ik het climaxstadium van de Friendzone. Dieper kon niet. Toen had ik door jullie advies besloten om haar te negeren.
Gepikeerd reageren maakt het er dan niet echt beter op.quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hij word toch gebruikt als speeltje? Er word nu gewoon misbruik van hem gemaakt, dan is het toch eerlijk dat je je daar over opwind?
Wat hij nu doet is een jongetje zijn zonder pit, en dat is niet seksueel opwindend of wel?
Dat is het hele punt dat hij in die friend-zone zit.
Oh, dat weet ik niet. Heb het andere topic niet gelezen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik herinner me misschien niet helemaal correct, maar volgens mij had TS al een keer eerder ''zijn liefde geuit?''
Ik zeg dat ik haar lekker vind, ze zei een keer dat ze mijn sperma wou hebben op de muur als plaksel, ik heb haar borsten namen gegeven, met haar over anale seks gepraat, gezegt dat haar ogen mooi zijn, enz.quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hij word toch gebruikt als speeltje? Er word nu gewoon misbruik van hem gemaakt, dan is het toch eerlijk dat je je daar over opwind?
Wat hij nu doet is een jongetje zijn zonder pit, en dat is niet seksueel opwindend of wel?
Dat is het hele punt dat hij in die friend-zone zit.
Het is toch al afgelopen naar hoe het nu gaat. Beter contact afkappen dus als hij iets wilt..quote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef julia22 het volgende:
[..]
Gepikeerd reageren maakt het er dan niet echt beter op.
Ja, en nu zijn we weer terug bij af.quote:Op maandag 9 april 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik herinner me misschien niet helemaal correct, maar volgens mij had TS al een keer eerder ''zijn liefde geuit?''
Oh, in dat gevalquote:Op maandag 9 april 2012 17:28 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik haar lekker vind, ze zei een keer dat ze mijn sperma wou hebben op de muur als plaksel, ik heb haar borsten namen gegeven, met haar over anale seks gepraat, gezegt dat haar ogen mooi zijn, enz.
What a teasequote:Op maandag 9 april 2012 17:28 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik haar lekker vind, ze zei een keer dat ze mijn sperma wou hebben op de muur als plaksel, ik heb haar borsten namen gegeven, met haar over anale seks gepraat, gezegt dat haar ogen mooi zijn, enz.
Ze volg een dieet (wat niet nodig is, mooi figuur) waar ze geen alcohol bij mag drinken.quote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
What a tease
Voer haar dronken met wijn op een avondje banken bij jou thuis en ga aan der zitten.
Hahahaquote:Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
"tijd om je grote mond waar te maken, dus of langskomen of kappen met je onzin"
;') Ladykillerquote:Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, dat slappe geouwehoer van TS gaat geen gaatjes vullen in ieder gevalquote:
Dit is serieus ja.quote:Op maandag 9 april 2012 17:32 schreef Kiekmieg het volgende:
Is dit serieus?
Als dit serieus is vind ik dat zei er erg on-respectvol mee omgaat.. Ik zou haar verder negeren.
Beter zoek je je een meid die niet zulke vage spelletjes speelt?
Deze vind ik het beste.quote:Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vertel de waarheid. Die lijkt niet waarschijnlijk, maar laten we het er op houden dat ze anders is dan anderen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat slappe geouwehoer van TS gaat geen gaatjes vullen in ieder geval
Nee dat dramatische gedoe van jou gaat je nergens brengen, met je 'ik kan niet zonder haar'. Flikker op, je kunt wel degelijk zonder haar, want je hebt haar nu dus niet. Of wil je straks dat je een van haar vriendinnen wordt waar ze mee komt praten als een of andere werkloze biker alleen maar aan zichzelf heeft gedacht en die mossel vol heeft gebruld, 2 tientjes heeft neergelegd en weg is gelopen?quote:
Dat zegt elk verliefd jongetje dat gewoon geen move durft te maken.quote:Op maandag 9 april 2012 17:34 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Ik vertel de waarheid. Die lijkt niet waarschijnlijk, maar laten we het er op houden dat ze anders is dan anderen.
Reageer je dan op die post van coolguy?:quote:
Zo ja:quote:Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb duidelijk gemaakt dat ik met vrouwen niet veel durft. Waarom zo onvriendelijk reageren man?quote:Op maandag 9 april 2012 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat dramatische gedoe van jou gaat je nergens brengen, met je 'ik kan niet zonder haar'. Flikker op, je kunt wel degelijk zonder haar, want je hebt haar nu dus niet. Of wil je straks dat je een van haar vriendinnen wordt waar ze mee komt praten als een of andere werkloze biker alleen maar aan zichzelf heeft gedacht en die mossel vol heeft gebruld, 2 tientjes heeft neergelegd en weg is gelopen?
Alsof dat tof is. Nou, dan 'heb' je d'r hoor. Je wil of haar, of helemaal niet. Dat moet je spel zijn, want dat is de enige manier waarop je iets kunt bereiken. En dat helemaal niets is uiteindelijk veel beter dan wat je nu hebt, met je slappe gezwets.
Ik durf ook nooit moves te maken -.- Best een KUT eigenschap.quote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zegt elk verliefd jongetje dat gewoon geen move durft te maken.
Omdat zij of een klamme mossel krijgt en TS mag d'r op (en dan is t geen vriendschap meer) of, ze wordt boos omdat TS bot doet (lees: ze kan niet omgaan met het feit dat TS zich ineens niet meer als hondje gedraagt) en dan wil ze hem niet meer zien.quote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Reageer je dan op die post van coolguy?:
[..]
Zo ja:
Hoezo einde vriendschap?
Volledig mee eens. En dat is dan ook waar je voor zult moeten gaan vind ik.quote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat zij of een klamme mossel krijgt en TS mag d'r op (en dan is t geen vriendschap meer) of, ze wordt boos omdat TS bot doet (lees: ze kan niet omgaan met het feit dat TS zich ineens niet meer als hondje gedraagt) en dan wil ze hem niet meer zien.
Prima, ziet ze hem niet meer. Is TS (als hij haar niet kan hebben) beter mee af dan nu.
Sturenquote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef Lidlchips het volgende:
Waar het op neer komt: Of ik moet de zaak spannender maken en een move maken, of er helemaal mee kappen en het contwct verbreken?
quote:Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik probeer je wakker te schudden. Je gedraagt je nu als een wijf. Of je zegt tegen haar waar het op staat, of je kapt het af. Wat je NU doet brengt je namelijk in de positie waar je nu in zit. Dat je lekker wordt gemaakt, maar ze doet er niets mee, ze plaagt je alleen maar, en jij zit als een hondje braaf te wachten.quote:Op maandag 9 april 2012 17:36 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk gemaakt dat ik met vrouwen niet veel durft. Waarom zo onvriendelijk reageren man?
Ja.quote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef Lidlchips het volgende:
Waar het op neer komt: Of ik moet de zaak spannender maken en een move maken, of er helemaal mee kappen en het contwct verbreken?
Idd. Dan ziet TS haar met haar vriend en dan denkt ie 'had ik maar iets geprobeerd', want of hij nu iets probeert of niet, dat zij uiteindelijk een vriend krijgt lijkt me logisch. Maar als TS iets probeert, dan heeft hij nog een kans dat hij die vriend is.quote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
Het pijnlijkste is nog dat het je herinnerd aan het feit dat je NOOIT een move maakt.
En wat is de eerstvolgende keer en wat ga je dan doen? Ben je dan met zijn 2eN?quote:Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef Lidlchips het volgende:
Oke. De eerst volgende keer ga ik het dan echt proberen.
Kijk als je je over dit soort dingen druk gaat maken, mislukt het totaal. Want nu ga je denken: "wanneer zou ik nou eens haar knie vastpakken?", "wanneer is het tijd voor...". Het is best lastig, maar het moet gewoon normaal spontaan relaxed overkomen.quote:
Nee. Wat Zombiehoofd ook al zegt, je bent aan 't regisseren. Je kunt de situatie niet volledig controleren. Je kunt alleen met haar gaan stoeien, en haar dan ineens zoenen. Als ze t niet wil merk je dat, en als ze t wel wil heb je wat je hebben wil.quote:
Wat nu als hij nooit in een dergelijke situatie terechtkomt?quote:Op maandag 9 april 2012 17:59 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Kijk als je je over dit soort dingen druk gaat maken, mislukt het totaal. Want nu ga je denken: "wanneer zou ik nou eens haar knie vastpakken?", "wanneer is het tijd voor...". Het is best lastig, maar het moet gewoon normaal spontaan relaxed overkomen.
Je kunt niet regiseren... Nou dan ga je zitten wachten tot het juiste moment om je ''move'' te maken... En dan doe je het helemaal niet en zit je alleen maar te wachten op een seintje oid...quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Wat Zombiehoofd ook al zegt, je bent aan 't regisseren. Je kunt de situatie niet volledig controleren. Je kunt alleen met haar gaan stoeien, en haar dan ineens zoenen. Als ze t niet wil merk je dat, en als ze t wel wil heb je wat je hebben wil.
Je kunt niet ineens heel dichtbij gaan staan. Dat werkt niet. Je moet 'spontaan' gaan stoeien (ja ik weet 't, maar dan is t makkelijker dan vanuit niks haar ineens 'aanraken' en zo steeds een stapje verder met zoenen als doel), en vanuit daar verder, want dan heb je eerst plezier en lachen, en dan even een moment stilte laten vallen, en haar dan gewoon zoenen. Op haar mond.quote:Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat nu als hij nooit in een dergelijke situatie terechtkomt?
Hoe zou je in die situatie kunnen komen?
Dit bedoelde ik dus.quote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat zij of een klamme mossel krijgt en TS mag d'r op (en dan is t geen vriendschap meer) of, ze wordt boos omdat TS bot doet (lees: ze kan niet omgaan met het feit dat TS zich ineens niet meer als hondje gedraagt) en dan wil ze hem niet meer zien.
Prima, ziet ze hem niet meer. Is TS (als hij haar niet kan hebben) beter mee af dan nu.
Dat gaat dus niet. Hij moet niet gaan zitten wachten op een seintje, hij moet zelf een moment forceren.quote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt niet regiseren... Nou dan ga je zitten wachten tot het juiste moment om je ''move'' te maken... En dan doe je het helemaal niet en zit je alleen maar te wachten op een seintje oid...
Ja, dat wou ze nooit meer, maar dan gaat ze je daarna wel lekker zitten maken. Nou, toffe meid is dat zeg. Eerst zeggen dat ze 't nooit meer wil maar vervolgens wel jouw kop gek gaan zitten maken puur voor haar eigen lol. Das echt tof van d'r man.quote:Op maandag 9 april 2012 18:06 schreef Lidlchips het volgende:
Voor de mensen die het nog niet weten: In het vorige topic heb ik gezegt dat ze me op m'n bek pakte tijdens oud en nieuw. Vervolgens zei ze dat ze dat nooit meer wou. Dat heb ik geaccepteerd. Later kreeg ik toch dergelijke dingen dat ik dacht wat ze wel wil.
Hoe?quote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet. Hij moet niet gaan zitten wachten op een seintje, hij moet zelf een moment forceren.
Dat zeg ik. De enige manier waarop hij dichtbij genoeg kan komen om haar te zoenen en dat het niet gepland lijkt is door te stoeien en even op te gaan in dat moment. Als hij op een gegeven moment op haar kan gaan zitten kan hij haar zoenen.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zeg ik. De enige manier waarop hij dichtbij genoeg kan komen om haar te zoenen en dat het niet gepland lijkt is door te stoeien en even op te gaan in dat moment. Als hij op een gegeven moment op haar kan gaan zitten kan hij haar zoenen.
Alle andere manieren betekent dat hij steeds dichterbij moet komen, en dat geeft haar de tijd om te beseffen wat TS aan het doen is. De enige manier waarop hij het klaar kan spelen en dat het spontaan lijkt is met haar te stoeien. Beetje plagerig duwen, etc etc, tot je op een gegeven moment echt wat aan 't worstelen bent.
Ja inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 18:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat wou ze nooit meer, maar dan gaat ze je daarna wel lekker zitten maken. Nou, toffe meid is dat zeg. Eerst zeggen dat ze 't nooit meer wil maar vervolgens wel jouw kop gek gaan zitten maken puur voor haar eigen lol. Das echt tof van d'r man.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:52 schreef Serene het volgende:
Dit is toch een inkoppertje? Je maakt een schuine grap terug, zij maakt een schuine grap terug. Vervolgens zeg je dat je wel langskomt om die schuine grappen 'waar' te maken, dat gelooft ze natuurlijk niet, maar als je dan ineens voor haar deur staat is het 'on'.
Dit ja, het klinkt alsof het wel gaat gebeuren maar alsof ze wel nog netjes wil overkomen, anders werpt ze zich zo voor je voeten enzo. Ze bedoelt gewoon dat het wel gaat gebeuren als jij mee werkt, anders begint ze daar echt niet overquote:Op maandag 9 april 2012 16:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Weet ik niet; weet niet of ze tegen een geintje kan.
Maar goed; "Niet dat het gaat gebeuren" hoef je niet zo serieus te nemen.
Pff, door deze post merk ik eigenlijk pas op hoe negatief ik wel weer niet zit te denken...quote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef Morera het volgende:
[..]
Dit ja, het klinkt alsof het wel gaat gebeuren maar alsof ze wel nog netjes wil overkomen, anders werpt ze zich zo voor je voeten enzo. Ze bedoelt gewoon dat het wel gaat gebeuren als jij mee werkt, anders begint ze daar echt niet over
Neemt niet weg dat jij nog steeds als een vent moet overkomen en dat 'gewoon even' moet afmaken. De bal ligt nog steeds in jouw hoek.quote:Op maandag 9 april 2012 20:06 schreef Lidlchips het volgende:
Ze heeft er in ieder geval aan gedacht, anders zegt ze het niet. Ja... Misschien wil ze wel.
ik moest al heel hard lachen, dankjequote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef Crutch het volgende:
Als je wil lachen dan zeg je: "Hoe zie je er ook alweer uit?"
Grow some balls man...quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef Lidlchips het volgende:
Ik eigenlijk ook niet...quote:Op maandag 9 april 2012 19:04 schreef julia22 het volgende:
Ligt maar net aan het meisje. Ik zou zoiets nooit sturen als ik het serieus meende.
Eensch!quote:
Heb je nou al een move gemaakt?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef Lidlchips het volgende:
Ik geloof niet dat ze het echt zo bedoelde. In een later bericht kwam naar voren dat we soms zo intiem zijn met onze gesprekken dat het net aan voelt op sex. Ik ben er uiteraard wel op in gegaan, dat ik dat niet begrijp. Misschien had ik het wel moeten zeggen ja.
gast je bent te lief, je friendzoned jezelf. Je doet dit echt jezelf 100% aan, zij hoeft hier niets voor te doen. Als zij met een opzet komt voor seks, en het eerste wat jij denkt is "ik geloof niet dat ze het zo bedoelt" dan faal je hoe dan ook! Wil je haar uberhaupt wel? Je onzekerheid maakt dit kapot, ga er gewoon 100% voor, immers wil jij meer dan vriendschap toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef Lidlchips het volgende:
Ik geloof niet dat ze het echt zo bedoelde. In een later bericht kwam naar voren dat we soms zo intiem zijn met onze gesprekken dat het net aan voelt op sex. Ik ben er uiteraard wel op in gegaan, dat ik dat niet begrijp. Misschien had ik het wel moeten zeggen ja.
Ik had toch aangegeven dat ik de eerst volgende keer een move zou maken? Ik snij het onderwerp seks gewoon aan.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof je wel wat doet als je d'r wel weer ziet.
"hey uhmm...ik wou 't even met jou hebben over sex..." Ja, dat gaat 'm worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:56 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Ik had toch aangegeven dat ik de eerst volgende keer een move zou maken? Ik snij het onderwerp seks gewoon aan.
Gewoon beginnen over die opmerking van whatsapp niet? Ze is altijd zeer openhartig over seksuele onderwerpen, veel meer dan andere meiden van haar leeftijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"hey uhmm...ik wou 't even met jou hebben over sex..." Ja, dat gaat 'm worden.
Mannen doen het zelf ook wel eens, al eens meegemaakt hahaquote:Op zondag 15 april 2012 11:53 schreef Isis20 het volgende:
Ik vroeg me opeens af, is friendzonen iets wat vrouwen mannen alleen maar aandoen? Of doen mannen het zelf ook wel eens?
Als mannen het doen dan blijft de optie tot seks open staan.quote:Op zondag 15 april 2012 11:53 schreef Isis20 het volgende:
Ik vroeg me opeens af, is friendzonen iets wat vrouwen mannen alleen maar aandoen? Of doen mannen het zelf ook wel eens?
Aii, maar ik heb goed nieuws, volgens kingtoppie (ik dacht altijd kringtoppie!!!) is er nog een optie tot seks...quote:Op zondag 15 april 2012 12:45 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Mannen doen het zelf ook wel eens, al eens meegemaakt haha
Das waar hihiquote:Op zondag 15 april 2012 13:49 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Aii, maar ik heb goed nieuws, volgens kingtoppie (ik dacht altijd kringtoppie!!!) is er nog een optie tot seks...
Dus nee TS, je gaat dit niet oplossen door "een onderwerp aan te snijden".quote:Op maandag 9 april 2012 18:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zeg ik. De enige manier waarop hij dichtbij genoeg kan komen om haar te zoenen en dat het niet gepland lijkt is door te stoeien en even op te gaan in dat moment. Als hij op een gegeven moment op haar kan gaan zitten kan hij haar zoenen.
Alle andere manieren betekent dat hij steeds dichterbij moet komen, en dat geeft haar de tijd om te beseffen wat TS aan het doen is. De enige manier waarop hij het klaar kan spelen en dat het spontaan lijkt is met haar te stoeien. Beetje plagerig duwen, etc etc, tot je op een gegeven moment echt wat aan 't worstelen bent.
Ik vind dit eigenlijk het beste antwoord.quote:Op maandag 9 april 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ze weet dat jij haar leuk vindt. En ze zegt ''niet dat dat gaat gebeuren''
Conclusie: Kut grapje.
Ik vind het leuk dat je onze band intiem vind en dat je weer wilt praten. Maar je weet dat ik je leuk vind en ik vind dat seks grapje totaal niet grappig. / andere woorden die beter bij jou passen.
Oftewel, de deur sluiten en nooit meer opendoen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:07 schreef Lidlchips het volgende:
Jongens... Even een update.
Ik ben net bij haar geweest. Niet veel bijzonders gebeurt. Ze heeft sinds een week een soort vriend. Omdat ze bindings angst heeft is het nog niet 100 procent. Nu kan ik het dus vergeten. Net heb ik alle verhalen aan moeten horen en dergelijke.
Bedankt in ieder geval voor de schouderklop, maar zo makkelijk zit de situatie niet in elkaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
![]()
*troost Lidlchips*
wat stom voor je, zeg. Gewoon proberen te vergeten die zooi en wees blij dat je niet gelijk hebt gezegd wat je voor haar voelt
Dit is een goeie tipquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef mighty_myte het volgende:
Godver, wat een frustrerend topic.
Ze is duidelijk nat, maar TS zit te erg haar intellectuele hoer.
Probeer seks met haar te hebben/rand haar aan. Als het niks wordt heb je niks verloren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |