"Oh echt? Hoog tijd om dat even te proberen."quote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef Lidlchips het volgende:
Niet dat het gaat gebeuren, maar de band die ik heb met jou is ongeveer even intiem als seks.
Nee joh, niet zo snel toegeven. Meespelen, kom op.quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef Lidlchips het volgende:
Ik zei ja dat heb je als je close wordt. Zo'n gekke gedachte is dat niet.
quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef Crutch het volgende:
Als je wil lachen dan zeg je: "Hoe zie je er ook alweer uit?"
Weet ik niet; weet niet of ze tegen een geintje kan.quote:Op maandag 9 april 2012 16:31 schreef Lidlchips het volgende:
[..]Dan kan ik het al helemaal vergeten bro.
Tsja ik weet het niet. Ik wil godverdomme uit die friendzone en haar in m'n armen nemen!quote:Op maandag 9 april 2012 16:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Weet ik niet; weet niet of ze tegen een geintje kan.
Maar goed; "Niet dat het gaat gebeuren" hoef je niet zo serieus te nemen.
Dat is moeilijk in te schatten. Er zijn wel dingen die ik opvallend vind. De laatste keer keek ze een hele tijd naar me.quote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef julia22 het volgende:
Ligt vast aan mij hoor, maar als ik het zo lees is het net alsof ze met je aan het spelen is.
Ik zou zoiets in ieder geval niet sturen naar een gewone, goede vriend.
Jonguh, dat kan van alles zijn. Of ze is dronken en heeft aandacht nodig dit dat, weet ik veel.quote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef Lidlchips het volgende:
Hoe? Ik probeer het, ze praat er omheen, en vervolgens komen dit soort vage opmerkingen naar buiten?
Je hebt niets te verliezen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Lidlchips het volgende:
Daar zit weer een risico aan vast. Als ik op dat moment wordt afgewezen ben ik de sjaak. Dan ben ik alles kwijt. Daar moet ik niet aan denken.
Definieer 'alles'quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Lidlchips het volgende:
Daar zit weer een risico aan vast. Als ik op dat moment wordt afgewezen ben ik de sjaak. Dan ben ik alles kwijt. Daar moet ik niet aan denken.
Haar. En ze is me steun.quote:Op maandag 9 april 2012 16:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Definieer 'alles'
Alleen haar of raak je bankroet omdat je een weddenschap verliest waardoor je de rest van je leven schulden aan het afbetalen bent door te hoereren als manhoer in een bos met een ketting om je enkel?
Ten eerste is 'me' geen bezittelijk voornaamwoord.quote:
Nou dan doe je niets, blijf je in de friendzone en zul je altijd bij haar kunnen huilen over hoe slecht je het hebt wat haar echt niet geil zal maken.quote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef Lidlchips het volgende:
Jawel, maar niet iemand waar ik ZO goed mee overweg kan.
Dus? Aanpakken?quote:Op maandag 9 april 2012 16:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou dan doe je niets, blijf je in de friendzone en zul je altijd bij haar kunnen huilen over hoe slecht je het hebt wat haar echt niet geil zal maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |