Hij heeft met je gewed dat Cees zou winnen van JDS?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:43 schreef THEFXR het volgende:
THEFXR gaat schoenen vreten, als Ali toch mag knokken
heb je de hele fight day timetable?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij zijn morgen om 15.15 al de weigh ins (live)
Nope, ik was toevallig aan het kijken op het kanaal van de UFC op youtube en zag de weighins 'nog 26 uur'quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je de hele fight day timetable?
Je bent er ook als de kippen bij he?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Fyodor het volgende:
Haha, prachtig stukje van Geenstijl.tv bij de opening van die dojo van Marloes!
Als ze mij Twinkletoes als bijnaam zouden geven zou ik ook leip wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Frank trigg had zijn roid rage momentje, door zijn vrouw te wurgen recht voor zijn kinderen!
[ afbeelding ]
Nah, ik weet dat het al even bestaat, maar zag het nu pasquote:Op donderdag 12 april 2012 18:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent er ook als de kippen bij he?
Dude....quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Frank trigg had zijn roid rage momentje, door zijn vrouw te wurgen recht voor zijn kinderen!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een grote lul,maar nog een grotere FAIL, dat je als MMA vechter,je vrouw niet fatsoenlijk kan wurgen, idioot dat het is.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Als ze mij Twinkletoes als bijnaam zouden geven zou ik ook leip worden
Wat is de bron? Zie niets op mmaheadliner...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
choose your pickquote:Op donderdag 12 april 2012 19:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat is de bron? Zie niets op mmaheadliner...
Dus ze had dood gemoeten?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik vind het een grote lul,maar nog een grotere FAIL, dat je als MMA vechter,je vrouw niet fatsoenlijk kan wurgen, idioot dat het is.![]()
Tnx!quote:
Je kijkt nu serieus alleen naar of iemand in de UFC vecht of niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef vivelafete het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed die Siyar nu daadwerkelijk is. Zo'n Glory evenement is natuurlijk leuk, maar is natuurlijk totaal niet te vergelijken met de UFC. Ik denk dat ik voor Thiago ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |