Rogan doet UFC on Fuels idd niet, maar dit is ook niet Florian, maar die andere gast.... Wat is zn naam ook alweer?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Jajong het volgende:
Ik ga ook Lasagna eten! En wtf is dit? Geen Rogan? Wie is dit.. Florian?
Kenny Florian en John Annik doen fightnights/ufc live'squote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Jajong het volgende:
Ik ga ook Lasagna eten! En wtf is dit? Geen Rogan? Wie is dit.. Florian?
Dat klinkt anik tegenwoordig wel erg als goldiequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kenny Florian en John Annik doen fightnights/ufc live's
Hebben ze niet gewoon wat lokale Zweedse ingehuurd? Mooi genoeg!quote:
Goldie is wel aanwezig (ik heb de stream niet aan) .. hij deed ook de weigh ins.. maar normaal zouden deze niet PPV cards door Anik+Florian gedaan worden. Om Rogan en Goldy wat rust te geven en minder te hoeven reizen etc omdat het teveel werd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:38 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Dat klinkt anik tegenwoordig wel erg als goldie
zet die stream aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goldie is wel aanwezig (ik heb de stream niet aan) .. hij deed ook de weigh ins.. maar normaal zouden deze niet PPV cards door Anik+Florian gedaan worden. Om Rogan en Goldy wat rust te geven en minder te hoeven reizen etc omdat het teveel werd.
Ouch, hier vloeiend beeld in goede kwaliteit...quote:
zeg dat, ik zie de naden van de mat!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ouch, hier vloeiend beeld in goede kwaliteit...
Eén ronde 10-10....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |