wat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Mis wel de prelims door het voetbal, die download ik dan morgen maar
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Mis wel de prelims door het voetbal, die download ik dan morgen maar
Idd, wordt er niet echt warm van ofzo. Heb ik met Tuf Brasil ook, maar dat is echt waardeloos om te kijken met ondertiteling.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef roepdeman het volgende:
TUF....de afleveringen worden er niet beter op met een grotere productie. Die scene met Cruz en Faber buiten de gymzo fake, laat dan gewoon de trainingen zien.
Het is overigens wel dope dat je tijdens de live gevechten terugziet waar ze die week op getraind hebben, ook al is het beeldmateriaal karig. Mooie set up van onze stille jongen.
Volgende week
Sad but true.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Pisvee wordt het dit jaar toch weer niet.. waarom nog kijken en jezelf de ellende aandoen
voetbal op tv, prelims op de laptop?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sad but true.
Ik kijk omdat ik het leuk vind en het altijd kijk, prelims zijn makkelijker terug te kijken.
Dan volg je geen van beide serieus.. dat is ook zondequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voetbal op tv, prelims op de laptop?
Hoe kun je dat nou leuk vinden..quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sad but true.
Ik kijk omdat ik het leuk vind en het altijd kijk, prelims zijn makkelijker terug te kijken.
18.30 uur, pedobearquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:16 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou leuk vinden..
Hoelaat beginnen de prelims btw ook al weer?
Oke, ik dacht dat het kwart over was. gewoon ufc.tv toch eerst?quote:
ook op facebookquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:18 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat het kwart over was. gewoon ufc.tv toch eerst?
moet mijn pa om 7 uur naar het stadion brengen dus ik hoopte eigenlijk dat het dus om kwart over 7 begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |