SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
En dan ergens heen waar het wel mooi weer isquote:Op maandag 9 april 2012 15:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou ook wel in de wolken willen zijn. Met een vliegtuig wel te verstaan.
Niet per se.quote:Op maandag 9 april 2012 15:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan ergens heen waar het wel mooi weer is
Niet mogelijk toch.quote:
Verplichtingen zoals school en werkquote:
Ja klopt, maar die ene keer per week naar school zit wel een verplichte les bij waar ik niets van mag missenquote:Op maandag 9 april 2012 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar maar vrij vragen op werk een optie?En je ging toch maar een keer per week naar school ?
Als ik met mijn studie klaar ben is het eerste wat ik doe een ticket naar Australië boeken en vertrekken met de noorderzonquote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Flips later he, dan gaat het geweldig worden je leven
quote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die ene keer per week naar school zit wel een verplichte les bij waar ik niets van mag missen![]()
En vrij vragen van werk is een optie, alleen dan moet ik of alleen of kijken of iemand anders vrij heeft. Alleen gaan vind ik niet erg voor een backpackreis maar dan heb ik aan 2 weken vrij niet genoeg.
En iemand anders vrij/geld/tijd heeft is ook iets vrij lastigs
Gezellig welquote:
Ja nog 1,5 jaar bikkelenquote:Op maandag 9 april 2012 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Beter ben je snel klaar met school. Want he wilt dit al best lang geloof ik
.
En inderdaad, die iemand anders is ook moeilijk om te vinden vaak.
Komt wel goed met jou.quote:Op maandag 9 april 2012 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezellig wel
[..]
Ja nog 1,5 jaar bikkelenIk droom hier al van sinds ik met de havo klaar ben. Dat is nu 3 jaar terug
Ik had toen niet de centjes, dus een studie doen was een logische keuze.
Precies![]()
Maar wat doe jij nu dan? Want jij was gestopt met je studie toch? En je zocht werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |