Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hommoquote:
Reemi. Kom op.quote:Op maandag 9 april 2012 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben tentoe slecht gek.Kom op. We doen het.
Tsja. We durven allebei niet.quote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie gaan voor het toenooi spelen?
Ik kan niet in FUT komen en moet tevens nog een potje met mijn bronzen voor de fitness.quote:
Dan komt het misschien nog af voordat Fifa 13 er isquote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie gaan voor het toenooi spelen?
Gooi er gewoon een kaartje over. Of niet.quote:Op maandag 9 april 2012 14:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kan niet in FUT komen en moet tevens nog een potje met mijn bronzen voor de fitness.
Neequote:Op maandag 9 april 2012 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
bij Friendlies worden alle stats op 99 gezet.
Antipricefixer.quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef BlaBla87 het volgende:
Hoe noem je een pricefix waarbij de seller ONDER de prijs gaat zitten dat ze regulier verkocht worden?
Dan ben je toch echt dom
Hij wil gewoon de mensheid helpen door spelers betaalbaar te makenquote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef BlaBla87 het volgende:
Hoe noem je een pricefix waarbij de seller ONDER de prijs gaat zitten dat ze regulier verkocht worden?
Dan ben je toch echt dom
Nietens.quote:Op maandag 9 april 2012 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
bij Friendlies worden alle stats op 99 gezet.
Moet ik wel in FUT kunnen komen, ik herstart het hele spel wel... Sponsor jij het kaartje?quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gooi er gewoon een kaartje over. Of niet.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die met 1 rare koop ik vaker dan die met 3 of 7 rares. Met die van 2.5k heb je meer kans om je coins terug te winnen.
250 en ze gaan nu binnen een minuut weg. Fitness gaat voor 250 ook wel weg maar dat duurt iets langer.quote:Op maandag 9 april 2012 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor hoeveel verkoop jij die non shiny contracts?
meer vragen dan als ze binnen een minuut weggaanquote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
250 en ze gaan nu binnen een minuut weg. Fitness gaat voor 250 ook wel weg maar dat duurt iets langer.
Ik krijg contracten voor 300 wel weg.quote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
250 en ze gaan nu binnen een minuut weg. Fitness gaat voor 250 ook wel weg maar dat duurt iets langer.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat haal je dan zoal uit die zilveren pakjes dat je er winst op maakt?quote:Op maandag 9 april 2012 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, silver non-shiny. Voor 300 gaan ze ook wel weg maar ik wil altijd snel verkopen
Goede non-shiny spelers en kits (bv. UNAM en Sounders FC kits) en die ene rare is soms best goed. Al heb ik vandaag nog niet echt geluk gehad.quote:Op maandag 9 april 2012 14:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat haal je dan zoal uit die zilveren pakjes dat je er winst op maakt?
Morgen 3 toetsen, ben aan het leren.quote:
GJE slaat enkel pagga op haar ingame stats.quote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef Fuszy het volgende:
Quel, ik hoor de laatste tijd steeds meer dingen over jou en GJE. Kun je dat verifiëren?
En hoeveel pakjes moet je dan openen voordat je zo'n goede non-shiny speler hebt?quote:Op maandag 9 april 2012 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goede non-shiny spelers en kits (bv. UNAM en Sounders FC kits) en die ene rare is soms best goed. Al heb ik vandaag nog niet echt geluk gehad.
Dat hangt van mijn geluk af. Ik had vandaag een non-shiny speler die ik voor 1100 heb verkocht, dat duurde 5 packs ofzo. Maar je maakt per pack bijna geen verlies als je alle slechte spelers er voor 200 of 150 BIN op zet en de contracten/fitness voor 250.quote:Op maandag 9 april 2012 14:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En hoeveel pakjes moet je dan openen voordat je zo'n goede non-shiny speler hebt?
quote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef Fuszy het volgende:
Quel, ik hoor de laatste tijd steeds meer dingen over jou en GJE. Kun je dat verifiëren?
Je zit alleen maar te FOK!ken en fifa te spelen eikelquote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Morgen 3 toetsen, ben aan het leren.
Later vandaag?
Heb fifa niet meer aangeraakt na half 3 vannachtquote:Op maandag 9 april 2012 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te FOK!ken en fifa te spelen eikel
Ik heb morgen bedrijfseconomiegelukkig 15 meerkeuze vragen en 3 open
overmorgen meerkeuze tentamen verbintenissenrecht en vrijdag weer een meerkeuzetentamenalleen donderdag niet
Bedrijfseconomie, die opleiding volg ikquote:Op maandag 9 april 2012 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te FOK!ken en fifa te spelen eikel
Ik heb morgen bedrijfseconomiegelukkig 15 meerkeuze vragen en 3 open
overmorgen meerkeuze tentamen verbintenissenrecht en vrijdag weer een meerkeuzetentamenalleen donderdag niet
Winnaar gaat tegen jou voor 16kquote:
Hehe, ik heb alleen het vak deze periodequote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie, die opleiding volg ik
Ik heb morgen geloof ik ook een tentamen maar ik weet nog niet eens welke
Je weet toch.quote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef Fuszy het volgende:
Is dat een leuke opleiding?quote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie, die opleiding volg ik
Ik heb morgen geloof ik ook een tentamen maar ik weet nog niet eens welke
Nee tegen GekkeGerritquote:Op maandag 9 april 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Winnaar gaat tegen jou voor 16k
0quote:
quote:
Vast welquote:Op maandag 9 april 2012 14:46 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil nu wel clubben!
GJE kan het nog wel voor 20:00?
Kan ookquote:
Het is best wel breed, we hebben wel een aantal vakken die niks met de opleiding te maken hebben maar op zich is het wel leuk, best veel vrije dagenquote:Op maandag 9 april 2012 14:46 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Is dat een leuke opleiding?
Ik wil denk ik als ik klaar ben met school iets met economie studeren maar nog geen idee welke opleiding :p
Werkt hier geweunquote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Zijn ze continu EA aan het DDossen
webapp alweer down.
Beter worden die gasten getraced en opgepaktquote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Zijn ze continu EA aan het DDossen
webapp alweer down.
-1quote:
en hij de 1e minuut met rood eraf?quote:Op maandag 9 april 2012 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste wedstrijd met Balotelli meteen 5 goals
Haha doe wel maar mindere wiskunde maar wist ik welquote:Op maandag 9 april 2012 14:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Zo weet je gelijk wie er geen beta-studie doet.
waarom zeg je dan -1 als je weet dat het niet kanquote:Op maandag 9 april 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik weet dat wortel -1 niet bestaat, maar hoe moet het anders
Klonk als een strikvraag
ja als iets niet bestaat kan je natuurlijk niet gewoon zeggen dat het niet bestaat. wat zou dat raar zijnquote:Op maandag 9 april 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klonk als een strikvraag
Wat is een beta studie dan?quote:Op maandag 9 april 2012 14:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Zo weet je gelijk wie er geen beta-studie doet.
Bestaat ook niet, tenzij je met imaginaire getallen werkt. Dan is de wortel van -1 gelijk aan i.quote:Op maandag 9 april 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klonk als een strikvraag
Ik ook, doe Latijn maar op examen wiskude had ik 48quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is een beta studie dan?
Ik doe HBO accountancy, maar mijn wiskunde niveau is bedroevend laag. Is altijd leuk VMBO -> MBO programmeren -> HBO Accountancy
Dit inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bestaat ook niet, tenzij je met imaginaire getallen werkt. Dan is de wortel van -1 gelijk aan i.
Accountants zijn ook nodig.quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is een beta studie dan?
Ik doe HBO accountancy, maar mijn wiskunde niveau is bedroevend laag. Is altijd leuk VMBO -> MBO programmeren -> HBO Accountancy
Latijnquote:Op maandag 9 april 2012 14:57 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Ik ook, doe Latijn maar op examen wiskude had ik 48
quote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
LatijnWat is dat een ruk vak zeg, net als Grieks. Daardoor faalde ik op gymnasium
beetje 1'en en 2'en halen
boeken bij elkaar op de rug plakken en zo er na een half uur uitgestuurd worden
wat een hilarische tijd
Ik ruik een kloon..quote:
je bent gewoon slecht.quote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
LatijnWat is dat een ruk vak zeg, net als Grieks. Daardoor faalde ik op gymnasium
wat een hilarische tijd
quote:
Grieks doe ik nietquote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
wat een hilarische tijd
Grieks is net ICT, je bent de hele tijd bezig met decoderen en troepquote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Grieks doe ik nietLatijn kan ik best redelijk
Wat?!quote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef Reemi het volgende:
Ik had je wel íets sportiever verwacht, Lindgren.Gefeliciteerd verder.
Mensen die een rekenmachine gebruikenquote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
Jantje heeft 30euro en wilt daarvan rijstballetjes halen. Bij de toko kosten ze 0,65 per stuk. Hoeveel rijstballetjes kan Jantje kopen?
48 typt makkelijker dan 48 procent of 4,8 ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
omdat je zegt ik doe Latijn en je een 48 had dat zijn belge uitspraken
Zweten en herhalingen kijken.quote:Op maandag 9 april 2012 15:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat?!Jij bent degene die ultra defensive speelt, met Kyle Walker achterin en verder alleen maar op LB-Y speelt.
Ik heb 1 bal gezweet, de overige 4 goals was gewoon niks mis mee.
Ik was aan het typen hier, ik kijk nooit m'n herhalingen. Je speelde wel ultra defensive, kon ik duidelijk zien bij je corner. Alleen Ronaldo en Benzema stonden voor de goal.quote:Op maandag 9 april 2012 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zweten en herhalingen kijken.Ik speelde overigens niet ultra def.
Ik speelde def, niet ultra def.quote:Op maandag 9 april 2012 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was aan het typen hier, ik kijk nooit m'n herhalingen. Je speelde wel ultra defensive, kon ik duidelijk zien bij je corner. Alleen Ronaldo en Benzema stonden voor de goal.
Ik meen ze hoor, jij was beter. Alleen die herhaling bij de 3-2 irriteerde me mateloos.quote:Op maandag 9 april 2012 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
Maar goed, bedankt voor je welgemeende felicitaties.
Toch altijd leuk zo'n potje onder vriendenquote:Op maandag 9 april 2012 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was aan het typen hier, ik kijk nooit m'n herhalingen. Je speelde wel ultra defensive, kon ik duidelijk zien bij je corner. Alleen Ronaldo en Benzema stonden voor de goal.
Wat een naam van het teamquote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/416616
Wie op LB en CB? Wel pace natuurlijk!
quote:
Tsja, totaal niet bewust. Ik was hier aan het typen. Weet niet eens meer welke goal dat was. Maar thanks. Mooi team heb je!quote:Op maandag 9 april 2012 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik meen ze hoor, jij was beter. Alleen die herhaling bij de 3-2 irriteerde me mateloos.
Mooi team misschien ja, alleen met de formatie kan ik níks.quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Oké dan.
[..]
Tsja, totaal niet bewust. Ik was hier aan het typen. Weet niet eens meer welke goal dat was. Maar thanks. Mooi team heb je!
Waarom speel je dan zo?quote:Op maandag 9 april 2012 15:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mooi team misschien ja, alleen met de formatie kan ik níks.
http://www.futhead.com/12/squad/416616quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat een naam van het team
Gewoon Manoel en Azevedo daar neerzetten of Fabio Aurelio op LB want die is Braziliaans en speelt in de BPL (maar geen pace)
Het is de enige formatie waarin Ronaldo tot zijn recht komt, denk ik.quote:
Nouja. Blijkbaar niet dan.quote:Op maandag 9 april 2012 15:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is de enige formatie waarin Ronaldo tot zijn recht komt, denk ik.
Ik schijt 'm nu al.quote:
Nee! Dat bedoelde ik niet. Ik bedoel als je dit zelf niet lekker wilt spelen komt Ronaldo toch ook niet tot z'n recht? No offence dude!quote:
Je kan het wel!quote:
En ik de overige 20 potjes.quote:Op maandag 9 april 2012 15:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan het wel!
Lindgren is niks!
1-0 van gewonnen!
quote:
Toen had hij vast geen UP Suarez, Gerrard en nog meer bazen.quote:Op maandag 9 april 2012 15:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan het wel!
Lindgren is niks!
1-0 van gewonnen!
Ik lijdt aan dementie..quote:
Die goal was echt typisch Suárez inderdaad. 12 keer bijna de bal kwijt raken en toch via 8 polletjes scoren.quote:Op maandag 9 april 2012 15:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toen had hij vast geen UP Suarez, Gerrard en nog meer bazen.Suarez rende gewoon friemelend door mijn verdediging en scoorde.
Koning Klutsquote:Op maandag 9 april 2012 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die goal was echt typisch Suárez inderdaad. 12 keer bijna de bal kwijt raken en toch via 8 polletjes scoren.
quote:
Nu dan? Ik heb je toegevoegd.quote:Op maandag 9 april 2012 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb trouwens alleen maar een budget Serie A team, maar daarmee win ik ook van teams met Messi enzo.
handicap
Was vergeten dat er ook een grammaticale nazi aanwezig was, dementie dit datquote:
Qua grammatica: Je bent gewoon slecht.quote:Op maandag 9 april 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was vergeten dat er ook een grammaticale nazi aanwezig was, dementie dit dat
Dt en die meuk ben ik de laatste tijd sloppy in inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Qua grammatica: Je bent gewoon slecht.
Ik vind 16k al een zooi. Ik sjeek 'm dik gek.quote:Op maandag 9 april 2012 15:12 schreef pascal08 het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurd als jullie een toernooi organiseren met een toernooibonus van 100k.
Geen probleem, ik laat 'm gewoon zo staan. Ben zo terug, even koffie halen dit dat.quote:Op maandag 9 april 2012 15:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even wat conditie op mijn spelers pleuren Lindgren, wacht ff.
Zou wel superstrak zijn inderdaad. Eens kijken wat ik kan regelen.quote:
quote:
Ach, ik speel toch alleen maar met bronziesquote:
dan krijg je 2 ton voor de winnaar, dat gaat nergens overquote:Op maandag 9 april 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik speel toch alleen maar met bronzies25k de man vind ik wel een leuk ideetje
Daaromquote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dan krijg je 2 ton voor de winnaar, dat gaat nergens over
Ik niet.quote:Op maandag 9 april 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom
Als er genoeg mensen zijn leg ik 25k in
Rijst deed dat toch altijd via twittor?quote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn HTC heeft wel een prima camera.Kan ik daarvandaan niet streamen? Met mijn laptop kan 't echt niet.
Puuuusssssyyyyyquote:
Ik krijg meer pussy dan een wc-pot op het vrouwentoiletquote:Op maandag 9 april 2012 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat dat is of hoe het smaakt dus houd je mond erover.
O fuck, ik weet niks meer te zeggenquote:Op maandag 9 april 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik krijg meer pussy dan een wc-pot op het vrouwentoilet
Dat zag je alleen de tv met groene achtergrondquote:Op maandag 9 april 2012 15:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Rijst deed dat toch altijd via twittor?
Haha, je zit de hele dag op fok manquote:Op maandag 9 april 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik krijg meer pussy dan een wc-pot op het vrouwentoilet
Tijdens het FOK!ken hé, multitasken.quote:
JA! En ik wil Gerrit ook horen schelden.quote:Op maandag 9 april 2012 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoor alleen geen geluid, ik wil wel live reacties horen van lind
Dit gaat je een laggy match opleveren ben ik bang...quote:Op maandag 9 april 2012 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Zo bennikweer. Op de laptop van m'n sibling.Kan zelf niets meer zien op m'n eigen faptop namelijk. De kwaliteit valt dus tegen? Tsja, het is maar een webcam..
Omdat je dan niet allemaal schrale vertalingen krijgt?quote:Op maandag 9 april 2012 15:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm op Engels zetten?
Valbuenaquote:Op maandag 9 april 2012 15:35 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/414706
Ik wil graag ben arfa vervangen, is er een optie?
Dat lampje midden in beeld is ook wel irritantquote:Op maandag 9 april 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die pixels zijn wel jammer, maar beter dan niks
N'zogbia.quote:Op maandag 9 april 2012 15:35 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/414706
Ik wil graag ben arfa vervangen, is er een optie?
Ik ga ook even stokenquote:Op maandag 9 april 2012 15:40 schreef Doublepain het volgende:
hahaha Ajax staat 0-2 achter, even kijken of die stinkjood nog reageert
Omdat Nederlands knetter lelijk isquote:Op maandag 9 april 2012 15:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm op Engels zetten?
Vanochtend moest Ajax nog 1 penal, maar ze dachten dat ze al gewonnen hadden dus ze waren al helemaal aan het juichenquote:
quote:
Nederlands is een dialect van Fries ja. Fries was er eerder.quote:
Flikker gewoon op met je kut fries.quote:Op maandag 9 april 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nederlands is een dialect van Fries ja. Fries was er eerder.
Alleen wij zijn jullie in de tijd voorbijgestreefdquote:Op maandag 9 april 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nederlands is een dialect van Fries ja. Fries was er eerder.
koeien en schapen als valutaquote:Op maandag 9 april 2012 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen wij zijn jullie in de tijd voorbijgestreefdBetalen jullie nog steeds in aardappelen? Of al in euro's?
Galjoenenquote:Op maandag 9 april 2012 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen wij zijn jullie in de tijd voorbijgestreefdBetalen jullie nog steeds in aardappelen? Of al in euro's?
Laptopquote:Op maandag 9 april 2012 15:48 schreef pascal08 het volgende:
Lindgren, hoe kreeg jij je webcam zo dichtbij je TV dan?
In kilo's zout.quote:Op maandag 9 april 2012 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wel beetje onrealistisch hoe dat spel gaatquote:Op maandag 9 april 2012 15:49 schreef Rijst het volgende:
Hey Mathijs ondanks ik het best vervelend vindt om tegen je te spelen was het echt een spannende wedstrijd
VInd*quote:Op maandag 9 april 2012 15:49 schreef Rijst het volgende:
Hey Mathijs ondanks ik het best vervelend vindt om tegen je te spelen was het echt een spannende wedstrijd
Wedstrijdje Schalke pakken?quote:Op maandag 9 april 2012 15:50 schreef Toefjes het volgende:
Over 4 dagen reizen we af naar Gelsenkirchen
Ja, tegen Borussia Dortmund, de steenkolen derby, schijnt geweldig te zijn! 2 nachtjes hotel, dus 2 avonden zuipenquote:
Vorig jaar wel geloof ik.quote:Op maandag 9 april 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
Speelde vorig jaar amper fut, dus daarom had ik nog een vraagje over toty. Zijn dat alleen maar golds, of net zoals bij team of the week ook silver enzo ?
Je had vorig jaar een lower league TOTY met een paar goede bronzes en silvers en een paar golds. Je had nog meer bronzes en silvers in de andere TOTYs zoals most improved maar over het algemeen waren het vooral veel golds.quote:Op maandag 9 april 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
Speelde vorig jaar amper fut, dus daarom had ik nog een vraagje over toty. Zijn dat alleen maar golds, of net zoals bij team of the week ook silver enzo ?
Nog niet eens begonnen.quote:Op maandag 9 april 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
Wedstrijd tussen de Crazy G en Lindgren nog bezig?
Crazy Gquote:Op maandag 9 april 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
Wedstrijd tussen de Crazy G en Lindgren nog bezig?
Ik ben er wellll, dacht dat jij in een potje zat.quote:Op maandag 9 april 2012 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog niet eens begonnen.Hij is er niet.
Klopt.quote:Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ben er wellll, dacht dat jij in een potje zat.
Ok thanksquote:Op maandag 9 april 2012 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had vorig jaar een lower league TOTY met een paar goede bronzes en silvers en een paar golds. Je had nog meer bronzes en silvers in de andere TOTYs zoals most improved maar over het algemeen waren het vooral veel golds.
Oh snel accepteren dan.quote:Op maandag 9 april 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Pascal, heb je geinvite. Beter je accepteert nu anders stuur ik GJE op je af.
HOLY SHIT MAN ZIEK HOORquote:Op maandag 9 april 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
Ziek, ik pik een Carlos Alberto zilver CM voor 7K op. PROFIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,
en bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
it Fryske lân fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn! (2x)
Ik koop net 2 UNAM kits, 1 voor 650 en 1 voor 1100. Wat is die silver Carlos Alberto tegenwoordig waard dan?quote:Op maandag 9 april 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
Ziek, ik pik een Carlos Alberto zilver CM voor 7K op. PROFIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |