Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hommoquote:
Reemi. Kom op.quote:Op maandag 9 april 2012 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben tentoe slecht gek.Kom op. We doen het.
Tsja. We durven allebei niet.quote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie gaan voor het toenooi spelen?
Ik kan niet in FUT komen en moet tevens nog een potje met mijn bronzen voor de fitness.quote:
Dan komt het misschien nog af voordat Fifa 13 er isquote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie gaan voor het toenooi spelen?
Gooi er gewoon een kaartje over. Of niet.quote:Op maandag 9 april 2012 14:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kan niet in FUT komen en moet tevens nog een potje met mijn bronzen voor de fitness.
Neequote:Op maandag 9 april 2012 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
bij Friendlies worden alle stats op 99 gezet.
Antipricefixer.quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef BlaBla87 het volgende:
Hoe noem je een pricefix waarbij de seller ONDER de prijs gaat zitten dat ze regulier verkocht worden?
Dan ben je toch echt dom
Hij wil gewoon de mensheid helpen door spelers betaalbaar te makenquote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef BlaBla87 het volgende:
Hoe noem je een pricefix waarbij de seller ONDER de prijs gaat zitten dat ze regulier verkocht worden?
Dan ben je toch echt dom
Nietens.quote:Op maandag 9 april 2012 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
bij Friendlies worden alle stats op 99 gezet.
Moet ik wel in FUT kunnen komen, ik herstart het hele spel wel... Sponsor jij het kaartje?quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gooi er gewoon een kaartje over. Of niet.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die met 1 rare koop ik vaker dan die met 3 of 7 rares. Met die van 2.5k heb je meer kans om je coins terug te winnen.
250 en ze gaan nu binnen een minuut weg. Fitness gaat voor 250 ook wel weg maar dat duurt iets langer.quote:Op maandag 9 april 2012 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor hoeveel verkoop jij die non shiny contracts?
meer vragen dan als ze binnen een minuut weggaanquote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
250 en ze gaan nu binnen een minuut weg. Fitness gaat voor 250 ook wel weg maar dat duurt iets langer.
Ik krijg contracten voor 300 wel weg.quote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
250 en ze gaan nu binnen een minuut weg. Fitness gaat voor 250 ook wel weg maar dat duurt iets langer.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat haal je dan zoal uit die zilveren pakjes dat je er winst op maakt?quote:Op maandag 9 april 2012 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, silver non-shiny. Voor 300 gaan ze ook wel weg maar ik wil altijd snel verkopen
Goede non-shiny spelers en kits (bv. UNAM en Sounders FC kits) en die ene rare is soms best goed. Al heb ik vandaag nog niet echt geluk gehad.quote:Op maandag 9 april 2012 14:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat haal je dan zoal uit die zilveren pakjes dat je er winst op maakt?
Morgen 3 toetsen, ben aan het leren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |