Niet vragen, gewoon doen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:21 schreef NickGrouwen het volgende:
Wat zijn die 3 vragen om een vrouw in bed te krijgen?
Ach ik schijt bijna in mn broek van het lachen
quote:Q: Do you like the taste of beer?
Q: In a certain light, wouldn't nuclear war be exciting?
Implied odds: 82%
Q: Assuming you were in the position to do so, would you launch nuclear weapons under any circumstances?
Q: Could you imagine yourself killing someone?
interessant. Jij ook?quote:Op maandag 9 april 2012 13:30 schreef Dimens het volgende:
Tip; Kijk naar d'r mond als je voor het eerst kennis met haar maakt. Vrouwen diggen dat onbewust.
quote:No matter their gender or orientation, beer-lovers are 60% more likely to be okay with sleeping with someone they've just met. Sadly, this is the only question with a meaningful correlation for women. For men there are a few others:
quote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef NickGrouwen het volgende:
1 he schatje hou je van geld
2 he schatje hou je sex
3 he schatje wil je het allebei
Wie met nee antwoordt is een keiharde leugenaar
Hoeveel vrouwen heb jij al om je lul gehad?quote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef NickGrouwen het volgende:
1 he schatje wil je wat drinken
2 he schatje wil je nog wat drinken
3 he schatje laatste drankje?
Die laatste set vragen werkt wel heel vaak, geloof mequote:Op maandag 9 april 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel vrouwen heb jij al om je lul gehad?
Interessant, ga ik straks proberen. Het is tegenwoordig te veel moeite om even iemand in bed te krijgenquote:Op maandag 9 april 2012 13:27 schreef NightH4wk het volgende:
http://blog.okcupid.com/i(...)ons-for-first-dates/
[..]
Ohoh. De dames in de Bubbels van Purmerend boffen vanavond maar met deze playboy en zijn smooth openingmoves.quote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef NickGrouwen het volgende:
2 he schatje hou je sex
Lijkt me idd dat ze smelten als boterquote:Op maandag 9 april 2012 13:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ohoh. De dames in de Bubbels van Purmerend boffen vanavond maar met deze playboy en zijn smooth openingmoves.
En bedankt, nu heb ik allemaal cola over m'n toetsenbord.quote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef NickGrouwen het volgende:
2 he schatje hou je sex
Wel vaak succes zeker?quote:Op maandag 9 april 2012 16:57 schreef Weissman het volgende:
1- Met of zonder condoom ?
2- Wat doe je voor 150,- in een uur ?
3- Slik je ?
Ik schat.......0.0000000000000001%quote:
hahaha ja ik denk het ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:48 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ik schat.......0.0000000000000001%
(gewone vrouwen hebben we het even over, niet die uitgewoonde troela's in de rode luchtjesbuurt)
Die 0.0000000000000001% van de vrouwelijke wereldbevolking staat voor precies 0,0000003 vrouw.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:48 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ik schat.......0.0000000000000001%
(gewone vrouwen hebben we het even over, niet die uitgewoonde troela's in de rode luchtjesbuurt)
Werkt dat bij jouquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef pietkanarie het volgende:
1. Hoe ziet je slaapkamer eruit?
2. Heb je nog wat ruimte over in je bed?
3. Nou, waar wacht je nog op dan?
Nee, dat nietquote:
Boeee wat ik heb daaraanquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:41 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nee, dat nietMaar misschien heb je er wat aan.
Zou toch kunnen dat het bij andere vrouwen wel werkt?? Probeer het uit!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Boeee wat ik heb daaraan
Dames graag 3 vragen posten die jullie rechtstreeks naar bed leiden
Help het andere geslachtPlease?
Dat ga ik zeker doen! ik noteer alles in dit topic op papier hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Zou toch kunnen dat het bij andere vrouwen wel werkt?? Probeer het uit!
Welke kroeg, waar?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:52 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen! ik noteer alles in dit topic op papier hoor![]()
En dan straks effe naar de kroeg verderop, daar zijn vaak wel wat eenzame dames te vinden
Toch niet het Feest van Kutkachelveen he?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:52 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen! ik noteer alles in dit topic op papier hoor![]()
En dan straks effe naar de kroeg verderop, daar zijn vaak wel wat eenzame dames te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |