Tja, je blijft wel een Fries natuurlijk. Alles buiten de eigen landsgrenzen is dan vreemd en gevaarlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:19 schreef Rubenr3 het volgende:
Ze is bang dat is als een malloot rijd ofzo, en dat ik meteen in paniek raak als ik in een situatie kom die anders is dan hier in de omgeving...
Zo lijkt het soms wel jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tja, je blijft wel een Fries natuurlijk. Alles buiten de eigen landsgrenzen is dan vreemd en gevaarlijk.
Ik zit ook te wachten op een telefoontje van EW voor maandag. Zoveel kan ik al niet werken deze maand, dus een belletje zou fijn zijn.
Morgen wil ik ook een rit!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:11 schreef Viezze het volgende:
Werd net gebeld voor een rit morgen, maar helaas af moeten zeggen omdat ik al andere plannen heb. Heb wel pech zo
Ze hadden in de regio Groningen volgens mij genoeg staan nog want ik kon zelfs nog kiezen tussen 's ochtends of 's middagsquote:
Hehe, net gebeld. Ik mag morgen weer naar Puttenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ze hadden in de regio Groningen volgens mij genoeg staan nog want ik kon zelfs nog kiezen tussen 's ochtends of 's middags
Toch niet zo gek? Verplaats jezelf is in hun.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:51 schreef mothergoose het volgende:
pff had gister een pcrit, moest iemand ophalen in de middle of shit..
na een half uur gelopen te hebben kwam ik aan bij de villa, was een feest aan de achterkant.. niemand hoorde de bel, niemand nam de telefoon op, stond ik daar anderhalf uur lang in de kou buiten. was half 1 snachts, dus ook geen mogelijkheid om gewoon terug naar huis te gaan.. uiteindelijk deden ze dan wel de poort open. was om half 5 thuis..
Had je nog wel gekeken of je misschien om het huis heen kon lopen o.i.d.?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:51 schreef mothergoose het volgende:
pff had gister een pcrit, moest iemand ophalen in de middle of shit..
na een half uur gelopen te hebben kwam ik aan bij de villa, was een feest aan de achterkant.. niemand hoorde de bel, niemand nam de telefoon op, stond ik daar anderhalf uur lang in de kou buiten. was half 1 snachts, dus ook geen mogelijkheid om gewoon terug naar huis te gaan.. uiteindelijk deden ze dan wel de poort open. was om half 5 thuis..
Wie was jij? Want ik was er ook, best druk daarzoquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:36 schreef Chapelle het volgende:
Terug uit Putten, was ff gezellig om wat collega's tegen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |