Dat is wel fijn. Wat heb je in de tussentijd gedaan? Moeten wachten in Frankfurt? Met dat soort ritjes is het wel chill als je ook even alleen in de auto mag/kan rijden) op de Autobahnquote:Op maandag 16 april 2012 12:17 schreef Dalliance het volgende:
I
[..]
Een 5-serie van 2011. Het was uiteindelijk wel een lange dag, want we vertrokken om 5.30u naar Frankfurt en ik was om 22.00u klaar.
Op de terugweg kreeg ik zelfs nog een etentje bij Van der Valk op de koop toequote:Op maandag 16 april 2012 17:40 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Dat is niet vervelend om daarmee naar Frankfurt te moeten
Heb op m'n iPad wat zitten werken voor m'n studie. Ik heb niet eens zo heel lang op locatie hoeven wachten, omdat het rijden zelf natuurlijk nogal lang was (4,5 uur heen, 5,5 uur terug door spits).quote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Wat heb je in de tussentijd gedaan? Moeten wachten in Frankfurt? Met dat soort ritjes is het wel chill als je ook even alleen in de auto mag/kan rijden) op de Autobahn
Ja, dat had ik ook, dat ik teruggebeld zou worden indien er nog iets aangemeld zou worden..quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:40 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Bij AR krijg ik meestal werk voor de dag erna als ik bel. Vandaag gebeld en ze zouden terugbellen, niet gebeurd
Dat gebeurd wel vaker dat ze vergeten te bellen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:19 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook, dat ik teruggebeld zou worden indien er nog iets aangemeld zou worden..
Niet gebeld, dus geen aanmelding of ze zijn me gewoon vergeten.
Haha, dat is wel heel vet.quote:Op maandag 16 april 2012 23:32 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Op de terugweg kreeg ik zelfs nog een etentje bij Van der Valk op de koop toe
[..]
Heb op m'n iPad wat zitten werken voor m'n studie. Ik heb niet eens zo heel lang op locatie hoeven wachten, omdat het rijden zelf natuurlijk nogal lang was (4,5 uur heen, 5,5 uur terug door spits).
Belachelijk dat ze je daarvoor laten betalen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef jimmy2211 het volgende:
hebben jullie wel eens schade over het hoofd gezien? zoja wat waren de gevolgen?
ik mag nu lkkr 180euro betalen
180 euro? Je eigen risico is 75 dus dan heb je er wel flink een potje van gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef jimmy2211 het volgende:
hebben jullie wel eens schade over het hoofd gezien? zoja wat waren de gevolgen?
ik mag nu lkkr 180euro betalen
Het is heel simpel. Ik kreeg van de week een mail met erin dat ik schade op de achterbumper niet had vermeld op de schadeformulier. De kosten hiervan was 180 euro en ik heb blijkbaar een eigenrisico van 500. De 180euro willen ze nu inhouden op mijn volgende salaris.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Franknfurter het volgende:
Post eens het hele verhaal, daar kunnen wij wat meer mee denk ik.
Verder heb ik nu al een maand geleden gebeld voor ontslag en zijn mijn ontslagpapieren nog altijd niet binnenGa eind deze week wel even bellen ofzo.
nee, maar dat wordt nooit gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:40 schreef Franknfurter het volgende:
Maar hebben ze een handtekening gezet onder het formulier dat jij hebt ingevuld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |