Dat is niet vervelend om daarmee naar Frankfurt te moetenquote:Op maandag 16 april 2012 12:17 schreef Dalliance het volgende:
I
[..]
Een 5-serie van 2011. Het was uiteindelijk wel een lange dag, want we vertrokken om 5.30u naar Frankfurt en ik was om 22.00u klaar.
quote:Jij wilt op tijd je salaris ontvangen en je zult dus begrijpen dat wij onze factuur op tijd willen versturen zodat wij ook ons geld kunnen ontvangen.
Lees je mail.quote:Op maandag 16 april 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, ik ben weer terug in de bewoonde wereld. Verstond alleen geen zak van die Groningers, ze vroegen of ik "mee wilde varen" naar het station. Ach ja.....Verder was die Crafter natuurlijk niet top, beetje windgevoelig bij 130Wel de eerste Crafter die ik ooit MET cruise-control heb gehad, dus dat was wel prettig naar het barre noorden
Verder inderdaad geen salaris. En dat met die 12.50, mis ik iets??
Ik ook, rijden is toch gewoon riedn in het Gronings? Het was zeker een Duitser.quote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Lees je mail.
Oh, en de eerste Groninger die zegt 'wil je mee varen' moet ik ook nog tegen komen
Het was een zijquote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, zoiets ja. 'Wolst met riedn?' Of het was een Duitser, of hij zat Irritatie met zijn Rotterdamse kapsel in de zeik te nemen
Nee dat als je tankt met je Esso pas maar je geen bon mee stuurt dat ze het dan inhouden op je loon.quote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie het mailtje inderdaad nu ja. Alleen deze zin: Indien blijkt dat je onze Esso tankpas hebt gebruikt, zullen wij het bedrag in mindering brengen op je salaris.
Wat bedoelen ze daar nou weer mee?? Dat als je het opgeeft als voorgeschoten en het op de Esso-pas blijkt te zijn ofzo?
[..]
Laat staan al die keren dat ik netjes de transportformulieren (op locatie) per fax heb gestuurd die "niet zijn aangekomen", waarna je -als ze even de kans krijgen- zelf na uitleg nog een e-mail krijgt met als tekst: "(...) dit staat in jouw ritgegevens. LET HIER OP AUB!!!" Daar kon ik zo kwaad om worden.quote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Chapelle het volgende:
Ik vind die mail ook bespottelijk. Soms ben ik pas een uur of 8 thuis ofzo en dan lopen ze je al in de nek te hijgen met te veel hoofdletters en uitroeptekens in de mail. Laat dat loon nou maar eens een keer kloppen en op tijd uitbetaald worden dan mogen ze gerust zo'n mail versturen van mij.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Laat staan al die keren dat ik netjes de transportformulieren (op locatie) per fax heb gestuurd die "niet zijn aangekomen", waarna je -als ze even de kans krijgen- zelf na uitleg nog een e-mail krijgt met als tekst: "(...) dit staat in jouw ritgegevens. LET HIER OP AUB!!!" Daar kon ik zo kwaad om worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |