Dat zei de behandelend arts in een persconferentie. Niet Tulleken, niet Jannetje, maar de behandelend arts.quote:
zo lijkt het net alsof ik dat heb geschrevenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:09 schreef starla het volgende:
[..]
Lekker informatie uit zijn verband rukken.
Sorryquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo lijkt het net alsof ik dat heb geschreven
Dan heeft ze haar man via haar dus toch medische informatie openbaar gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:25 schreef starla het volgende:
[..]
Dat zei de behandelend arts in een persconferentie. Niet Tulleken, niet Jannetje, maar de behandelend arts.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ie-duurde-vrij-lang/
Dat geeft ze toch ook letterlijk toe bij DWDD, samen met een 'dat is toch het probleem van mijn man? Niet dat van onsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft ze haar man via haar dus toch medische informatie openbaar gemaakt.
twitter:MarcvdLinden twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 10:41:59'helaas niets veranderd in toestand Friso,' zegt kroonprins. Hij bedankt voor steunbetuigingen en terughoudendheid media #royalty reageer retweet
Wat een dikke verklep is dat toch ook he.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:44 schreef fratsman het volgende:
twitter:MarcvdLinden twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 10:41:59'helaas niets veranderd in toestand Friso,' zegt kroonprins. Hij bedankt voor steunbetuigingen en terughoudendheid media #royalty reageer retweet
Een koninklijk Sharonnetje, dus nog meer media-aandacht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:17 schreef Blistering het volgende:
De stekker zal er toch ooit uit gaan lijkt me, anders wordt dit een Sharonnetje 2.0 en daar zit niemand op te wachten.
Lekker ontopic ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een dikke verklep is dat toch ook he.
Dat duurt niet lang meer voordat ie ter aarde stort met dat zompige lijf van hem door een vetverzakking of weet ik het wat![]()
Toch denk ik dat de familie eerst zeker wil weten dat dit niet meer goed komt. Dat lijkt logisch na 5 maanden maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze hoop blijven houden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:17 schreef Blistering het volgende:
De stekker zal er toch ooit uit gaan lijkt me, anders wordt dit een Sharonnetje 2.0 en daar zit niemand op te wachten.
Terughoudendheid? Er is gewoon niets te melden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:44 schreef fratsman het volgende:
Hij bedankt voor [...] terughoudendheid media
De media laat de familie toch met rust?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Terughoudendheid? Er is gewoon niets te melden.
Heeft dat ooit nut gehad?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:05 schreef Paul het volgende:
Heeft het nog wel nut om hem in leven te houden?
Dat maakt niet zoveel uit, de familie moet immers beslissen of zij het nut vinden hebben cq wenselijk achten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:05 schreef Paul het volgende:
Heeft het nog wel nut om hem in leven te houden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)o_nog_in_coma__.htmlquote:Geen verandering situatie Friso
AMSTERDAM - Er is tot op heden geen verandering opgetreden in de toestand van prins Friso. Hij ligt nog altijd in coma in een ziekenhuis in Londen. Dat heeft zijn broer prins Willem-Alexander zaterdag gezegd tijdens een fotosessie met zijn gezin in de buurt van zijn huis op landgoed De Horsten in Wassenaar.
De diagnose die in Innsbruck is gesteld na het skiongeluk dat Friso trof, is volgens de prins nog steeds van kracht. Zodra er verandering optreedt, zal dat via de Rijksvoorlichtingsdienst naar buiten worden gebracht. ,,Ik hoop dat we in de toekomst met een positief bericht kunnen komen.''
Willem-Alexander zei dat hij en prinses Máxima een druk jaar achter de rug hebben met vele hoogtepunten, zoals het bezoek van de president van Turkije. ,,Met alle emoties die daarbij komen, en dat gaat je niet in de koude kleren zitten.'
Ik denk het wel. Mensen kunnen jaren en jaren in deze toestand blijven.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze kunnen hem toch niet jaren zo laten liggen als er geen verandering in z'n situatie komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |