quote:Google Chrome's connection attempt to localhost was rejected. The website may be down, or your network may not be properly configured.
ik heb al wat her configuratie gedaan!!quote:sabnzbdplus 0.7.0Beta2
SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server.
Port 443 on localhost was tried , but the account used for SABnzbd has no permission to use it.
On OSX and Linux systems, normal users must use ports above 1023.
Please restart SABnzbd with a different port number.
Open a Terminal window and type the line (example):
/usr/bin/sabnzbdplus --server localhost:1024
If you get this error message again, please try a different number.
Program did not start!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk sabnzbd+ 0.7.0 beta 2 gefixt,enige probleem??complete downloads history en status zijn weg.Weer op 0 beginnen na 10 dagen.
Wat nou in rekening brengenquote:Downloadoverzicht
Begin periode Einde periode Dagen Bytes GB
04/12/2012 04/13/2012 0,86 37 833 662 920 37,83
04/12/2012 04/13/2012 0,86 37 833 662 920 37,83
NB: Vanwege de wijze waarop gedetailleerde vermeldingen worden gelogd, zijn sommige van de onderstaande gedetailleerde vermeldingen mogelijk al aan volgende perioden in rekening gebracht. Daarom stemmen de totaalwaarden mogelijk niet precies overeen.
welke verhalen:>?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd slechte verhalen over supernews gehoord.
Geen idee of het waar is en hoe ze nu zijn. Payment issues en trage usenet.quote:
Ik heb zelf supernews,merk echt niks van afgelopen 11 dagen!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Geen idee of het waar is en hoe ze nu zijn. Payment issues en trage usenet.
Same here . Werkt prima wmbquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb zelf supernews,merk echt niks van afgelopen 11 dagen!!
Sickbeard werkt voor mij inderdaad ook erg slecht met Usenet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:59 schreef Qwea het volgende:
Nadat ik een poosje van usenet weggeweest ben en weer terug naar torrents ben gegaan, ga ik maar terug naar usenet
Net sickbeard geinstalled, dat werkt gewoon voor geen flikker met torrents ook![]()
Plus dat ik ook heel dat gelul niet meer heb van proxy's zoeken/tor gebruiken omdat ziggo TPB heeft geblokkeerd
Heb je voor Sickbeard niet zo'n betaalde usenet index nodig?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:59 schreef Qwea het volgende:
Nadat ik een poosje van usenet weggeweest ben en weer terug naar torrents ben gegaan, ga ik maar terug naar usenet
Net sickbeard geinstalled, dat werkt gewoon voor geen flikker met torrents ook![]()
Plus dat ik ook heel dat gelul niet meer heb van proxy's zoeken/tor gebruiken omdat ziggo TPB heeft geblokkeerd
Sickbeard werkt icm usenet prima, als je hem fatsoenlijk configgedquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sickbeard werkt voor mij inderdaad ook erg slecht met Usenet.
Gebruik gewoon deze site om series te downloaden en als ik ze echt niet kan vinden dan download ik maar met torrents.
http://www.nzbtvseeker.com/
Hmm, dan zal ik maar is in die config gaan kijken een keertje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sickbeard werkt icm usenet prima, als je hem fatsoenlijk configgedMet torrents daarintegen
Dit dus. (Torrents heb ik nog nooit geprobeerd i.c.m. met deze programma's).quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sickbeard werkt icm usenet prima, als je hem fatsoenlijk configgedMet torrents daarintegen
Configuratie als startup wil maar niet lukken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
sabnzbd+ even weggehaald,morgen opnieuw installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |