abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 april 2012 @ 09:30:48 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_110087464
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Uhu, wanneer borderlinerrelaties niet werken ligt het idd vaak aan de niet-borderline partner en zijn/haar toontje :Y
Jaaaa, dat was inderdaad wat ik bedoelde, en op het moment dat de term borderline valt hoef je zelf niet meer mee te werken aan je eigen probleem. Dan mag je gewoon een jij-bak gebruiken, ja maar zij gaat ook niet naar de psycholoog dus dan wil ik ook niet. :')

Maar even serieus nu. TS moet gewoon een keus maken en dat uiten. Of hij kiest "ja", hij stopt zijn wijf met haar kop in de wc terwijl hij haar in de reet neukt. Ze wil toch BDSM? En vervolgens legt hij de minimumeisen op tafel die hij heeft in een relatie en laat zich niet afwimpelen met dat zij geen zin heeft om naar de therapeut te gaan. Of hij kiest "nee", hij steekt de middelvinger op naar al dit gelul en hij gaat verder met zijn leven.

Maar doe in godsnaam niet dit. Blijf er niet middenin hangen, met "ja-maar" en gejammer als "zij doet dit en dat fout" zonder consequenties te trekken. Je hebt geen vrede met de situatie, en het toontje van passief-aggressieve frustratie druipt werkelijk van het hele verhaal af. Het is tergend om een volwassen man zo te zien praten. Je lijkt wel een vrouw. Je bent godverdomme het sterke geslacht! Wij moeten het goede voorbeeld geven! Stop met jammeren over je wijf en neem het initiatief!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 9 april 2012 @ 09:34:44 #27
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110087507
Mooi getypt maar een keus maken is niet waar het om gaat. Ik kies voor haar punt, alleen ik kan haar niet (op dit moment) in alle lusten voorzien, simpelweg omdat ik er lange tijd niet mee bezig ben geweest. Het feit dat er in het verleden andere signalen uitstraalden maakt het voor mij nu extra frustrerend, want van het een op het andere moment wordt er totaal iets anders van je verwacht (ik wil nu!). Bovendien kreeg ik ook niet wat ik wilde en heb ik ook netjes gewacht, dat verwacht ik dus ook van haar.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 9 april 2012 @ 09:43:40 #28
30252 Soempie
Procreating
pi_110087614
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 08:59 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ze moet eerst maar eens consequent naar de psycholoog op bezoek gaan...
Jullie zijn toch een stel, of niet? Jouw woorden. ;) Dit is een probleem van jullie samen, dan kan een relatietherapeut toch helpen?

Als ik je posts zo lees denk ik namelijk niet dat jullie hier samen een goed, fatsoenlijk gesprek over kunnen voeren. Of vergis ik me?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_110087629
Klinkt als een borderliner... Die mensen zitten vol tegenstrijdigheden.
Het verbaast me helemaal niet dat ze weinig seks met je wil en jij vervolgens de schuld krijgt van het niet tegemoet komen aan haar behoeftes.
Oplossing: als je libido verdwijnt door weinig seks zal het wel weer teugkomen door meer seks. Haal de zweep eens over die borderliner van je. Iedereen blij :P
  maandag 9 april 2012 @ 09:46:39 #30
52513 whosvegas
The Trickster
pi_110087652
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 08:46 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Zij lijkt mij een onstabiel meisje. Die ben je liever kwijt. Zoek een betere chick.
Het beste advies van dit topic
_O-
Are you nuts??
pi_110087711
Ik kan je weinig tips geven want het meeste is al gezegd. Maar ik hoop dat je door hebt dat dit echt borderline gedrag is. Dit soort dingen zullen regelmatig de kop op steken. En ik denk dat je na moet denken of je dat moet willen want naar wat ik lees cijfer je jezelf behoorlijk weg ten behoeven naar haar. En dat klinkt mij niet als een gezonde relatie. Een relatie is geven en nemen. En niet alleen geven.. Ik denk dat je best kunt stellen dat zij jou ook maar tegemoet moet komen op seksueel gebied. Wil ze dat niet dan zie ik niet in waarom jij wel als een mak schaap voor haar klaar moet staan als ze eens zin heeft in BDSM ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 9 april 2012 @ 09:53:13 #32
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110087726
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

Jullie zijn toch een stel, of niet? Jouw woorden. ;) Dit is een probleem van jullie samen, dan kan een relatietherapeut toch helpen?

Als ik je posts zo lees denk ik namelijk niet dat jullie hier samen een goed, fatsoenlijk gesprek over kunnen voeren. Of vergis ik me?
Redelijk.. ik ben alleen gefrustreerd vanwege de ommezwaai en het tempo waarin het in eens moet veranderen en ik krijg daar te weinig respect voor. Heb ik ook al gezegd, maar ja...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 9 april 2012 @ 09:54:18 #33
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110087741
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan je weinig tips geven want het meeste is al gezegd. Maar ik hoop dat je door hebt dat dit echt borderline gedrag is. Dit soort dingen zullen regelmatig de kop op steken. En ik denk dat je na moet denken of je dat moet willen want naar wat ik lees cijfer je jezelf behoorlijk weg ten behoeven naar haar. En dat klinkt mij niet als een gezonde relatie. Een relatie is geven en nemen. En niet alleen geven.. Ik denk dat je best kunt stellen dat zij jou ook maar tegemoet moet komen op seksueel gebied. Wil ze dat niet dan zie ik niet in waarom jij wel als een mak schaap voor haar klaar moet staan als ze eens zin heeft in BDSM ofzo.
Agreed... in vergelijking met vroeger cijfer ik mezelf overigens maar weinig weg, maar het zit wel in de aard van mijn beestje om dat te doen ja...
  maandag 9 april 2012 @ 09:56:22 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_110087771
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:34 schreef maniack28 het volgende:
Mooi getypt maar een keus maken is niet waar het om gaat. Ik kies voor haar punt, alleen ik kan haar niet (op dit moment) in alle lusten voorzien, simpelweg omdat ik er lange tijd niet mee bezig ben geweest. Het feit dat er in het verleden andere signalen uitstraalden maakt het voor mij nu extra frustrerend, want van het een op het andere moment wordt er totaal iets anders van je verwacht (ik wil nu!). Bovendien kreeg ik ook niet wat ik wilde en heb ik ook netjes gewacht, dat verwacht ik dus ook van haar.
Als je goed en regelmatig met elkaar communiceert voorkom je wel verrassingen. Als ik je teksten in het topic zo proef, krijg ik het idee dat je in communicatie met haar niet tot het uiterste gaat, en daardoor met onbegrip en irritaties blijft zitten over wat ze gezegd heeft. En tegelijkertijd dat je haar 'uit de wind houdt' voor jouw eigenlijke wensen. Eigenlijk heb je best een mening, maar laat je dat haar wel genoeg merken? Of speel je thuis een aardige begripvolle versie van jezelf? Als de communicatie wel goed gaat snap ik niet waarom jij/jullie zo over elkaar praten. Hebben jullie wel eens ruzies hierover die uitgepraat worden? Of zijn het gesprekken die met een afknapper/zonder conclusie eindigen, dat je denkt 'laat maar'? Een goeie ruzie kan wonderen doen... :P

[ Bericht 0% gewijzigd door eleusis op 09-04-2012 10:05:14 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_110087910
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:54 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Agreed... in vergelijking met vroeger cijfer ik mezelf overigens maar weinig weg, maar het zit wel in de aard van mijn beestje om dat te doen ja...
Niet doen. Borderliners hebben de irritante gewoonte om je 2 armen en benen te nemen als je ze 1 vinger geeft.
pi_110087916
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:53 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Redelijk.. ik ben alleen gefrustreerd vanwege de ommezwaai en het tempo waarin het in eens moet veranderen en ik krijg daar te weinig respect voor. Heb ik ook al gezegd, maar ja...
Maar dat moet je toch al eerder tegengekomen zijn? Dit is gedrag dat bij haar hoort..
  maandag 9 april 2012 @ 10:11:22 #37
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110087963
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar dat moet je toch al eerder tegengekomen zijn? Dit is gedrag dat bij haar hoort..
Nee, tot dusver geen problemen mee gehad...
  maandag 9 april 2012 @ 10:11:47 #38
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110087971
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet doen. Borderliners hebben de irritante gewoonte om je 2 armen en benen te nemen als je ze 1 vinger geeft.
Weet ik, maar is lastig als je zelf niet zo in elkaar zit.
  maandag 9 april 2012 @ 10:14:16 #39
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110088015
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 09:56 schreef eleusis het volgende:

[..]

Als je goed en regelmatig met elkaar communiceert voorkom je wel verrassingen. Als ik je teksten in het topic zo proef, krijg ik het idee dat je in communicatie met haar niet tot het uiterste gaat, en daardoor met onbegrip en irritaties blijft zitten over wat ze gezegd heeft. En tegelijkertijd dat je haar 'uit de wind houdt' voor jouw eigenlijke wensen. Eigenlijk heb je best een mening, maar laat je dat haar wel genoeg merken? Of speel je thuis een aardige begripvolle versie van jezelf? Als de communicatie wel goed gaat snap ik niet waarom jij/jullie zo over elkaar praten. Hebben jullie wel eens ruzies hierover die uitgepraat worden? Of zijn het gesprekken die met een afknapper/zonder conclusie eindigen, dat je denkt 'laat maar'? Een goeie ruzie kan wonderen doen... :P
Waarschijnlijk druk ik mijn mening nog niet genoeg door nee... we hebben weleens ruzie, vaak omdat ze onbegripvol is en dan komt ze na een tijdje met hangende handjes terug om sorry te roepen. De meeste ruzies komen voort uit impulsieve reacties van haar kant. Die ga ik ook niet uit de weg en dan geef ik vol tegengas.

Hiermee ligt het allemaal wat ingewikkelder, het is meer een lange termijn dingetje. Minder impulsief, maar komt ineens heel sterk omhoog. Daarom is het lastig zo keihard te zijn als dat ik ben als het echt nergens over gaat. Want nu gaat het dus daadwerkelijk wel ergens om...
pi_110088063
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:11 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, tot dusver geen problemen mee gehad...
Is ze dan wel een borderliner? Die hangen van tegenstrijdigheden, onredelikheden, al of niet aangename verrassingen en wispelturig gedrag aan elkaar.
  maandag 9 april 2012 @ 10:25:27 #41
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110088189
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Is ze dan wel een borderliner? Die hangen van tegenstrijdigheden, onredelikheden, al of niet aangename verrassingen en wispelturig gedrag aan elkaar.
Ja, maar ze heeft er voor een groot deel mee leren omgaan. In die zin dat ze zelf vaak snel inziet dat haar reacties onredelijk zijn etc. Dit probleem zit echter zo diep en ze zegt dat ze mij al heel lang tijd heeft gegeven om ermee bezig te gaan (ik zie dat dus niet zo, want geen sex = geen bdsm, punt). Daar zit denk ik de clue, we hebben beiden het idee dat de ander geen begrip toont of het niet snapt.

Zoals boven al aangegeven, ik ga ermee aan de slag. Dwz. ik wil best mee naar feestjes en wil best weer gaan lezen en lurken in de Kelder en lekker meppen (of gemept worden), alleen ze moet denk ik goed begrijpen dat ik een 24/7 leven heb en niet altijd op haar tijden ('s morgens 5 uur) tijd kan vrijmaken om aan bepaalde behoeftes te voldoen.

Is het reeël als ik een tijdskader aangeef waarbinnen deze activiteiten plaats kunnen vinden? Bijv. tussen 6 en 11 's avonds, mits ik thuis ben natuurlijk... Dan forceer ik haar op mijn tijden bezig te gaan met datgeen wat zij belangrijk vindt.
pi_110088238
borderline en seks zijn sowieso vaak een voor elke buitenstaander onnavolgbare combinatie :')
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110088468
Is het een idee dat jullie allebei opschrijven wat je verwacht. Dan elkaar die lijst geven. Rustig in je opnemen en daarna kijken hoe je dat goed samen kunt voegen?
  maandag 9 april 2012 @ 10:45:19 #44
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110088527
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is het een idee dat jullie allebei opschrijven wat je verwacht. Dan elkaar die lijst geven. Rustig in je opnemen en daarna kijken hoe je dat goed samen kunt voegen?
Ik had net al besloten dat ik zelf een lijstje opstel... maar goed idee ja.
pi_110089123
Het borderline aspect is al veel besproken; alleen valt me op hoe je tegen het bdsm aspect aankijkt. Jij ziet het als een vorm van extreme seks maak ik op uit je reacties. Je wil lezen; je wil begrijpen... en ach, je staat er voor open om iemand te meppen of gemept te worden. Maar ik krijg niet het gevoel dat het is wat je echt wil. Het trekt jou niet zo. En zij, zij heeft het nodig; voor haar staat het waarschijnlijk ook grotendeels los van seks. Ook dit is iets wat de relatie op kan breken, want ik twijfel of je haar uiteindelijk kunt bieden wat ze wil in dit opzicht. Dat is geen verwijdt aan jou, dat is gewoon een verschil in behoefte binnen de relatie.
  maandag 9 april 2012 @ 11:23:45 #46
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_110089409
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:25 schreef maniack28 het volgende:
Is het reeël als ik een tijdskader aangeef waarbinnen deze activiteiten plaats kunnen vinden? Bijv. tussen 6 en 11 's avonds, mits ik thuis ben natuurlijk... Dan forceer ik haar op mijn tijden bezig te gaan met datgeen wat zij belangrijk vindt.
Denk dat het heel goed is om daar concrete afspraken over te maken en elkaar er ook aan te houden ja :)
pi_110089439
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:25 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja, maar ze heeft er voor een groot deel mee leren omgaan. In die zin dat ze zelf vaak snel inziet dat haar reacties onredelijk zijn etc. Dit probleem zit echter zo diep en ze zegt dat ze mij al heel lang tijd heeft gegeven om ermee bezig te gaan (ik zie dat dus niet zo, want geen sex = geen bdsm, punt). Daar zit denk ik de clue, we hebben beiden het idee dat de ander geen begrip toont of het niet snapt.

Zoals boven al aangegeven, ik ga ermee aan de slag. Dwz. ik wil best mee naar feestjes en wil best weer gaan lezen en lurken in de Kelder en lekker meppen (of gemept worden), alleen ze moet denk ik goed begrijpen dat ik een 24/7 leven heb en niet altijd op haar tijden ('s morgens 5 uur) tijd kan vrijmaken om aan bepaalde behoeftes te voldoen.

Dat je tijd vrijmaakt voor je vriendin, voor wat dan ook, moet natuurlijk gebeuren op een tijd dat jij kunt.. Dat is volkomen redelijk.
Zij ziet bdsm dus los van seks, als zij dat met je had willen doen terwijl ze niet veel behoefte heeft aan seks, begrijp ik.. Daar had ze best duidelijk in mogen zijn.
  maandag 9 april 2012 @ 11:41:01 #48
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110089769
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:12 schreef Axel1988 het volgende:
Het borderline aspect is al veel besproken; alleen valt me op hoe je tegen het bdsm aspect aankijkt. Jij ziet het als een vorm van extreme seks maak ik op uit je reacties. Je wil lezen; je wil begrijpen... en ach, je staat er voor open om iemand te meppen of gemept te worden. Maar ik krijg niet het gevoel dat het is wat je echt wil. Het trekt jou niet zo. En zij, zij heeft het nodig; voor haar staat het waarschijnlijk ook grotendeels los van seks. Ook dit is iets wat de relatie op kan breken, want ik twijfel of je haar uiteindelijk kunt bieden wat ze wil in dit opzicht. Dat is geen verwijdt aan jou, dat is gewoon een verschil in behoefte binnen de relatie.
Agreed, ik weet hoe het werkt hoor en ik ben ook niet vies van bdsm. Bij mij is het alleen onlosmakelijk verbonden aan sex (of aan muziek, maar dat is een ander verhaal/pijn). Bij haar is het inderdaad een onderwerp op zich en dat trekt mij niet.

Ik weet dat dit een relatie kan breken, maar dat is dan het risico dat je moet nemen. Als alle aspecten in de relatie goed zijn, dwz. ook op sexueel gebied, dan ben ik in de toekomst best bereid om haar het bdsmgenot elders te laten halen. Alleen niet i.c.m. sex, maar dat moet geen probleem vormen.

Echter zal je eerst je eigen zaakjes op orde moeten hebben als je elders gaat shoppen.
  maandag 9 april 2012 @ 11:42:12 #49
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110089796
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat je tijd vrijmaakt voor je vriendin, voor wat dan ook, moet natuurlijk gebeuren op een tijd dat jij kunt.. Dat is volkomen redelijk.
Zij ziet bdsm dus los van seks, als zij dat met je had willen doen terwijl ze niet veel behoefte heeft aan seks, begrijp ik.. Daar had ze best duidelijk in mogen zijn.
Precies... zal dat ook even zeggen vanmiddag. Buiten dat.. het dominante gedeelte kan ik (wonderbaarlijk genoeg) wel prima geven en daar haal ik ook genot uit, ook als het op een niet sexuele manier is soms. Alleen ontvangen gaat bij mij alleen icm sex..
pi_110089861
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:42 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Precies... zal dat ook even zeggen vanmiddag. Buiten dat.. het dominante gedeelte kan ik (wonderbaarlijk genoeg) wel prima geven en daar haal ik ook genot uit, ook als het op een niet sexuele manier is soms. Alleen ontvangen gaat bij mij alleen icm sex..
Dus ze wil jou ook slaan of whatever?

Mehhh...
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')