Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Tsja, gewoon op volgend topic F5'en. Dan opent ie direct als jij klikt.quote:
h4x0rquote:Op maandag 9 april 2012 02:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, gewoon op volgend topic F5'en. Dan opent ie direct als jij klikt.
Fifa in bedquote:
Andere kant van m'n kamer. Moet ik eerst een kwartier lopen.quote:
Geen UP Persie, geen UP Nani, geen IF Ben Arfa, geen IF Richards? Bang voor handicap?quote:Op maandag 9 april 2012 02:37 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Potverdikkeme. Ik sla gewoon pagga op m'n eigen team. IK WIL SPEEHEELUUUNN.
Nu heb ik geen hendiekep. Ik win alles.quote:Op maandag 9 april 2012 02:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen UP Persie, geen UP Nani, geen IF Ben Arfa, geen IF Richards? Bang voor handicap?
Oh ja en geen gyazo
Embed links van Gyazo hier postenquote:Op maandag 9 april 2012 02:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen UP Persie, geen UP Nani, geen IF Ben Arfa, geen IF Richards? Bang voor handicap?
Oh ja en geen gyazo
Gelijk heb je. Ik win momenteel ook alles met m'n kringloopwinkelspelers.quote:Op maandag 9 april 2012 02:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu heb ik geen hendiekep. Ik win alles.
quote:Op maandag 9 april 2012 02:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Embed links van Gyazo hier posten op een normaal tijdstipBinnen een minuut een dode link
quote:Op maandag 9 april 2012 02:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[FIFA 12: FUT] #390: Huntelaar is beast
Ligt aan jou.
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat jij ziet, maar ik zie gewoon plaatjes. Zelfs de plaatjes van 2 weken geleden staan er nog op.quote:
"The bandwidth are limited for embedding this image now". Snap je het gewoon niet of kun je niet lezen?quote:Op maandag 9 april 2012 02:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij ziet, maar ik zie gewoon plaatjes. Zelfs de plaatjes van 2 weken geleden staan er nog op.
Ik kan lezen, anders kan ik ook niet reageren. Ik snap alleen je probleem niet. Jij post een plaatje van een dode link van mij, maar ik zie gewoon het plaatje nog.quote:Op maandag 9 april 2012 02:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
"The bandwidth are limited for embedding this image now". Snap je het gewoon niet of kun je niet lezen?
Draaien jullie wel Windows 3.1?quote:Op maandag 9 april 2012 02:58 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie 90% van die gyazo plaatjes niet die jullie posten..baggersite:')
nee moet nog upgreden maar floppydrive werkt enkel bij droog weer gr grquote:
Ja komt doordat Gyazo een limiet heeft ingesteld op het aantal keer dat een plaatje ge-embed bekeken mag worden om zo hun Pro Accounts te verkopen.quote:Op maandag 9 april 2012 02:58 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie 90% van die gyazo plaatjes niet die jullie posten..baggersite:')
Zeik dan godverdomme ook niet dat je die kloteplaatjes niet ziet. Windows 3.1 FTW!quote:Op maandag 9 april 2012 03:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee moet nog upgreden maar floppydrive werkt enkel bij droog weer gr gr
Upkreden naar 3.1. Moet je wel een duren computer hebben, anders trekt ie het niet.quote:Op maandag 9 april 2012 03:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik zit hier op DOS, ik zie geen plaatjes... Wie weet hoe ik dit fix??
Wil niet, ik krijg een error dat ik een muis moet hebben.. Maar ik hou niet van huisdierenquote:Op maandag 9 april 2012 03:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Upkreden naar 3.1. Moet je wel een duren computer hebben, anders trekt ie het niet.
quote:Op maandag 9 april 2012 03:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil niet, ik krijg een error dat ik een muis moet hebben.. Maar ik hou niet van huisdieren
Ik moet er nog 9. Maar ja, kon het net niet laten een 4-4-2 Taiwo voor 10.5K BIN te laten liggenquote:Op maandag 9 april 2012 08:47 schreef poker4lifee het volgende:
Lekker bezig hoor vannacht ^^
en hah eindelijk van m'n Taiwo's af
Niet normaal man.quote:
vanaf 52k bin zie ik ze??quote:Op maandag 9 april 2012 10:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet normaal man.Een maand geleden was hij bijna 100k duurder.
Lijkt een beetje op mijn teamquote:Op maandag 9 april 2012 02:37 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Potverdikkeme. Ik sla gewoon pagga op m'n eigen team. IK WIL SPEEHEELUUUNN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |