Heb jij veel knappe vrienden? Zelf ben je toch nagenoeg perfect?quote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij veel knappe vrienden? Zelf ben je toch nagenoeg perfect?
dat wil ik toch even voorkomen en heb het maar aangepast. Ik ben echt geen model..quote:Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef bijdehand het volgende:
Niet. Zit gewoon tussen je oren, jij bovengemiddelde!
Een bewonderaar.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
dat wil ik toch even voorkomen en heb het maar aangepast.
Ik heb wel het gevoel een beetje. Lelijk en mooi zie je toch minder vaak samen.quote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]maar volgens mij is het niet zo dat knappe mensen veel knappe vrienden hebben hoor.
Vind dat juist meevallen! Of je moet van die groepen mooiboys bedoelen. Maar die zijn niet per se knap maar doen veel aan hun uiterlijk.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel een beetje. Lelijk en mooi zie je toch minder vaak samen.
Geloof er alleen vrij weinig van dat jij nou zo mooi bent.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel een beetje. Lelijk en mooi zie je toch minder vaak samen.
Moet jij zeggen met je topics.quote:Op maandag 9 april 2012 00:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Geloof er alleen vrij weinig van dat jij nou zo mooi bent.
Gaat dit topic niet over. Ik ben niet lelijk dat weet ik wel.quote:Op maandag 9 april 2012 00:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Geloof er alleen vrij weinig van dat jij nou zo mooi bent.
Je UI is in elk geval wel heel lelijk. En de zogenaamde ''populaire'' jongens hebben meestal geen foto's van lelijke dikke mannen op welk profiel dan ook. Da's niet echt de reguliere humor van de types waar jij het over hebt.quote:Op maandag 9 april 2012 00:35 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Gaat dit topic niet over. Ik ben niet lelijk dat weet ik wel.
Juist, troll negeren.quote:Op maandag 9 april 2012 00:35 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Gaat dit topic niet over. Ik ben niet lelijk dat weet ik wel.
Nee omdat zijn innerlijk nogal verrot klinkt al is dit een forum dus weet ik niet hoe hij in het echt is...quote:Op maandag 9 april 2012 00:39 schreef Zombiehoofd het volgende:
Laat ik het anders zeggen. Zou een snoeilelijke troll zoals Moofasah jouw beste vriend kunnen zijn?
Ja, dat weet ik zekerquote:Op maandag 9 april 2012 00:39 schreef Zombiehoofd het volgende:
Laat ik het anders zeggen. Zou een snoeilelijke troll zoals Moofasah jouw beste vriend kunnen zijn?
Hij bedoelt alleen het uiterlijk. En dan een tof innerlijk. Daar ging ik iig van uit!quote:Op maandag 9 april 2012 00:40 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee omdat zijn innerlijk nogal verrot klinkt al is dit een forum dus weet ik niet hoe hij in het echt is...
Omgaan in de zin van als vriend en beste vrienden is een groot verschil.quote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Hij is niet mijn vriend omdat hij een troll is en niet omdat hij lelijk is. Ik wil wel omgaan met lelijke mensen.
juistquote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij bedoelt alleen het uiterlijk. En dan een tof innerlijk. Daar ging ik iig van uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |