abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110083124
Knappe mensen hebben vaker ook knappe vrienden. Een reden is misschien dat knappe mensen meer in de belangstelling staan en zich daardoor makkelijk sociaal ontwikkelen. Maar voor de rest, als je heel eerlijk bent, let jij op je vrienden hun uiterlijk? Een populaire knappe vriend verleent jou ook misschien meer status.

Ik vind het moeilijk. Ik heb inderdaad geen onaantrekkelijke vrienden, zelfs een paar zijn echt heel "populair" en succesvol bij meisjes. Ik weet niet waarom dat zij mijn vrienden zijn geworden, het is allemaal vanzelf gegaan. Hoewel ik het moeilijk vind over mijzelf te oordelen. Maar ik vind het toch wel raar hoe het is gekomen dat sommige mensen nou juist mijn echte vrienden zijn geworden. Ik zelf vind mijzelf nou niet uitzonderlijk actief overal, populair en prominent en heb echt totaal niet het gevoel dat ik me heb opgedrongen ofzoiets, eerder andersom. Het is opeens zo geworden en zo gaat het altijd.
Hoezeer zou iemands uiterlijke vertoning verantwoordelijk zijn voor de vrienden om hem heen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Zombiehoofd op 09-04-2012 00:28:41 ]
pi_110083202
Niet. Zit gewoon tussen je oren, jij bovengemiddelde!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110083284
Middelbare school much?
pi_110083371
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef Moofasah het volgende:
Middelbare school much?
Heb jij veel knappe vrienden? Zelf ben je toch nagenoeg perfect? :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110083420
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heb jij veel knappe vrienden? Zelf ben je toch nagenoeg perfect? :)
Wie ben jij?
pi_110083444
Iedereen is knapper dan ik, dus ik let op iedereen :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110083451
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef bijdehand het volgende:
Niet. Zit gewoon tussen je oren, jij bovengemiddelde!
dat wil ik toch even voorkomen en heb het maar aangepast. Ik ben echt geen model..
  maandag 9 april 2012 @ 00:29:42 #8
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_110083457
Ja, als ze lelijk zijn zoek ik andere vrienden\

Ga toch niet met lelijke vrienden op stap, het innerlijk boeit me echt niks.
pi_110083459
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Wie ben jij?
Een bewonderaar.
pi_110083512
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

dat wil ik toch even voorkomen en heb het maar aangepast.
:) maar volgens mij is het niet zo dat knappe mensen veel knappe vrienden hebben hoor.
pi_110083563
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:) maar volgens mij is het niet zo dat knappe mensen veel knappe vrienden hebben hoor.
Ik heb wel het gevoel een beetje. Lelijk en mooi zie je toch minder vaak samen.
pi_110083624
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Vind dat juist meevallen! Of je moet van die groepen mooiboys bedoelen. Maar die zijn niet per se knap maar doen veel aan hun uiterlijk.
pi_110083643
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Geloof er alleen vrij weinig van dat jij nou zo mooi bent.
pi_110083676
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:33 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Moet jij zeggen met je topics.
pi_110083691
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 00:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Moet jij zeggen met je topics.
Ik heb jou niets gevraagd :W
pi_110083693
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:33 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Gaat dit topic niet over. Ik ben niet lelijk dat weet ik wel.
pi_110083777
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:35 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Je UI is in elk geval wel heel lelijk. En de zogenaamde ''populaire'' jongens hebben meestal geen foto's van lelijke dikke mannen op welk profiel dan ook. Da's niet echt de reguliere humor van de types waar jij het over hebt.
pi_110083780
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:35 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Juist, troll negeren.
pi_110083821
nee.
pi_110083863
Laat ik het anders zeggen. Zou een snoeilelijke troll zoals Moofasah jouw beste vriend kunnen zijn?
pi_110083903
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:39 schreef Zombiehoofd het volgende:
Laat ik het anders zeggen. Zou een snoeilelijke troll zoals Moofasah jouw beste vriend kunnen zijn?
Nee omdat zijn innerlijk nogal verrot klinkt al is dit een forum dus weet ik niet hoe hij in het echt is...
pi_110083917
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:39 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ja, dat weet ik zeker :)
  maandag 9 april 2012 @ 00:41:00 #23
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_110083920
Hij is niet mijn vriend omdat hij een troll is en niet omdat hij lelijk is. Ik wil wel omgaan met lelijke mensen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110083955
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:40 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Nee omdat zijn innerlijk nogal verrot klinkt al is dit een forum dus weet ik niet hoe hij in het echt is...
Hij bedoelt alleen het uiterlijk. En dan een tof innerlijk. Daar ging ik iig van uit!
pi_110083962
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Hij is niet mijn vriend omdat hij een troll is en niet omdat hij lelijk is. Ik wil wel omgaan met lelijke mensen.
Omgaan in de zin van als vriend en beste vrienden is een groot verschil.

quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij bedoelt alleen het uiterlijk. En dan een tof innerlijk. Daar ging ik iig van uit!
juist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')