Bedankt, nou zit het liedje in mijn hoofdquote:Op maandag 9 april 2012 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, en dat moet 50 euro kosten.
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet.
Dan ben je wel de Paashaas.quote:Op maandag 9 april 2012 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, en dat moet 50 euro kosten.
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet.
Hehe, geen dankquote:Op maandag 9 april 2012 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bedankt, nou zit het liedje in mijn hoofd
Ik zou hard wegrennen als ik haar was.quote:Op maandag 9 april 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh ik ga ook,
Want ze is hartstikke leuk, misschien omdat ik niet fit ben, of dat het ff aan de dagen ligt... heb het hele weekend heel weinig last gehad dus misschien nu ff dip moment ofzo...
Echt, maar vertrouwen, dat doe ik een vrouw nooit meerZe mag wel heel goed dr best doen... Me ex was de eerste die ik sinds 3 jaar weer blind vertrouwde, en die heb het goed verzuurd voor al me toekomstige exen
Niet zo negatief! Ik ben een hartstikke leuke aardige en fatsoenlijke gozer die een dame echt kan laten zweven op die roze wolk....quote:Op maandag 9 april 2012 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou hard wegrennen als ik haar was.
En dan zelf beginnen over vrouwen niet kunnen vertrouwenquote:Op maandag 9 april 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet zo negatief! Ik ben een hartstikke leuke aardige en fatsoenlijke gozer die een dame echt kan laten zweven op die roze wolk....
mijn probleem, is dat ik ze niet op die roze wolk kan houden, ergens onderweg flikker ik ze er zelf weer af :p
Vaak als het "te serieus" wordt ofzo.
Herkenbaar, vrouwen zijn gewoon slimme manipulatieve wezens...quote:Op maandag 9 april 2012 12:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo leuk aan een relatie....
Eerst, dan wordt er in de albert heijn een tandenborstel gekocht..... want ach... dat zijn kleine dingen, die vergeet je wel eens....
Dan worden er vervolgens in het toilet tampons neergelegd, gewoon, omdat het wel praktisch kan zijn, als je ook eens anderen over de vloer hebt die ook in 1x ongesteld worden bijvoorbeeld....
Daarna, blijft er een string liggen... "oops vergeten, kan je die voor me wassen schat? Dan hoef ik de volgende keer geen schone string meer mee te nemen"
Want ach, een extra string, das wel zo handig en wel zo fris....
Dan opeens, als je weer eens boodschappen doet, maakt ze de opmerking dat je geen haarshampoo hebt, althans niet Care and Repair..... dus, aardig als jij bent.... neem je dat ook even mee..... want..... "dat is wel zo handig voor me haar hea snoezopoes"
Het net gekochte truitje, die laat ze bij je liggen, want dat is zo handig wanneer jullie spontaan besluiten om samen te stappen bijvoorbeeld.....
en voor je het weet........
Woont ze bij je in......
Player alertquote:Op maandag 9 april 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet zo negatief! Ik ben een hartstikke leuke aardige en fatsoenlijke gozer die een dame echt kan laten zweven op die roze wolk....
mijn probleem, is dat ik ze niet op die roze wolk kan houden, ergens onderweg flikker ik ze er zelf weer af :p
En en en? Vertel? Ben je geholpen?quote:Op maandag 9 april 2012 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou hard wegrennen als ik haar was.
Tell me more, tell me more, did you get very far, lala.quote:Op maandag 9 april 2012 13:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En en en? Vertel? Ben je geholpen?
Lol, je begint zelf negatief, mallerd.quote:Op maandag 9 april 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Player alert?quote:
Als jij je met die benaming beter voeltquote:Op maandag 9 april 2012 13:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Player alert?
Daar spreekt men van als je 16 bent....
Op deze leeftijd ben je gewoon gediplomeerde loverboy.
Goeie tactiek, eerst hun beledigen, vervolgens zeggen dat je hun op een troon zal zetten. Vrouwen houden daar wel van, de mengelmoes aan gevoelens, moeten ze hem vermoorden of gewoon neuken...?quote:Op maandag 9 april 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dan zelf beginnen over vrouwen niet kunnen vertrouwen
quote:Op maandag 9 april 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij je met die benaming beter voelt
quote:Op maandag 9 april 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij je met die benaming beter voelt
Dus ik mag geen 50?quote:Op maandag 9 april 2012 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dan zou al m'n geld al opgegaan zijn aan eitjes & stuff.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 9 april 2012 13:21 schreef ovoxo het volgende:
http://www.nu.nl/man/2705(...)-dan-blondines-.html
quote:Op maandag 9 april 2012 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Ninja edit2 keer!
so truequote:Op maandag 9 april 2012 13:21 schreef ovoxo het volgende:
Ah roodharigen worden minder aangesproken.quote:Op maandag 9 april 2012 13:21 schreef ovoxo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |