Dacht dat jij dat wasquote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
Was er niet laatst in het nieuws een stukje over een duitser die paaseitjes vergiftigde?
Oja! Zodat kleine kinderen paaseitjes niet meer gingen stelen uit z'n voortuin.quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
Was er niet laatst in het nieuws een stukje over een duitser die paaseitjes vergiftigde?
ZE STEELDE NOG 1 KEER JA DAARNA WAS HET AFGELOPEN MET DIE DIEFSTALLETJESquote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oja! Zodat kleine kinderen paaseitjes niet meer gingen stelen uit z'n voortuin.
Zolang hij van de bruinoogige meisjes afblijft vind ik dat best....quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat was
Mooie meisjes een paaseitje met GHB aanbieden en dan aan haar haartjes meesleuren je ontmaagdingsgrotje in![]()
Allemaal de schuld van mannen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]Ooit was hij mooi, maar toen veranderde de TT 498x
Tsss, het is altijd de schuld van de vrouwen (en de meisjesquote:
Heb je een fetisj voor bruine ogen ofzo?quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zolang hij van de bruinoogige meisjes afblijft vind ik dat best....
Hij probeert je te versierenquote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb je een fetisj voor bruine ogen ofzo?
Fixed.quote:
Dat mag iemand anders wel doen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klopt, kom me pijnigen met je zweepjes![]()
Nee hoor, mannen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsss, het is altijd de schuld van de vrouwen (en de meisjes)
Gelieve dit in een spoiler te plaatsen, anders lukt het nooit meer.quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat was
Mooie meisjes een paaseitje met GHB aanbieden en dan aan haar haartjes meesleuren je ontmaagdingsgrotje in![]()
Heb jij een fietsdingus voor waar jij ook maar op mag vallen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb je een fetisj voor bruine ogen ofzo?
Oei kan het bijna niet weerstaanquote:Op maandag 9 april 2012 00:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een zweepje en woon toch om de hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |