Vergeet neit dat die partij een programma heeft waar je op gestemd hebt he.
Wel jammer dat ze zo vaak negatief in het nieuws komen.
Helaas.
quote:en de VVD dan?
Op vrijdag 26 juli 2002 20:44 schreef Roscoo het volgende:
Zijn er al mensen die er spijt van hebben dat hun stem aan de LPF en het CDA hebben gegeven?
quote:Mis! De LPF had géén programma, alleen de boeken van Pim Fortuyn. Ik heb VVD gestemd en daar ben ik nog altijd tevreden over.
Op vrijdag 26 juli 2002 20:56 schreef erikh het volgende:
Nope, geen spijt.Vergeet neit dat die partij een programma heeft waar je op gestemd hebt he.
Wel jammer dat ze zo vaak negatief in het nieuws komen.
quote:Zalm heeft er vanaf het begin al geen zin an.
Op vrijdag 26 juli 2002 21:09 schreef wicked.one het volgende:
De VVD stond nou ook weer niet echt te springen om mee te regeren .. en als ik Zalm zo beluister de laatste dagen, is hij lekker kritisch op zijn coalitiegenoten
Dan had ie gewoon nee moeten zeggen maar hij was allang blij dat ie mee mocht regeren.
quote:Nee.
Het nieuwe kabinet is vandaag aan de slag gegaan. Als alle plannen door gaan dan kunnen we onze lol op de komende 4 jaar. Ziekenfonds fors duurder, spaarloon afgeschaft en wat kunnen we nog meer verwachten. Zijn er al mensen die er spijt van hebben dat hun stem aan de LPF en het CDA hebben gegeven?
quote:volgens mij heb jij spijt.. dat je op de verkeerde gestemd hebt
Het nieuwe kabinet is vandaag aan de slag gegaan. Als alle plannen door gaan dan kunnen we onze lol op de komende 4 jaar. Ziekenfonds fors duurder, spaarloon afgeschaft en wat kunnen we nog meer verwachten. Zijn er al mensen die er spijt van hebben dat hun stem aan de LPF en het CDA hebben gegeven?
quote:Als ik op LPF gestemd zou hebben, zou ik er ontzettend
Op vrijdag 26 juli 2002 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Nee hoor, geen spijt.
Hoe dan ook ik zie het niet echt rooskleurig in de komende 4 jaar. Want wat krijgen we er voor terug ? (behalve dat buitenlander/asiezoeker-gelul)
quote:dat ligt niet aan dit kabinet, maar dat komt door de economische situatie van dit moment en de puinhopen van paars waardoor er een soort van wederopbouw van nederland nodig is...
een links kabinet had misschien ervoor gekozen om niet te bezuinigen en dus weer een begrotingstekort te hebben.
dit kabinet heeft gekozen voor bezuinigen, geen begrotingstekort en het aflossen van de staatsschuld (wat een zeer belangrijke investering voor de toekomst is!!).
bovendien ben je wel erg selectief: je kijkt alleen naar de financiële zaken. de politiek draait niet alleen om geld. tegenover de bezuinigen staat bijvoorbeeld dat dit kabinet de veiligheid voor burgers wil vergroten, de criminaliteit aanpakken, intergratie eindelijk echt op de agenda zetten, de zorg reorganiseren enzovoorts.
quote:Ik mis Pim
Op vrijdag 26 juli 2002 23:23 schreef Meneer_Aart het volgende:, en de superslechte debatten van Herben, is iig een afknapper.
Waardeloos, LPF debatten zonder Fortuyn.....
Van der G. wordt bedankt
quote:leuk zo'n peiling maar voor de verkiezingen klopte er geen snars van, dus ik ga er niet van uit dat het nu wel enigzins klopt.
Op vrijdag 26 juli 2002 23:20 schreef Bazooka-Eend het volgende:
Peiling NOVA:
'Opnieuw wint het CDA, terwijl de Lijst Pim Fortuyn als gevolg van de zaak-Bijlhout wegzakt naar slechts 15 zetels. De PvdA profiteert, en stijgt drie zetels. Aan de linkerzijde gaat de zetel winst die in de vorige peiling nog bij GroenLinks lag naar de SP. Bij de kleine christelijke partijen gebeurt hetzelfde. De ChristenUnie moest de winst afdragen aan de mannenbroeders van de SGP.'
quote:inderdaad, als we een ding geleerd hebben de afgelopen maanden is het wel dat veel niet te voorspellen is. En ik vind de 'winst' voor de PvdA nogal mager, pas evident als het om meer dan 10 zetels gaat.
Op vrijdag 26 juli 2002 23:27 schreef waspman het volgende:[..]
leuk zo'n peiling maar voor de verkiezingen klopte er geen snars van, dus ik ga er niet van uit dat het nu wel enigzins klopt.
quote:Van de VVD was dit wel te verwachten, die klappen in hun handjes met zulke besluiten.
Op vrijdag 26 juli 2002 21:03 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
en de VVD dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |