abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2000 @ 13:48:17 #1
3199 Slide
i didnt do it!
pi_331742
ik snap er nix van, ik heb alles geprobeerd
eerst water dan soep en roeren,
eerst soep dan water en roeren,
soep en water degelijk inflikkeren en roeren!
(wat overigens best lastig is)
een beetje water dan soep erin gooien en een papje maken vervolgens deze te verdunnen.

maar het helpt allemaal niet

I was there #1 son, and they treated me like number 2
pi_331747
het water ff goed door laten koken,en dan inschenken in beker waar je cup a soep heb..
ook handig is om eerst met wat kokend water aanmengen tot een papje,dan de rest van kokend water erbij doen.....suc6
ik weet wie ik ben,maar jullie weten dat niet
pi_331806
Heel erg heet water gebruiken en inderdaad eerst een papje ervan maken.... flink doorroeren en heel rustig gieten.... flinke beker gebruiken ook en niet zo'n shitterig klein platic bekertje en lepeltje.... maar een mok met een metalen lepel....

Succes!

(Een cup-a-soup expert/verlegen Waterman.)

vrijdag 8 september 2000 @ 20:53:44 #4
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_332397
quote:
Op 08 september 2000 13:48 schreef Slide het volgende:
waarom krijg ik altijd klontjes in mijn cup-a-soup
Volgens de verpakking heten deze klontjes croutons en ze schijnen er dus in te horen.
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 september 2000 @ 20:58:33 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_332404
ROFL
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 september 2000 @ 20:59:27 #6
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_332407
Je moet een homogeniseer-device (lepeltje) gebruiken
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 8 september 2000 @ 22:33:21 #7
5457 Cardan
I think i'm paranoid
pi_332587
Tijdens het wachten (tot het water kookt!) doe je een BODEMPJE water bij de cup-a-soup in je beker.DAT roer je...en als het water kkokt, giet je dat er al roerend bij.

Gegarandeerd GEEN klontjes!

* Cardan voelt zich nu een keukenprins

vrijdag 8 september 2000 @ 23:06:31 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_332616
water moet echt KOKEN.. borrelen! en als je inderdaad eerst 'n scheutje in je kopje mietert en daar t zakje bij in roert tot je een dikke plasta overhoud.. en dan de rest van 't water d'rin mieterd kan het nooit mislukken...
  Redactie Frontpage zaterdag 9 september 2000 @ 01:05:21 #9
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_332690
En hier spreekt de kant-en-klaarmaaltijdexpert! Elke dag eet ik wel een Cup-a-Soupje, en weet er alles van. Ik heb nu inmiddels al drie echte, originele Cup-a-Soupmokken verzameld en ben echt verslaafd. MBij mij gaat het altijd goed, noooit klontjes. Mijn geheim:

Doe eerst de soep in de beker. Wacht tot het water kookt. Maar het belangrijkste wat iedereen vergeet is dit:Doe nooit het kokende water gelijk in de beker! Wacht eerst een minuutje, zodat het water alweer van de kook af is. Daarna giet je al roerend het water erbij, en zet je de waterkoker terug. Voordat je het gaat drinken nog even roeren, en klaar is je klontloze Cup-a-Soup!

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_333240
ALS JE EERST EEN STOM PAJE MAAKT DAN BLIJFT ALLES AAN JE LEPEL PLAKKEN EN DAT IS OOK NIET LEKKER HOOR
MAARJA HOE JE DE KLONTEN ER WEL UIT KRIJGT
IK WEET OK NIET ALLES
The M.A.F.I.A. forgives but never forgets
pi_333242
EHMMMMM PAPJE BEDOEL IK HRMMMM ALLES GOED TYPEN KAN IK OOKAL NIET
The M.A.F.I.A. forgives but never forgets
pi_333260
Altijd RECHTSOM roeren.
Linksom kan wel eens goedgaan , maar meestal heb je dan de klonten erbij ...
  zaterdag 9 september 2000 @ 19:58:45 #13
5457 Cardan
I think i'm paranoid
pi_333261
quote:
Op 09 september 2000 19:42 schreef FAITH het volgende:
ALS JE EERST EEN STOM PAJE MAAKT DAN BLIJFT ALLES AAN JE LEPEL PLAKKEN EN DAT IS OOK NIET LEKKER HOOR
MAARJA HOE JE DE KLONTEN ER WEL UIT KRIJGT
IK WEET OK NIET ALLES
dan lik je die lepel toch gewoon af?
probleem opgelost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')