Ik zou hem wel rakenquote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
Toivonen. Iemand moet hem een keer goed raken.
Hekel aan de Joden?quote:
Ook. En Mertens en Strootman ook.quote:
iiiiieieeewwwww.quote:
Manolev en Tyton zijn rugriddersquote:
Dan deed Mihaylov beter dan.quote:
Ik wil wat zeggen wat gebruikelijk is bij Ajax maar jij bent te jong om het te horen.quote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een vuile homo's man. Tyton heeft wel zin in een spannend avontuurtje met Strootman
Ja. behalve mij is het een vredige zooi hier.quote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geestig hoor allemaal. Heel grappig, jullie zijn heel volwassen.
idd, bijna net zo triest als na 7 jaar kampioen worden omdat de concurrentie het laat liggenquote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds 2008![]()
![]()
Jammer. Had wel langer mogen duren die mooie reeks.
Wat dit jaar ook weer gaat gebeuren. zou mooi zijnquote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, bijna net zo triest als na 7 jaar kampioen worden omdat de concurrentie het laat liggen
Tja, in m'n eentje kan ik de supporters niet verbeterenquote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Muto het volgende:
Alsof het ligt aan het feit dat PSV een prijs pakt.
Het ligt gewoon aan de gehele club. En vooral die supporters.
Of je doet een ban de meest beroemde fotomomenten van FEIJENOORD na.quote:
Slechts 11 miljoen aan belastinggeld. Ongeveer 55 euro per Eindhovenaar over de balk gegooid.quote:
55 euro kan ik wel kwijt.quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Slechts 11 miljoen aan belastinggeld. Ongeveer 55 euro per Eindhovenaar over de balk gegooid.
Tijd dat er nog 100 miljoen bijgestort wordt inderdaadquote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Slechts 11 miljoen aan belastinggeld. Ongeveer 55 euro per Eindhovenaar over de balk gegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij ze al kwijt?quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dries is een melktandje kwijt. Goed zoeken hé, als het weer Feyenoord - PSV is.
Hihi, paaseieren.
Toepasselijk
Met het hoofd?quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
Heel mooi dat je met je hoofd scoorde, hoe deed je dat.
Wat een onzin joh.quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles kwam dan ook totaal niet in het spel voor.
Ik vind niet dat PSV het als een 'prijs' moet beschouwen.
Het is bij gebrek aan betere clubs die grondig falen in de Beker.
De gemiddelde lengte van Heracles is nog kleiner dan de toegestane lengte voor de Python in de Efteling manquote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
NOS verslaggever vroeg dat.quote:
Iddquote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
Snap ik, ik kopte 'm in.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag:
AZ - Twente 3
RKC - PSV 2
ROD - FEY 2
HEE - AJA 1.
Volgend onderwerp Sjek.
Met m'n handen.quote:
Wordt 5-1 en PSV kampioenquote:Op zondag 8 april 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de -3 mist nog achter de 1 bij HEE-AJA.
3-1 bedoel je.quote:Op zondag 8 april 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de -3 mist nog achter de 1 bij HEE-AJA.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt 5-1 en FEIJENOORD kampioen
Kampioenswedstrijd is al gespeeld heh.quote:
Zou ook lache zijn.quote:
quote:
Jawel. Gelukkig wint Ajaksje nietquote:
Ajaks?quote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. Gelukkig wint Ajaksje niet
van de 2e tot en met de 18e plaats.quote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax kan geen kampioen worden dit seizoen. FEIJENOORD wordt al kampioen.
Geen bitches dus geen rap video.quote:
Ajax verprutst t ook. De schaal gaat naar Rotterdam.quote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk het wel. Of Ajax moet het verpesten in een thuis wedstrijd.
Ajaksje. Niet Ajaks.quote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajaks?
Staat niet in mijn woordenboek. Uitleg graag
Wij krijgen de schaal 2011-2012. Hoeveel je ook piept.quote:Op zondag 8 april 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van de 2e tot en met de 18e plaats.
Wil je zeggen dat PSV bij Excelsior kampioen wordt?quote:Op zondag 8 april 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax verprutst t ook. De schaal gaat naar Rotterdam.
Troostschaal.quote:Op zondag 8 april 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wij krijgen de schaal 2011-2012. Hoeveel je ook piept.
Kankerclub uit 020 begrijp je wel?quote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajaks?
Staat niet in mijn woordenboek. Uitleg graag
Wat aardig.quote:
Je moeder zal trots op je zijnquote:
Zet eens je playstation uit man. Het is al bedtijdquote:Op zondag 8 april 2012 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neom t wat je wil, wij zijn landskampioen. Directe plaatsing CL
Ajaksz staat wel in je woordenboek?quote:Op zondag 8 april 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we het over de toppers gaan hebben
Gelukkigquote:Op zondag 8 april 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjek deed al een aantal pogingen. Steeds mislukte het.
O wat zal jij huilen als je 6 mei FEIJENOORD Rotterdam bovenaan je teletekstje ziet.quote:Op zondag 8 april 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet eens je playstation uit man. Het is al bedtijd
Hopen dat Ajax niet komtquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O wat zal jij huilen als je 6 mei FEIJENOORD Rotterdam bovenaan je teletekstje ziet.
Ajaksz is een mooie club die speelt ten zuiden van de Noordpool. Hebben zeer goede spelers. Waaronder Groentong. Groenerwereld, Groejemaniquote:Op zondag 8 april 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajaksz staat wel in je woordenboek?
wat?quote:Op zondag 8 april 2012 22:41 schreef TheGOAT het volgende:
Die topic
Het topic is studio voetbal he, reminder voor iedereen
quote:Op zondag 8 april 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajaksz is een mooie club die speelt ten zuiden van de Noordpool. Hebben zeer goede spelers. Waaronder Groentong. Groenerwereld, Groejemani
Als ik op 828 kijk voor de Eindstand van HEE - FEYquote:Op zondag 8 april 2012 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O wat zal jij huilen als je 6 mei FEIJENOORD Rotterdam bovenaan je teletekstje ziet.
Wie ben jij?quote:Op zondag 8 april 2012 22:40 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ik ben geen supporter van Ajax en zal het ook nooit worden, maar jij bent echt een kneus zeg![]()
Waar heb je het allemaal over kneusje?quote:Op zondag 8 april 2012 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie ben jij?.
Mensen die niet snappen dat Ajacied422 en ik dikke matties zijn en samen wat lol trappen hier. Dat veertien jarige pikkie krijgt zijn eerste legale biertje van me als t zover is.
FEIJENOORD kampioen bitches. Peace out!
Feyenoord is zojuist kampioen geworden met mijn FM12 game. Nu in 2017 met Rijnsburgse Boys.quote:Op zondag 8 april 2012 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie ben jij?.
Mensen die niet snappen dat Ajacied422 en ik dikke matties zijn en samen wat lol trappen hier. Dat veertien jarige pikkie krijgt zijn eerste legale biertje van me als t zover is.
FEIJENOORD kampioen bitches. Peace out!
quote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef Smoofie het volgende:
Niemand durft te zeggen dat als Ajax wint ze al bijna kampioen zijn
Ok baasquote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef TheGOAT het volgende:
Bekhouden allemaal, het gaat over studio voetbal. Kneuzen
Halt! Hammerzeit!quote:
1 van de beste SP afleveringen ooit.quote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAA!!
Hij zei Ajax
Davy zegt het ook hoor. Dat zegt veel.quote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef Smoofie het volgende:
Niemand durft te zeggen dat als Ajax wint ze al bijna kampioen zijn
Een blackmod?quote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef TheGOAT het volgende:
Alsof we gaan luisteren naar jouquote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef TheGOAT het volgende:
Neuh dat is met wow enzoquote:Op zondag 8 april 2012 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1 van de beste SP afleveringen ooit.²
TOP Ossquote:Op zondag 8 april 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Halt! Hammerzeit!
Het is de clubNSB'ert.
Ben je er al uit of je dit seizoen PSV of Ajax aanhangt?
Welke?quote:
ga eerst Maar eens 1 club aanhangen voor je anderen kneusje noemt mongooltje.quote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over kneusje?
quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
Camera speciaal uit het dak van het stadion.
Oja, hij voelt zich ook een Barça-supporter.quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ga eerst Maar eens 1 club aanhangen voor je anderen kneusje noemt mongooltje.
Ga naar bedquote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ga eerst Maar eens 1 club aanhangen voor je anderen kneusje noemt mongooltje.
Raar he?quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Firefox is te triest voor woorden, raar dat hij mag praten in het ajax topic
Kom je naast me kruipen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier in je bed hé, slaap ze.
Ok, en voor welke club was jij ook al weer voor?quote:
FC kutjemetgespuisquote:Op zondag 8 april 2012 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, en voor welke club was jij ook al weer voor?
Wat doe je hier dan?quote:
Must not fapquote:
Precies.quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dit onderdeel zo tenenkrommend. Je kunt uit elke wedstrijd wel dit soort dingen halen.²
Thx ik zal em opschrijvenquote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe alsof hij niet post hier. Het is een tip.
Cijntje > Clasiequote:
Wij van WC-eendquote:
Xavi>>>>>>>> iedereenquote:Op zondag 8 april 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie = Anita
Clasie + Anita > Strootman
23.25 op 1 volgens mijquote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Hoelaat komt motd? En was het bbc 1 of 2?
Op de beat van muziekquote:Op zondag 8 april 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Firefox1 en Sjek liggen onder hun tafel van het fappen. Ik voel het
Firefox het hele huis.quote:Op zondag 8 april 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo dat was lekker. m'n kamer is weer wit geverfd.
Mijn tissue's zijn opquote:
Nee, ik gebruikte je moeder en vriendin al.quote:Op zondag 8 april 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tissues? Heb je niet verfblikken vol?
Mijn vriendin zit naast me. Kan onmogelijk. En mijn moeder kotst momenteel emmers vol.quote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik gebruikte je moeder en vriendin al.
OOOOOOWWWWWWWWWWquote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik gebruikte je moeder en vriendin al.
wie?quote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toyboy had rood moeten krijgen trouwens
hoaxquote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit naast me. Kan onmogelijk. En mijn moeder kotst momenteel emmers vol.
Olaquote:
quote:
Liever jij een ban dan al de vaste VBL-users een ban.quote:Op zondag 8 april 2012 22:59 schreef TheGOAT het volgende:
Stoer man, hij een vriendin, hij gebruikt zijn vriendin, leuk allemaal, kunnen er nu bans volgen of kunnen we het weer over SV hebben?
Oh, je wist het nog nietquote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit naast me. Kan onmogelijk. En mijn moeder kotst momenteel emmers vol.
WHAHAHHHAHAHquote:
quote:
quote:
Voor welke club ben jij? AZ/ajax?quote:
Klopt.quote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef alors het volgende:
Echt, zelfs ajacieden boeit dit niet meer, beetje gezeik over mensen met veel te grote ego's
Arno neemt volgende week Marjan Olfers mee.quote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef TheGOAT het volgende:
Waar is Arno, die had ons alles kunnen vertellen over de machtsstrijd binnen Ajax
you madquote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef Muto het volgende:
Over Feyenoord hebben ze het niet gehad. Even 2 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |