Ik zou hem wel rakenquote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
Toivonen. Iemand moet hem een keer goed raken.
Hekel aan de Joden?quote:
Ook. En Mertens en Strootman ook.quote:
iiiiieieeewwwww.quote:
Manolev en Tyton zijn rugriddersquote:
Dan deed Mihaylov beter dan.quote:
Ik wil wat zeggen wat gebruikelijk is bij Ajax maar jij bent te jong om het te horen.quote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een vuile homo's man. Tyton heeft wel zin in een spannend avontuurtje met Strootman
Ja. behalve mij is het een vredige zooi hier.quote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geestig hoor allemaal. Heel grappig, jullie zijn heel volwassen.
idd, bijna net zo triest als na 7 jaar kampioen worden omdat de concurrentie het laat liggenquote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds 2008![]()
![]()
Jammer. Had wel langer mogen duren die mooie reeks.
Wat dit jaar ook weer gaat gebeuren. zou mooi zijnquote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, bijna net zo triest als na 7 jaar kampioen worden omdat de concurrentie het laat liggen
Tja, in m'n eentje kan ik de supporters niet verbeterenquote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Muto het volgende:
Alsof het ligt aan het feit dat PSV een prijs pakt.
Het ligt gewoon aan de gehele club. En vooral die supporters.
Of je doet een ban de meest beroemde fotomomenten van FEIJENOORD na.quote:
Slechts 11 miljoen aan belastinggeld. Ongeveer 55 euro per Eindhovenaar over de balk gegooid.quote:
55 euro kan ik wel kwijt.quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Slechts 11 miljoen aan belastinggeld. Ongeveer 55 euro per Eindhovenaar over de balk gegooid.
Tijd dat er nog 100 miljoen bijgestort wordt inderdaadquote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Slechts 11 miljoen aan belastinggeld. Ongeveer 55 euro per Eindhovenaar over de balk gegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij ze al kwijt?quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dries is een melktandje kwijt. Goed zoeken hé, als het weer Feyenoord - PSV is.
Hihi, paaseieren.
Toepasselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |