Hier is het:quote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef iamredleader het volgende:
Tevens: onder de dekens, theetje erbij, classicfm en de akqsc
Maar jij lijkt me dan ook een echte doe-moeder. Lekker kokkerellen en met bloem strooien. Dat zie ik Etcie's moeder niet doen. Wel raar eigenlijk ook, want ik neem aan dat Etcie schoon kan maken als de combimagentron vies is. Waarvoor is dat ding er dan als het niet gebruikt mag worden om te bakken?quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Oke. Ik vind het ook moeilijk te begrijpen. Lijkt me juist leuk namelijk. Zelfs als het mislukt.
Heb je al een to-bake-lijstje?quote:Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef Etcetera het volgende:
Oh! Ik kan dan ook allemaal dingen gaan bakkenKoekjes, en taart, en cake, en muffins en en en
Da's niks geworden.quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef wyccie het volgende:
Over dates gesproken...hoe zit dat met C4 en zijn date?
Misschien ruimt ze wel niet opquote:Op zondag 8 april 2012 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je al een to-bake-lijstje?
Wel stom dat je niet mocht bakken. Als je het zelf opruimt zou er niks aan de hand moeten zijn
quote:
Ja.quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, jammer. Wel met een tevreden gevoel afgesloten?
Klinkt goed.quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OkeeBiertje doen binnenkort btw?
Swedish chefquote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het ook al voor me, deeg tegen het plafond enzo.
What else?quote:
De 21ste?quote:Op zondag 8 april 2012 21:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
What else?
Voorzetje: over 2 weken, za-avond? FF nog wat mensen porren, gezellig avondje van maken
Ah, het is een vertrouwens, bemoeienissenkwestie.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk ruim ik wel opmaar onze keuken is niet zo heel groot, zal er misschien ook mee te maken hebben. Wat ik wel heel vervelend vond: ze kwam me vaak 'helpen', terwijl ik het lekker op m'n eigen manier wilde verknoei... doen
Dat vind ik wel een leuk beeld.quote:Op zondag 8 april 2012 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jij lijkt me dan ook een echte doe-moeder. Lekker kokkerellen ne met bloem strooien. Dat zie ik Etcie's moeder niet doen. Wel raar eigenlijk ook, want ik neem aan dat Etcie schoon kan maken als de combimagentron vies is. Waarvoor is dat ding er dan als het niet gebruikt mag worden om te bakken?
quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef wyccie het volgende:
Vanmiddag langs Taarten van Abel gezapt.
Klein meisje dat een vies gezicht trok toen ze het deeg moest kneden, maar wel patholoog-anatoom wil worden.
Tof programma is dat.quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef wyccie het volgende:
Vanmiddag langs Taarten van Abel gezapt.
Klein meisje dat een vies gezicht trok toen ze het deeg moest kneden, maar wel patholoog-anatoom wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |