abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2012 @ 21:57:07 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_110205920
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:46 schreef RadioSlut het volgende:
Nee, ik heb geen rijbewijs en ik ben dat niet van plan.

Wel, als ik met de auto naar een feest ga, met m'n vriend, dan is het wel gebruikelijk dat er iemand of meerdere iemanden meerijden.
Bobben of poolen is geen liften
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 11 april 2012 @ 22:06:00 #127
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_110206640
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:46 schreef RadioSlut het volgende:
Nee, ik heb geen rijbewijs en ik ben dat niet van plan.

Wel, als ik met de auto naar een feest ga, met m'n vriend, dan is het wel gebruikelijk dat er iemand of meerdere iemanden meerijden.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bobben of poolen is geen liften
Wat Piet zegt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
Wat doe normaal, de benzine is bijna 2 euro welke gek gaat mensen gratis meenemen, vaak zijn dat van die hippies, die werkloos zijn en kraken, echt ik walg van die profiteurs. :r
En ik betaal netjes bijna 2 euro per liter en ik ben bekrompen? ga toch weg man, ik betaal en werk hard, en daarom laat ik niemand mee profiteren, en sowieso als ze betalen neem ik ze ook niet mee, ik ga toch ook niet dom langs de weg staan als ik ergens heen moet, ik zorg voor mezelf, en die domme hip mensen denken dat alles vanzelf komt aanwaaien soms moet je moeite doen in je leven om ergens te komen en niet gaan janken dat we niet in een knuffel maatschapij leven
Alsof alles altijd maar in geld uitgedrukt moet worden. Je doet er iemand een lol mee en je hebt eens een gesprek met iemand anders.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')