Diaan73 & Peaceman Nijnepijn Nytar ---------------------------- ***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's. (Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 09-04-2012 19:32:46 ]
Fijn LeNeHe, nu de mijne nog... Die zit al dik vier dagen in Engeland en moet vanavond thuis komen, maar ze weten niet of ze het vliegveld halen daar. En was juist zo blij dat het nu eindelijk zondag is...Ze rijden nu als een dolle en hopen dat ze het net redden.
En jeukbillen? Hier voelt het alsof de kleine steeds in m'n achterste schopt
Leuk zo'n koopje Kwisted! En vreetbuien; check! ik ben echt aan het snoepen! En gister een broodje haring gegeten, terwijl ik dat normaal echt niet te eten vind.
I found myself alone, Alone above the raging sea That stole the only boy I loved And drowned him deep inside of me
Ik heb dit keer juist helemaal geen vreetbuien wel regelmatig zin in lekkers, maar geef er eigk niet zo heel vaak aan toe... In tegenstelling tot de vorige keer
Ik heb ook geen vreetbuien...terwijl ik vorige keer kon eten als een bootwerker... Nu de hele dag zo'n katerig gevoel in mn maag...geen honger, wel honger....ik weet het gewoon niet!