Ajax gaat falen tegen hveenquote:Op maandag 9 april 2012 03:11 schreef GGMM het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat PSV geen kampioen wordt, Ajax wordt namelijk kampioen en twee kampioenen in één jaar dat kan niet.
2 is gelijkspel poentje.quote:Op maandag 9 april 2012 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De toto voor mij:
EXC - NEC 2
AZ - TWE 3
ROD - FEY 2
RKC - PSV 2
NAC - HER 1
HEE - AJA 2
GRA - UTR 1
VVV - VIT 2
ADO - GRO 1
Nee. Ik doe de toto zoquote:Op maandag 9 april 2012 09:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2 is gelijkspel poentje.
Ajax verlies![]()
PSV verlies
AZ Twente gelijk
Feyenoord winst en kampioenen
Ik denk dat ook AZ 3 punten pakt thuis tegen Twentequote:Op maandag 9 april 2012 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De toto voor mij:
EXC - NEC 2
AZ - TWE 3
ROD - FEY 2
RKC - PSV 2
NAC - HER 1
HEE - AJA 2
GRA - UTR 1
VVV - VIT 2
ADO - GRO 1
You're sure?quote:Op maandag 9 april 2012 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ook AZ 3 punten pakt thuis tegen Twente
Ik denk, zeker is niets maar AZ zit goed in elkaar, hebben in principe ook genoeg rust gehad na Valenciaquote:
Neh man.quote:Op maandag 9 april 2012 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk, zeker is niets maar AZ zit goed in elkaar, hebben in principe ook genoeg rust gehad na Valencia
Geen idee maar is de Jong alweer fit danquote:Op maandag 9 april 2012 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh man.
Marcellis - .... - Moisander - Poulsen
vs
John - Jong - Verhoek
Wie is ookalweer de 2e VC van AZ
waarschijnlijk wel ja,.quote:Op maandag 9 april 2012 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar is de Jong alweer fit dan
Uhuh en dat zeg je week in week uit maar als Ajacieden over het kampioenschap fantaseren terwijl ze op 1 staan dan is de wereld te klein...quote:Op maandag 9 april 2012 09:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2 is gelijkspel poentje.
Ajax verlies![]()
PSV verlies
AZ Twente gelijk
Feyenoord winst en kampioenen
Ach hij draaft een beetje door, niet gewend aan zo'n plek op de rangijstquote:Op maandag 9 april 2012 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhuh en dat zeg je week in week uit maar als Ajacieden over het kampioenschap fantaseren terwijl ze op 1 staan dan is de wereld te klein...![]()
Ben ook benieuwdquote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]Hi, kijken hoelang je het dit keer volhoudt, je bent alweer lekker bezig in het PD topic
quote:
Neequote:
Wat?quote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet wel willen PSV en Feyenoord nog kampioen worden
Misschien omdat ze de topscorer en 2 super vleugelspeler hebben?quote:Op maandag 9 april 2012 14:03 schreef Smoofie het volgende:
Waarom die overschatting van hveen. Ajax wint gewoon.
Stond dat er in het brabants ofzo?quote:
Lijkt mij vrij duidelijk wat er wordt bedoelt?quote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stond dat er in het brabants ofzo?
Uh, nee.quote:Op maandag 9 april 2012 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij duidelijk wat er wordt bedoelt?
Neequote:Op maandag 9 april 2012 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:
Nee, leg nog eens uitquote:
Hoop het.quote:Op maandag 9 april 2012 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, was een makkie begrijp ik, denk je dat de motivatie nu weer terug is?
Maar tijdens een interview met Mertens na de wedstrijd, blijkt het niks uit te maken, want ze hebben de kampioenswedstrijd toch gewonnen.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar tijdens een interview met Mertens na de wedstrijd, blijkt het niks uit te maken, want ze hebben de kampioenswedstrijd toch gewonnen.
Huh?quote:Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar tijdens een interview met Mertens na de wedstrijd, blijkt het niks uit te maken, want ze hebben de kampioenswedstrijd toch gewonnen.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |