Morgen toch vrij? Wekker vroeg zetten en gaan slapenquote:Op zondag 8 april 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil gvd slapen, maar het is zo'n opdracht waarbij hoe meer je leest, hoe meer je wederom moet lezen om een passend antwoord te vinden. Haat het. Ben moe, chagrijnig, wil bier drinken en tukken man.
ICJ, ICTY you can kiss my motherloving ass.![]()
Werken om 10 uur + deadline ligt om 9 uur 's morgenochtend.quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Morgen toch vrij? Wekker vroeg zetten en gaan slapen
Ik ben geen blacka boy hoor.quote:
Echt...quote:Op maandag 9 april 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
![]()
Waarom vind je dit soort genante filmpjes alleen maar over die subsidieclub.
Beter dan dit andersquote:Op maandag 9 april 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
![]()
Ok dan redbullen, aan het werk en kappen met Fokquote:Op maandag 9 april 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werken om 10 uur + deadline ligt om 9 uur 's morgenochtend.
Wat zijn dezequote:
Lijkt een beetje op een vroeger...nu compilatie.quote:
Ze zijn allemaal voor Eindhovenquote:Op maandag 9 april 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
![]()
Goed idee. Later.quote:Op maandag 9 april 2012 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dan redbullen, aan het werk en kappen met Fok
davy en geo4kant en guitaristquote:
Ik krijg elke keer medelijden met psv supporters wanneer ik dat filmpje kijkquote:
quote:
Brabantquote:
harde boys op trekkersquote:
Wtf dat wijfquote:Op maandag 9 april 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
![]()
het is allemaal kut daarquote:Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan eintoovuh, niet aan Brabant.
watquote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brabant is een oase van beschaving met einthoovuh als achterlijke enclave.
Eindhoven, Helmond, Tilburg, Oss. Het is allemaal pure aids.quote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brabant is een oase van beschaving met einthoovuh als achterlijke enclave.
Nouuuuuquote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. En dat weet je zelf ook wel.
En Limburg en Brabant weg iddquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven, Helmond, Tilburg, Oss. Het is allemaal pure aids.
Beter geven we die Brabo's aan Belgie.
Oh god 'Nimma' in tha house...quote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven, Helmond, Tilburg, Oss. Het is allemaal pure aids.
Beter geven we die Brabo's aan Belgie.
Valt toch moeilijk te ontkennen over dat rijtje.quote:
Gast, ga nou aan het werk jij: we hebben als meest beschaafde stad van NL een reputatie hoog te houden...quote:
Goed bezig man, congratz.quote:Op maandag 9 april 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben met Football Manager met Progres Niederkorn gepromoveerd naar de vijde divisie. Dat is best een felicitatie waard.
Ik kom uit Tilburg, daarmee is die stad al direct een groter bedevaartsoort dan Mekka, Jeruzalem en Bethlehem samen. Maar dat wist je natuurlijk al.quote:Op maandag 9 april 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch moeilijk te ontkennen over dat rijtje.
Breda en Den Bosch zijn positieve uitschieters. Verder zou ik echt niet weten wat er zo tof aan Brabant is. Zelfs niet als je dat achterlijke taaltje wegdenkt.
2 jaar woonachtig in Rotterdam en nu al de Randstedelijke arrogantie machtig.quote:Op maandag 9 april 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch moeilijk te ontkennen over dat rijtje.
Breda en Den Bosch zijn positieve uitschieters. Verder zou ik echt niet weten wat er zo tof aan Brabant is. Zelfs niet als je dat achterlijke taaltje wegdenkt.
Mwah. Die afkeer jegens Brabant zat er al vrij vroeg in hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 jaar woonachtig in Rotterdam en nu al de Randstedelijke arrogantie machtig.
Het is niet voor niets dat Louis Von Gaal niet riep dat hij de beste was van Tilburg, hij zou niet durven...quote:Op maandag 9 april 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 jaar woonachtig in Rotterdam en nu al de Randstedelijke arrogantie machtig.
Zoals DonRaja net zegt. Het feit dat de 2 kwalitatief meest hoogwaardige users een link hebben met Tilburg zegt meer dan genoeg.
Pauze weer voorbij. Ciao
Ik ben er weleens geweest maar vond het niet zo bijzonder, Breda en Den Bosch zijn beter, dus ik ben het wel met Caland eens en Eindhoven is gewoon een verzameling gehuchten, dat ze dat een stad mogen noemenquote:Op maandag 9 april 2012 00:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat Louis Von Gaal niet riep dat hij de beste was van Tilburg, hij zou niet durven...
Je weet dat De Kuip door Brabanders is gebouwd en dat Zuid (indien niet noord-afrikaans) voornamelijk wordt bewoond door (nazaten van) Brabanders? Maar anyway, het is in elk geval geen Frieslandquote:Op maandag 9 april 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Die afkeer jegens Brabant zat er al vrij vroeg in hoor.
Nog nooit een ijshockeymatch bezocht, het complex is wel heel mooi.quote:Op maandag 9 april 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
Jaartje terug ofzo nog bij een ijshockeywedstrijd in Tilburg geweest, dat was dan wel tof.
Zaten er 2 dikke wijven in het publiek constant middelvingers naar ons op te steken en op een gegeven moment werden we zelfs met bier bekogeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |