Was terecht geweest, wat ik zo hoordequote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een rode kaart voor Toivonen
Wat nou 'PSV...tsjah, PSV'quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Saai joh. Ruksfeer ook.
Bij Heracles alleen maar dagjesmensen mee (was te verwachten) en bij PSV...tsja, PSV
Dat was wel even een wtf momentje ja.quote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Ik hoorde de PSV'ers de goaltune van Feyenoord zingen. Ik snap het nog steeds niet.
Klopt ja viel mij ook al op.,quote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Ik hoorde de PSV'ers de goaltune van Feyenoord zingen. Ik snap het nog steeds niet.
Bloed, Zweet en Tranen in de Kuipquote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
Fucking 1e pasen, 9 uur 's avonds en ik zit weer aan een opdracht hoor.
Ik ook man.quote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Jojo, lekker stukje vlees de keel in geschoven deze pasen?
Ik zag nog een groep heel fanatiek hun schoenen in de lucht pompen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt ja viel mij ook al op.,
verder was het inderdaad weer of psv massaal op schoolreisje was.
Weten zij veel. Komen nooit in een ander stadion dus zijn niks anders gewend dan domweg hun stadiontune nableren.quote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was wel even een wtf momentje ja.![]()
Volgens mij snappen ze het zelf niet eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de studie weer.![]()
Volgens mij zit ze stiekem gewoon op korfbal.quote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef Smoofie het volgende:
Jootje , hoe gaat het eigenlijk met je voetbal team? Welk team zit je?
Ajax DA1 jwz swa.quote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef Smoofie het volgende:
Vragen naar de bekende weg. De G2 toch?quote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef Smoofie het volgende:
Ik zit ook op korfbal, problems?quote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze stiekem gewoon op korfbal.
Henkiequote:
Toch wel een van de betere Nederlandse nummers. Al is dat ook niet zo moeilijk met concurrentie als Guusjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |