Ik zit ook op korfbal, problems?quote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze stiekem gewoon op korfbal.
Henkiequote:
Toch wel een van de betere Nederlandse nummers. Al is dat ook niet zo moeilijk met concurrentie als Guusjequote:
Je weet zellufquote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er? Toch niet jaloers he...
quote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef Smoofie het volgende:
Jootje , hoe gaat het eigenlijk met je voetbal team? Welk team zit je?
Miss is ze bang dat we haar dan opzoekenquote:Op zondag 8 april 2012 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
We weten het antwoord nog steeds niet...
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss is ze bang dat we haar dan opzoeken
Google skills.quote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Jij kunt iemand opzoeken als je weet dat diegene in A1 / DA1 / E6 speelt?
Bekijk het positief, als hij niet was gaan voetballen had hij waars. mensen gedood voor drugs.quote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Vandaag weer toepasselijk:
[ afbeelding ]
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 8 april 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bekijk het positief, als hij niet was gaan voetballen had hij waars. mensen gedood voor drugs.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
Sowieso, mensen die haten op Balotelli
Wat een baas
mooie fotoquote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Vandaag weer toepasselijk:
[ afbeelding ]
Wordt het tijd dat hij dat eens laat zien, als spits dan, want wat we van hem zien heeft weinig met voetbal te makenquote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Balotelli is ook een baas., een idioot maar toch in potentie een van de beste spitsen ter wereld.,
Ik wil gvd slapen, maar het is zo'n opdracht waarbij hoe meer je leest, hoe meer je wederom moet lezen om een passend antwoord te vinden. Haat het. Ben moe, chagrijnig, wil bier drinken en tukken man.quote:
fixedquote:Op zondag 8 april 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ICJ, ICTY you can kiss my motherloving black ass.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |